Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338839/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA MONITOROWANIA I OGRANICZANIA WYSTĘPOWANIA PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK WOJSKOWY OKSYWIE I CEWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222106502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul Jana III Sobieskiego 277
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 18wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/18wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA MONITOROWANIA I OGRANICZANIA WYSTĘPOWANIA PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK WOJSKOWY OKSYWIE I CEWICE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab24a3de-695e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041446
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014754/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa ograniczająca występowanie ptaków i innych zwierząt na terenie lotnisk wojskowych Oksywie i Cewice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338839/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18WOG-SZP.2712.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest usługa monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotnisk wojskowych.2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:
Zadanie 1 – Usługa monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotniska wojskowego Oksywie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Projektu umowy (zał. nr 10a i 10b do SWZ).
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
• rozpoznanie sytuacji ornitologicznej lotniska i terenów przylegających ,
• sprawowanie ciągłego monitoringu lotniska (z użyciem lornetki) pod względem aktywności ptaków,
• monitorowanie występowania i płoszenia krążących stad ptaków,
• płoszenie ptaków/zwierząt stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu lotniczego,
• monitorowanie miejsc gniazdowania ptaków na budynkach,
• przeprowadzenie na lotnisku liczenia poszczególnych gatunków ptaków,
• inwentaryzacja miejsc hodowli ptaków,
• prowadzenie identyfikacji i dokumentowania przypadków znalezienia martwych ptaków/zwierząt na lotnisku oraz pobierania i zabezpieczenia szczątków powstałych w następstwie kolizji ze SP.
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przez Zamawiającego w zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia o pracę zostały określone w projektach umów (załącznik nr 10a i 10b do SWZ).
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi czyli tzw. pracowników fizycznych (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.5.5.) Wartość części: 215460,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest usługa monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotnisk wojskowych.2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:
Zadanie 2 – Usługa monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt na terenie lotniska wojskowego Cewice.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do Projektu umowy (zał. nr 10a i 10b do SWZ).
3. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności:
• rozpoznanie sytuacji ornitologicznej lotniska i terenów przylegających ,
• sprawowanie ciągłego monitoringu lotniska (z użyciem lornetki) pod względem aktywności ptaków,
• monitorowanie występowania i płoszenia krążących stad ptaków,
• płoszenie ptaków/zwierząt stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu lotniczego,
• monitorowanie miejsc gniazdowania ptaków na budynkach,
• przeprowadzenie na lotnisku liczenia poszczególnych gatunków ptaków,
• inwentaryzacja miejsc hodowli ptaków,
• prowadzenie identyfikacji i dokumentowania przypadków znalezienia martwych ptaków/zwierząt na lotnisku oraz pobierania i zabezpieczenia szczątków powstałych w następstwie kolizji ze SP.
Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy przez Zamawiającego w zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia o pracę zostały określone w projektach umów (załącznik nr 10a i 10b do SWZ).
Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi czyli tzw. pracowników fizycznych (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie
4.5.5.) Wartość części: 168000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sokolnictwo Użytkowe Maciej Tomys
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861950390
7.3.4) Miejscowość: Gołębiewko 31
7.3.5) Kod pocztowy: 83-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SOKOLNICTWO UŻYTKOWE MACIEJ TOMYS
jakie przetargi wygrała firma
SOKOLNICTWO UŻYTKOWE MACIEJ TOMYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sokolnik Bartłomiej Kobiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411645323
7.3.3) Ulica: Bohaterów Westerplatte 19/3
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- USŁUGI PRALNICZE
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r. na rzecz mieszkańców Gminy Wejherowo
- SUKCESYWNA DOSTAWA RYB SWIEŻYCH, MROŻONYCH, WĘDZONYCH, SOLONYCH I MARYNOWANYCH
- Świadczenie usług schronienia dla mężczyzn, chorych i niepełnosprawnych wymagających opieki pielęgniarskiej, z całodobową opieką wraz z trzema posiłkami dziennie w tym jeden ciepły.
- Świadczenie usług schronienia dla kobiet, chorych i niepełnosprawnych wymagających opieki pielęgniarskiej, z całodobową opieką wraz z trzema posiłkami dziennie w tym jeden ciepły.
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie usługi monitorowania i ograniczania występowania ptaków i innych zwierząt bytujących na terenie lotniska w Dęblinie w 2025 roku" SPRAWA 67/24/P
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej w Nadleśnictwie Przedborów w roku 2025.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Gajdowe zarządzanego przez Nadleśnictwo Rudziniec w roku 2025
- "WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI ŁOWIECKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRODZISK w 2025 roku"
- Usługa całodobowego zabezpieczenia zdarzeń z udziałem zwierząt na terenie Gminy Bytom - edycja 2.
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA DZIAŁANIACH OGRANICZAJĄCYCH WYSTĘPOWANIE PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK
więcej: Usługi myśliwskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.