Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017526/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041261 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 28
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.administracyjny@gizycko.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1db7dc-8198-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014825/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017526/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2131-1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie będzie obejmowało sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach sądowych w Giżycku przy ul. Warszawskiej 28 i Gdańskiej 11 oraz w Węgorzewie przy ul. 3-go Maja 2 o łącznej powierzchni 3 060,41 m2, z czego: 1 676,21 m2 – to pomieszczenia biurowe (w tym sale rozpraw o pow. 432,56 m2), 471,36 m2 – korytarze i klatki schodowe parter i piętra, 67,53 m2 – wc, 685,03 m2 – archiwa piwniczne, 160,28 m2 – korytarze i klatki schodowe w piwnicach,Powierzchnia wewnętrzna podłoży łącznie 3 060,41 m2, z czego: sprzątana codziennie – 2 215,10 m2 (parter, I piętro, II piętro), sprzątana raz w miesiącu – 845,31 m2 (powierzchnie piwniczne).2) Utrzymanie czystości i porządku a także likwidację skutków zimy na terenie posesji sądowej w Giżycku przy ul. Warszawskiej 28 oraz w Węgorzewie przy ul. 3-go Maja 2 o łącznej powierzchni 4 837,70 m2, z czego:- 2 616,50 m2 – drogi, chodniki i parkingi,- 1 941,20 m2 – trawniki i klomby,- 280,00 m2 - utrzymanie czystości i porządku, a także likwidację skutków zimy na chodnikach, przylegających do posesji sądowych, o łącznej długości 140 m i szerokości do 2 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289978,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450484,40
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289978,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Osób i Mienia GŁAZ Joanna Głażewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7460002464
7.3.3) Ulica: Waszulki 10
7.3.4) Miejscowość: Nidzica
7.3.5) Kod pocztowy: 13-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
odśnieżanie mechaniczne w okresie zimowym
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Joanna Głażewska Ochrona osób i mienia "GŁAZ"
jakie przetargi wygrała firma
Joanna Głażewska Ochrona osób i mienia "GŁAZ"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289978,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-25 do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko - II postępowanie"
- Remont budynku magazynowego nr 7 terenie JW. w Węgorzewie ul. Bema
- Przebudowa ul. Piaskowej w Giżycku.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- "Usługi utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Mławie "
- IZP.272.6.2025 Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Sprzątanie 5 budynków, w tym IT, IT1, IT2, IT4, PPB w Jasionce, gm. Trzebownisko, woj. podkarpackie.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.