Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚCP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240754902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 47
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 743-91-60
1.5.8.) Numer faksu: 32/ 743-91-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@scp-slask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://scp-slask.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5b2ff7-2dee-437e-a920-f40a50b69548
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023769/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
5. Wydatek częściowo finansowany ze środków FE SL 2021-2027 w ramach działania Pomoc Techniczna.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf5b2ff7-2dee-437e-a920-f40a50b695483.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
https://bip.scp-slask.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na platformie wskazanej w rozdziale 6 ust. 2 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląskie Centrum Przedsiębiorczości,
z siedzibą przy ul. Katowickiej 47, 41-500 Chorzów, adres email: scp@scp-slask.pl, strona internetowa: https://bip.scp-slask.pl/
2. Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych, adres email: abi@scp-slask.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania
o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy, realizacji i rozliczenia zamówienia oraz archiwizacji dokumentacji;
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny administratora art. 6 ust.1 lit. c RODO oraz zawarta umowa art. 6 ust.1 lit. b RODO (jeżeli dotyczy). Powyższe cele wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych, aktów wykonawczych do ustawy oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Co do zasady postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są jawne. W zakresie stanowiącym informację publiczną dane dot. zamówienia będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją na mocy przepisów prawa oraz publikowane w BIP Urzędu lub innych obligatoryjnych serwisach (Biuletyn Zamówień Publicznych).
5. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również podmioty z którymi Administrator zawarł umowę na świadczenie usług tj. usługi pocztowe, bankowe, usługi serwisowe systemów informatycznych, usługi związane z nadzorem autorskim, operatorem platformy zamówień publicznych. Ponadto, w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawa te mogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami Rozporządzenia.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność udzielenie zamówienia/zlecenia i/lub zawarcia umowy.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SCP-ZP-01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – USŁUGA CATERINGOWA PODCZAS SPOTKAŃ W CHORZOWIE
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych w 2025 roku w czasie spotkań organizowanych w Chorzowie, ul. Katowicka 47, w siedzibie Śląskiego Centrum Przedsiębiorczości (dalej: ŚCP).
Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowania i dostarczenia posiłków do ŚCP w ramach usługi cateringowej.
Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, w ramach organizowanych przez Zamawiającego spotkań w siedzibie ŚCP w Chorzowie przy ul. Katowickiej 47. Zamawiający przewiduje maksymalnie do 35 usług.
Zamawiający wymaga, by usługi cateringowe świadczone były w sposób umożliwiający dostępność wszystkim uczestnikom spotkań, w tym osobom z niepełnosprawnościami. W przypadku wystąpienia potrzeby, w ramach zamówienia Wykonawca zapewni dostępność spotkania dla osób z następującymi typami niepełnosprawności: wzrokowej, słuchowej, ruchowej. Zamawiający zobowiązuje się do zebrania wszelkich danych osobowych uczestników, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Analiza ofert zostanie przeprowadzona komisyjnie przez Zamawiającego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością (klauzula społeczna)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – USŁUGA CATERINGOWA PODCZAS SPOTKAŃ/WARSZTATÓW/SZKOLEŃ NA TERENIE CHORZOWA/KATOWIC ORAZ INNYCH WSKAZANYCH LOKALIZACJI NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług cateringowych w 2025 roku w czasie spotkań/warsztatów/szkoleń organizowanych na terenie Chorzowa/Katowic oraz innych lokalizacji na terenie województwa śląskiego wskazanych przez Śląskie Centrum Przedsiębiorczości. Przez świadczenie usług cateringowych Zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia, podawania usługi cateringowej, dbania o czystość w trakcie spotkania, jak i uprzątnięcia pomieszczenia ze śmieci i resztek jedzenia po zakończeniu usługi.
Świadczenie usług cateringowych będzie odbywało się sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, w ramach organizowanych przez Zamawiającego spotkań/ warsztatów/szkoleń na terenie Chorzowa/Katowic oraz innych lokalizacji na terenie województwa śląskiego. Miejsca realizacji usługi będą oddalone nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (dojazd samochodem – mapa google), np. Częstochowa, Bielsko-Biała, Rybnik, Sosnowiec.
Zamawiający przewiduje maksymalnie do 40 usług, w tym maksymalnie 20 usług „wyjazdowych” (tj. poza Chorzowem/Katowicami, na terenie województwa śląskiego), których lokalizacje zostaną uzgodnione odpowiednio przed spotkaniem/ warsztatami/ szkoleniem z wybranym Wykonawcą. Zapewnienie miejsca świadczenia usług leży po stronie Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, by usługi cateringowe świadczone były w sposób umożliwiający dostępność wszystkim uczestnikom spotkań, w tym osobom z niepełnosprawnościami. W przypadku wystąpienia potrzeby, w ramach zamówienia Wykonawca zapewni dostępność spotkania dla osób z następującymi typami niepełnosprawności: wzrokowej, słuchowej, ruchowej. Zamawiający zobowiązuje się do zebrania wszelkich danych osobowych uczestników, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Analiza ofert zostanie przeprowadzona komisyjnie przez Zamawiającego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością (klauzula społeczna)
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W przypadku wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej, zgodnie
z pkt 7.3. rozdziału 9 SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1. rozdziału 9 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. Jeżeli w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający w toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w złożonym na wezwanie pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdzili czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika rzekomego w okresie kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej dokonanej w cudzym imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany w umowie w załączniku nr 3 i 4 w § 9 i § 107.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć wg załączonego do specyfikacji formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl do dnia 24.01.2025 r. do godz. 9:00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresiewskazanym w rozdziale 12 SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego. Oświadczenie stanowi dowód
potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert.
Wykonawca, który bierze udział w postępowaniu samodzielnie w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu, musi
wypełnić jedno oświadczenie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenie składa odrębnie każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia.
7.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał w formularzu
ofertowym dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej, pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający - w sytuacji gdy dokumenty te nie są sporządzone
w języku polskim -zażąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie
dokumentów.
7.3.1 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegającego/ubiegających
się o udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego nie wynika z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
7.3.2 Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ustanowione do
reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się np. konsorcjum firm, spółkę cywilną. W przypadku
wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej.
W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników,
wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W przypadku
konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie
pełnomocnictwa.
Jeżeli w imieniu Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego działa osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 7.2 i 7.3.1., Zamawiający w
toku postępowania wezwie Wykonawcę do złożenia stosownego pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Wykonawca w złożonym
na wezwanie pełnomocnictwie lub w odrębnym oświadczeniu, potwierdził czynności dokonane przez tzw. pełnomocnika
rzekomego w okresie, kiedy nie posiadał on stosownego umocowania, pod rygorem nieważności czynności prawnej
dokonanej w cudzym imieniu bez umocowania lub z przekroczeniem jego zakresu.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup i dostawa komputerów AIO oraz urządzeń drukujących dla nowych poradni Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
- Zakup i wdrożenie systemu digitalizacji procesu rejestracji pacjenta dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
- "Zakup sprzętu i aparatury medycznej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Obsługa fontann miejskich
- Obsługa instalacji wodnych w mieście
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi hotelowej z wyżywieniem (Hackaton edukacyjny)"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci uczęszczających do żłobków wchodzących w skład Zespołu Żłobków Gminy Krokowa.
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodziennego żywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Szczurkowie
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla Oddziałów Zamiejscowych Gminnego Przedszkola Publicznego "Bajka" we Frydku
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Ustroniu Morskim w okresie od dnia 17 lutego 2025 roku do dnia 23 grudnia 2025 roku
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.