Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324508/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektu Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 1 W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015198720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rakowiecka 21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miodowa.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miodowa.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miodowa.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona obiektu Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e21058ac-623a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na ochronie fizycznej obiektu Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 w Warszawie, położonego przy ulicy Rakowieckiej 21 w Warszawie.
2. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do posiadania koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonywanie czynności ochronnych przez jednego pracownika ochrony zabezpieczającego obiekt w systemie całodobowym, tj. przez 24 godziny 7 dni w tygodniu, co daje łącznie 8 760 roboczogodzin, w tym w szczególności wykonywanie następujących obowiązków:
a) Pełnienie dyżuru w określonym miejscu i czasie,
b) Zapewnienie bezpieczeństwa mienia i osób znajdujących się w obiekcie,
c) Ochrona powierzonego mienia przed wszelkimi zagrożeniami spowodowanymi działaniem bezpośrednim (celowym), zaniechaniem lub niedbalstwem,
d) Bezwzględne przestrzeganie przepisów prawa, instrukcji ochrony obiektu, instrukcji p/poż., warunków umowy, regulaminów i uzgodnień pomiędzy stronami,
e) Wykonywanie poleceń przełożonych i wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego pod warunkiem, że jest to zgodne z prawem i nie spowoduje osłabienia ochrony,
f) Podejmowanie interwencji przy użyciu własnych sił i środków dopuszczonych prawem,
g) Wykorzystanie wszystkich możliwości w celu ujęcia sprawcy (-ów) przestępstwa lub wykroczenia,
h) Niezwłoczne powiadomienie pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, pogotowia gazowego, organów ścigania w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, wypadku lub ujawnienia przestępstwa,
i) Informowanie o zdarzeniach przedstawiciela Zamawiającego i bezpośredniego przełożonego,
j) Pełnienie dyżuru w ustalonym umundurowaniu,
k) Dbanie o ład i porządek w miejscu pełnienia służby oraz o powierzony sprzęt,
l) Dokumentowanie zdarzeń (książka służby, notatka służbowa, raport),
m) Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona interesów Zamawiającego,
n) Stałe kontrolowanie monitoringu wizyjnego (CCTV) znajdującego się na obiekcie,
o) Stały nadzór nad monitoringiem ppoż, w tym obsługa centrali ppoż,
p) Bezpośredni nadzór obiektu i terenu wokół niego,
q) Kontrola ruchu osobowego,
r) Kontrola ruchu samochodowego oraz ewidencja pojazdów wjeżdżających na teren poza osobami stale uprawnionymi,
s) Wykonywanie patroli w terenie i na obiekcie - dwukrotny obchód podczas godzin nocnych,
t) realizacja ustalonych zadań i obowiązków, np. drobne prace porządkowe (odśnieżanie, zamiatanie ciągów pieszych).
2) Udział zmotoryzowanej grupy interwencyjnej na każde wezwanie pracownika ochrony, upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego lub po uzyskaniu sygnału z systemu antynapadowego;
3) Zamontowanie w ochranianym obiekcie, na własny koszt Wykonawcy, elektronicznego systemu kontroli obchodów weryfikującego poprawność dokonywanych obchodów i ich częstotliwość oraz systemu antynapadowego i wyposażenie pracownika ochrony w pilot antynapadowy przekazujący sygnał do grupy interwencyjnej.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189513,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247712,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196136,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Oktagon Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252719779
7.3.3) Ulica: ul. Chmielna 2/31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-020
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196136,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zatrudnienie ratowników medycznych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym oraz w Klinicznym Oddziale kardiologicznym z Pododdziałem intensywnego nadzoru kardiologicznego - II.
- 982/2024 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Zakup licencji bezpieczeństwa (FortiGuard Unified Threat Protection) wraz z usługą wsparcia technicznego producenta (FortiCare Premium Support).
- Dostawa wody mineralnej i źródlanej - zamówienie udzielane w częściach
- "Remont wytypowanych pomieszczeń w budynkach Akademii Sztuki Wojennej w latach 2025 - 2026"
- Usługa świadczenia kompleksowej obsługi hotelowej oraz gastronomicznej wydarzeń w ramach ORLIAC XIII International Academic Conference oraz 3rd World Tinitius Congress dla IFiPS.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Usługa ochrony budynków i lokali Biblioteki Raczyńskich
- Dozorowanie obiektów administracyjno-biurowych położonych przy ul. Dworcowej 26 oraz Wojska Polskiego 4 w Szamotułach
- Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na rzecz DCKUiJK w Legnicy
- Świadczenia usług w zakresie ochrony osób i mienia Zamawiającego na terenie nieruchomości przy ul. Uroczej 1, 05-552 Warszawianka
- Usługi ochrony mienia 2025-2026 w LP Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu przy ul. Czajkowskiego 11/13, oraz w RDLP we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 90
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.