Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00479671/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych w roku 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZODKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537148
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kartuska 21
1.5.2.) Miejscowość: Przodkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-304
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.markowska@przodkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przodkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i placów gminnych w roku 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcd4379f-756b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041401
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009195/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Rejon IV4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 43500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Rejon V4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 43500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp: jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Postępowanie zostało ogłoszone dnia 6 grudnia 2022 r. na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo. W dniu 14 grudnia 2022 r. o godz. 10.00 upłynął termin składania ofert. . W przedmiotowym postępowaniu na cześć 1 wpłynęła jedna oferta.
Po upływie terminu składania ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na część 1 - 43 500,00 zł brutto. Najkorzystniejszą ofertę nie podlegającą odrzuceniu na część 1 złożyła Firma Usługowa Maria Kankowska - Kamińska, Babi Dół 19, 83-330 Żukowo, która zaoferowała realizację zadania za ceny brutto: odśnieżanie - 490 zł/h, piaskowanie - 780,00 zł/h oraz odśnieżanie z piaskowaniem - 880,00 zł/h.
Z powyższego wynika iż po przeliczeniu iloczynu szacowanej ilości godzin i zaoferowanej ceny łączna kwota na część 1 wynosi 53 190,00 zł brutto.
Zaoferowana kwota na część 1 przedmiotowego postępowania przewyższa środki przeznaczone na sfinansowanie realizacji zadania przez Zamawiającego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1780,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1780,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny – Mirosława Leman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891068449
7.3.3) Ulica: Przodkowska 23
7.3.4) Miejscowość: Tokarskie Pnie
7.3.5) Kod pocztowy: 83-304
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45707,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o. w Tychach
- "Utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz terenach przyległych do nieruchomości Gdańskiej Infrastruktury Społecznej Sp. z o.o."
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.