Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282653/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów zielenią wraz automatycznym systemem nawadniania w podziale na 2 Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów zielenią wraz automatycznym systemem nawadniania w podziale na 2 Części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8be423c3-4c58-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041260
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003750/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Zagospodarowanie zielenią skwerów na terenie maista Kalisza w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282653/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie zielenią wraz z automatycznym systemem nawadniania terenu Skweru Rozmarek w Kaliszu. Zakres rzeczowy obejmuje kompleksową realizację przedmiotu inwestycji w szczególności i w zakresie:1) geodezyjne pomiary w terenie oraz wytyczenie układu docelowych elementów systemu nawadniania i nasadzeń projektowanej roślinności;
2) prace przygotowawcze;
3) prace rozbiórkowe nawierzchni z kostki granitowej w celu ułożenia linii nawadniania;
4) roboty ziemne związane z przygotowaniem podłoża dla roślinności oraz pod projektowany system nawadniania;
5) ułożenie i podłączenie elementów systemu nawadniania wraz z zasypaniem i wykończeniem;
6) przełożenie na nowo nawierzchni z kostki brukowej wzdłuż ściany budynku Urzędu Skarbowego przy ul. Targowej 1 wraz z uzupełnieniem braków i profilowaniem terenu;
7) wykonanie nasadzeń roślinności (drzewa i krzewy) wraz z ułożeniem włókniny i ściółkowaniem kruszywem granitowym;
8) usunięcie zaniżeń terenu trawnika wraz z profilowaniem;
9) rozścielenie humusu i założenie trawników;
10) prace porządkowe wraz z wywozem odpadów;
11) uruchomienie systemu nawadniania oraz przeszkolenie 3 osób wskazanych przez Zamawiającego;
12) utrzymanie i pielęgnację roślinności przez 1 miesiąc od dnia końcowego odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232120-9 - Roboty nawadniające
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 32491,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie zielenią wraz z automatycznym systemem nawadniania terenu obejmującego narożnik ul. Polnej i Górnośląskiej w Kaliszu. Zakres rzeczowy obejmuje kompleksową realizację przedmiotu inwestycji w szczególności i w zakresie:1) geodezyjne pomiary w terenie oraz wytyczenie układu docelowych elementów systemu nawadniania i nasadzeń projektowanej roślinności;
2) prace przygotowawcze;
3) prace rozbiórkowe nawierzchni z kostki brukowej wraz z wywozem;
4) roboty ziemne związane z przygotowaniem podłoża dla roślinności oraz pod projektowany system nawadniania;
5) ułożenie i podłączenie elementów systemu nawadniania wraz z zasypaniem i wykończeniem;
6) wykonanie nasadzeń roślinności (drzewa i krzewy) wraz z ułożeniem włókniny;
7) rozścielenie humusu i założenie trawników;
8) prace porządkowe wraz z wywozem odpadów;
9) uruchomienie systemu nawadniania oraz przeszkolenie 3 osób wskazanych przez Zamawiającego;
10) utrzymanie i pielęgnację roślinności przez 1 miesiąc od dnia końcowego odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232120-9 - Roboty nawadniające
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45314310-7 - Układanie kabli
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 87738,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39841,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83340 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54324,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE TRANS-GAJ PAWEŁ GRABARCZYK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE TRANS-GAJ WIKTOR GRABARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANS-GAJ" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANS-GAJ" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54324,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86181,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86181,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE TRANS-GAJ PAWEŁ GRABARCZYK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE TRANS-GAJ WIKTOR GRABARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANS-GAJ" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TRANS-GAJ" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86181,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wymiana nawierzchni chodnika, schodów wejściowych oraz części nawierzchni dziedzińca (II etap) przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- Kompleksowa organizacja uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu pn.: "Zbudowanie systemu koordynacji...
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania osocza wraz z dzierżawą separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu
- Zakup samochodu ciężarowego
- Odnowienie elewacji oraz wymiana drzwi zewnętrznych w budynku ODN
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- Rozwój infrastruktury dla indywidualnego ruchu nieemisyjnego poprzez rozbudowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy Kleczew
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.