eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaKompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Góra Kalwaria i jej jednostek organizacyjnych w okresie 36 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Góra Kalwaria i jej jednostek organizacyjnych w okresie 36 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10

1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Góra Kalwaria i jej jednostek organizacyjnych w okresie 36 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cca6beb-6b2a-455b-92f2-ec0d1c99bdc7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050173/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Góra Kalwaria i jej jednostek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635752

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.30.2024.ASK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Góra Kalwaria i jej jednostek organizacyjnych w okresie 36 miesięcy (nie wcześniej niż od 1 stycznia 2025 r.).
2) W skład jednostek organizacyjnych Gminy Góra Kalwaria wchodzą:
a) Gmina Góra Kalwaria (organ),
b) Urząd Miasta i Gminy w Górze Kalwarii,
c) Ośrodek Pomocy Społecznej,
d) Ośrodek Sportu i Rekreacji w Górze Kalwarii,
e) Administracja Budynków Komunalnych,
f) Zespół Obsługi Placówek Oświatowych,
g) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Górze Kalwarii,
h) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Górze Kalwarii,
i) Szkoła Podstawowa w Coniewie,
j) Szkoła Podstawowa w Baniosze,
k) Szkoła Podstawowa w Brześcach,
l) Szkoła Podstawowa w Czersku,
m) Szkoła Podstawowa w Czachówku,
n) Szkoła Podstawowa w Czaplinku,
o) Szkoła Podstawowa w Dobieszu,
p) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Kątach,
q) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Cendrowicach,
r) Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Górze Kalwarii,
s) Samorządowe Przedszkole Integracyjne w Górze Kalwarii,
t) Przedszkole Samorządowe w Baniosze,
u) Żłobek Miejski w Górze Kalwarii.
3) W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi posiadać na terenie Gminy Góra Kalwaria przynajmniej jeden oddział, który będzie czynny przez cały okres wykonywania zamówienia, tj. w okresie 36 miesięcy (nie wcześniej niż od 01.01.2025 r. - minimum w godzinach 9:00 – 15:00).
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik A do SWZ.
5) Wszystkie zapisy SWZ należy rozpatrywać łącznie z zapisami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazovia Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230005183

7.3.3) Ulica: ul. Pijarska 25

7.3.4) Miejscowość: Góra Kalwaria

7.3.5) Kod pocztowy: 05-530

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.