Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie zabiegów konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45ddbbbe-2231-49d4-af88-d9ca4cd077ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie zabiegów konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ddbbbe-2231-49d4-af88-d9ca4cd077ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039091/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 „Wykonanie zabiegów konserwacyjnych i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Właścicielem sieci na której znajdują się urządzenia elektryczne na terenie Miasta Tarnobrzeg oraz urządzeń sterujących
jest PGE Dystrybucja S.A Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Mielec. Zamawiający z zamiarem przeprowadzenia
postępowania w trybie podstawowym zwrócił się do PGE pismem z dnia 19.12.2024r. z prośbą o umożliwienie dostępu do
sieci oświetleniowej i urządzeń sterujących oświetleniem ulicznym. Firma w odpowiedzi takowej zgody nie wyraziła i do dnia
dzisiejszego zdania nie zmieniła. W związku z tym jedynym podmiotem uprawnionym do korzystania z infrastruktury
oświetleniowej zgodnie z art. 140 Kodeksu Cywilnego jest PGE Dystrybucja S.A. z siedzibą w Lublinie 20-340 Lublin ul.
Garbarska 21A Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Mielec.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.58.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430828,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie zabiegów konserwacyjnych
i eksploatacyjnych urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich
w należytym stanie technicznym” w zakresie:
1. Wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania
2. Lokalizacja i naprawa uszkodzonych kabli (koszt naprawy nawierzchni chodnika ponosi Miasto), przy uszkodzeniach
mechanicznych kabli przez osoby postronne lub firmy koszty ponosi Miasto.
3. Czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych.
4. Naprawa zerwanych przewodów.
5. Wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów.
6. Wymiana niesprawnych opraw oświetleniowych dostarczonych przez Miasto.
7. Przestawianiu zegarów sterujących oświetleniem zgodnie z załączonym zgodnie z załączonym grafikiem.
8. Sporządzanie protokołu z przeglądu oświetlenia ulicznego wraz z Zamawiającym
9. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania oświetlenia
10. Dokonywanie napraw urządzeń oświetlenia ulicznego przy użyciu odpowiedniego sprzętu specjalistycznego (podnośniki
samochodowe)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487286,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487286,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487286,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Dystrybucja S.A.Lublin Oddział Rzeszów -Rejon Energetyczny Mielec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462593855
7.3.3) Ulica: ul. Garbarska 21A
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-340
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487286,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawę nici chirurgicznych oraz specjalistycznych materiałów medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Zatwierdzam
- Kursy zawodowe/szkolenia w ramach projektu: "Kreatywni i efektywni od dziś" realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- "Modernizacja pomieszczeń Starostwa Powiatowego - system oddymiania, oświetlenie awaryjne" - etap II
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konserwacji infrastruktury oświetlenia dróg, placów i mostów oraz iluminacji obiektów kubaturowych na terenie Gminy Miejskiej Przemyśl w 2025 roku
- "Konserwacja urządzeń oświetlenia dróg, ulic, chodników, parków, boisk na terenie gminy Wiązownica w okresie II-VI 2025 r."
- Posezonowy demontaż iluminacji świąteczno-noworocznej na terenie Miasta Katowice, magazynowanie, serwisowanie oraz montaż i eksploatacja
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.