eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Zagospodarowanie terenu przy ul. Wo³odyjowskiego w Polkowicach"



Og³oszenie z dnia 2022-01-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu przy ul. Wo³odyjowskiego w Polkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48768474121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.begier@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie terenu przy ul. Wo³odyjowskiego w Polkowicach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b31c1f1f-8001-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00041320

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029243/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu przy ul.Wo³odyjowskiego 1-11

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, tj.:
a) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ - strona internetowa prowadzonego postêpowania
(Og³oszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców o postêpowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap)
b) ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://epuap.gov.pl/wps/portal (formularze do
komunikacji, SK£ADANIE OFERT)
c) poczty elektronicznej a.begier@gmina.polkowice.pl (korespondencja oprócz Ofert).
jak równie¿ przy u¿yciu:
d) Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Og³oszenie o zamówieniu, informacje o postêpowaniu). W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem strony pos³uguj± siê nr referencyjnym ZP.271.1.2022

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy:
„Z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Regulaminy dostêpne s± odpowiednio na stronach miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal. Przed przyst±pieniem do wysy³ania i odbierania w/w dokumentów Wykonawca powinien zapoznaæ siê z aktualnymi i bie¿±cymi regulaminami i instrukcjami korzystania z miniPortalu oraz ePUAP, oraz do postêpowania zgodnie z nimi. Zamawiaj±cy informuje, ¿e szczegó³owe Informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów okre¶lone zosta³y w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w spr ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozpo o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Polkowic, z siedzib± w Polkowicach, ul. Rynek 1, 59-100 P-ce. 2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@gmina.polkowice.pl, w siedzibie administratora lub korespondencyjnie na adres Urzêdu Gminy Polkowice: ul. Rynek 1, 59-100 P-ce. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podst art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z SWZ. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ust Pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez odpowiedni okres wynikaj±cy z przepisów prawa, dotycz±cy obowi±zku archiwizacji dokumentów (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz Rozp Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r. w spr instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w spr organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych); zgodnie z art. 269 ust. 3 ust Pzp okres przechowywania danych osobowych zamieszczanych w BZP okre¶la Prezes UZP; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podst art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego); ponadto, wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9)w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w BZP, prawo dostêpu i prawo do sprostowania danych s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego. 10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11) nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie terenu przy ul. Wo³odyjowskiego w
Polkowicach” realizowane w ramach zadania bud¿etowego pn.: „Zagospodarowanie terenu przy
ul. Wo³odyjowskiego 1-11”, w czê¶ci finansowane ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego
Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach Programu ¦rodowisko, Energia, Zmiany
Klimatu, £agodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków, projekt „Zielono-niebieska
infrastruktura w Polkowicach”, zadanie „Stworzenie systemu zieleni miejskiej wraz ze
zwiêkszeniem powierzchni biologicznie czynnej przy ul. Wo³odyjowskiego w Polkowicach”,
1) Przedmiot zamówienia:
Zagospodarowanie terenu we wnêtrzach miêdzyblokowych przy ul. Wo³odyjowskiego 1-5, 6-8 i
9-11 w Polkowicach, realizowane na obszarze dzia³ek o numerach ewidencyjnych nr 43/72 i
1035/14 obrêb 01 miasta Polkowice obejmuje:
Etap I:
a) budowê placyków rekreacyjnych wraz doj¶ciami utwardzonymi kostk± betonow±,
b) utwardzenie nawierzchni parkingów rowerowych kostk± betonow±,
c) wprowadzenia nowych obiektów ma³ej architektury na terenie zagospodarowania: ³awki z
oparciem, kosze na odpady, stojaki na rowery,
d) uporz±dkowanie istniej±cej i wykonanie nowej szaty ro¶linnej,
Etap II:
e) utrzymanie ¿ywotno¶ci nowo wykonanej szaty ro¶linnej w ramach rocznej pielêgnacji, a w
przypadku obumarcia ro¶liny w tym okresie ich wymianê na nowe.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w dokumentach zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych

77310000-6 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 407 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej trzy ró¿ne zamówienia w zakresie budowy lub przebudowy nawierzchni utwardzonej np. kostk± betonow±, o ³±cznej powierzchni min. 300,00 m2, w których co najmniej jedno zamówienie wykonano o powierzchni 200,00 m2;

b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie us³ugi dotycz±ce sadzenia 1.000 szt. krzewów (wymagane ilo¶ci ³±cznie we wskazanych przez wykonawcê zamówieniach).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 10 do SWZ;
UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
3) wykaz us³ug, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 11 do SWZ;
UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy dostaw lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

2. Do oferty Wykon zobowi±zany jest do³±czyæ odpis lub informacjê z KRS, CEiIDG lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykon jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie wymóg dotyczy ka¿dego z Wykon. Powy¿szy wymóg dotyczy tak¿e podmiotów udostepniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy oraz podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby (o ile jest ju¿ znany). Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast odpisu albo informacji z KRS lub z CEiIDG – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykon ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykon jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostêpno¶ci powy¿szych dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Wykon przedstawia t³umaczenie tych dokumentów na jêzyk polski. Wykon nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zam mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykon wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
Je¿eli w imieniu wykon, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby (o ile jest ju¿ znany) dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymaganych dokumentów, zam mo¿e ¿±daæ odpowiednio od
ka¿dego ze wskazanych podmiotów pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania.
3. Do oferty Wykon zobowi±zany jest do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykon, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykon nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2. W sytuacji Wykon wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty Wykon zobowi±zani s± do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykon wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykon. 4. Wykon wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w tym tak¿e spó³ki cywilne), w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykon – Za³ nr 3 do SWZ. 5. Wykon, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykon realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – Za³ nr 4 do SWZ.
6. Wykon, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia do oferty, wraz z o¶wiadcz, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadcz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykon powo³uje siê na jego zasoby – Za³ nr 5 do SWZ.
7. Wykon, w przypadku powierzenia wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy niebêd±cym
podmiotem udostêpniaj±cym zasoby celem wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o ile jest on znany na tym etapie, przedstawia do oferty o¶wiadczenie tego podmiotu potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - Za³ nr 6 do SWZ.
8. Zam nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
W sytuacji, kiedy Wykon bêdzie stosowaæ materia³y i urz±dzenia równowa¿ne do opisanych w Rozdz IV pkt. 3 SWZ, wraz z ofert± zobowi±zany jest przed³o¿yæ dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ. Dokumenty sk³adane na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ nie bêd± uzupe³niane.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z zapisami rozdzia³u X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Zgodnie z opini± Urzêdu Zamówieñ Publicznych na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y bowiem traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy okre¶lone zosta³y w § 11 i § 17 Projektowanych Postanowieñ Umowy zawartych we Wzorze Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia:
a) rozpoczêcie: w dniu przekazania placu budowy (nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni po podpisaniu niniejszej umowy),
b) etap I: zagospodarowanie terenu i wykonanie szaty ro¶linnej: do 6 tygodni od daty przekazania placu budowy,
c) Etap II: pielêgnacja za³o¿onej szaty ro¶linnej w okresie 1 roku od daty podpisania protoko³u odbioru Etapu I bez uwag.
2. Za termin zakoñczenia wykonywania robót przyjmuje siê datê z³o¿enia przez Wykonawcê pisemnego zg³oszenia w siedzibie Zamawiaj±cego o zakoñczeniu robót.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.