Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00181728/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi utrzymania sieci kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami towarzyszącymi, przepompowniami wód opadowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dgk@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi utrzymania sieci kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami towarzyszącymi, przepompowniami wód opadowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fab39956-0984-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami towarzyszącymi, urządzeniami podczyszczającycmi, zbiornikami retencyjnymi w ramach zadania ,,Budowa węzła Porosły"
1.3.20 Utrzymywanie przepompowni wód opadowych przy ul. Klepackiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181728/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DGK-IV.271.50.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 416698,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania sieci kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami towarzyszącymi, przepompowniami wód opadowych, urządzeniami podczyszczającymi w ramach zadania „Budowa węzła Porosły”1) Utrzymanie w sposób ciągły tj. przez całą dobę, drożności całej infrastruktury deszczowej, zapewniając prawidłową eksploatację sieci i instalacji, w tym wykonywanie prac związanych
z konserwacją, czyszczeniem, monitorowaniem wizyjnym, w razie potrzeby usuwaniem powstałych awarii i prawidłowym funkcjonowaniem sieci kanalizacji deszczowej, instalacji wraz z uzbrojeniem, w tym m.in. regulatorami przepływu;
2) wypompowywanie wody z rozlewisk;
3) utrzymanie (konserwacja) przepompowni wód deszczowych zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ. Wykaz przepompowni przedstawiono w załączniku nr 9 do SWZ,
4) wykonywanie prac związanych z przeglądami, oczyszczaniem separatorów oraz ewentualną wymianą filtrów/lameli w separatorach zgodnie z załączoną dokumentacją (załącznik nr 10 do SWZ) oraz odbiorem i unieszkodliwianiem odpadów klasyfikowanych jako niebezpieczne. Wykaz urządzeń podczyszczających zamontowanych na sieci kanalizacji deszczowej przedstawiono w załączniku nr 11 do SWZ.
2. Zakres zamówienia przedstawiono w rozdz. III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.5.5.) Wartość części: 360365,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania przepompowni wód opadowych w rejonie ul. Klepackiej w Białymstoku.1) Utrzymanie (konserwacja) przepompowni wód deszczowych w rejonie ul. Klepackiej zgodnie z załączoną dokumentacją przedstawioną w załączniku nr 14 do SWZ.
2. Zakres zamówienia przedstawiono w rozdz. III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90640000-5 - Usługi czyszczenia i opróżniania kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50511000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp
4.5.5.) Wartość części: 56333,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spectare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222845166
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Tobruku 25/144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spectare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-284-51-66
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Tobruku 25/144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Obsługa weterynaryjna Schroniska dla Zwierząt "Dolina Dolistówki" w Białymstoku - uzupełnienie
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Roboty remontowe i usuwanie awarii kanalizacji deszczowej" - na terenie miasta Giżycka.
- Oczyszczenie rowów przydrożnych w 2025 roku na terenie miasta Krosna
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. - obszar Zbiornika Wodnego Łąka, pow. pszczyński, woj. śląskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.