Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019334/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
- 2021/BZP 00019334/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00019334/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00021871/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-24
- 2021/BZP 00024237/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041452 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA, WDROŻENIE, URUCHOMIENIE, SZKOLENIE UŻYTKOWNIKÓW ORAZ ZAPEWNIENIE SERWISU GWARANCYJNEGO I ŚWIADCZENIE WSPARCIA TECHNICZNEGO OPROGRAMOWANIA DO ZARZĄDZANIA KADRAMI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.taborska@akademia.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA, WDROŻENIE, URUCHOMIENIE, SZKOLENIE UŻYTKOWNIKÓW ORAZ ZAPEWNIENIE SERWISU GWARANCYJNEGO I ŚWIADCZENIE WSPARCIA TECHNICZNEGO OPROGRAMOWANIA DO ZARZĄDZANIA KADRAMI.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-843fb8bd-87b9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002459/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.54 Dostawa wraz z wdrożeniem, uruchomieniem i szkoleniem oprogramowania do zarządzania kadrami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019334/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PK.ZZP.261.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie, uruchomienie, szkolenie użytkowników oraz zapewnienie serwisu gwarancyjnego i świadczenie wsparcia technicznego oprogramowania do zarządzania kadrami zawierającym wszystkie narzędzia, które są zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa Pracy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i dostarczenie oprogramowania niezbędnego do działania Programu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1.1 do SWZ;2) dostarczenia Zamawiającemu licencji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Programu; 3) instalacji i konfiguracji Programu wraz z oprogramowaniem systemowym, na wskazanej przez Zamawiającego infrastrukturze sprzętowej;4) zapewnienie kompatybilności z innymi używanymi przez Zamawiającego systemami IT w zakresie przewidzianym umową.5) przeprowadzenie testów odbioru Programu;6) dostarczenia powykonawczej dokumentacji technicznej całego Programu, instrukcji obsługi Programu (administratora i użytkownika końcowego) w języku polskim.7) przeprowadzenie szkoleń w wymiarze 15 godzin z zakresu kompleksowej obsługi Programu dla7 użytkowników;8) świadczenie opieki serwisowej i wsparcia technicznego Programu w okresie wdrożenia i 12 miesięcy udzielonej gwarancji;9) udzielenie bezterminowej licencji na dostarczone oprogramowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagania i sposób realizacji) określone zostały w załączniku nr 2 do Umowy - („Opis przedmiotu zamówienia”) oraz załączniku Nr 7 do SWZ – wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399750
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252150
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alt One Spółką z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółką Komandytową
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5242873585
7.3.3) Ulica: ul. Modlińska Nr 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-199
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALT ONE WOJNAROWSKI ZAWORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ALT ONE WOJNAROWSKI ZAWORSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252150
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 348 wchodzącego w skład Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 9 w Warszawie w okresie od 03.02.2025r do 31.12.2025 r
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych z podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych na okres 18 miesięcy.
- Usługa utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Usługa konferencyjna na potrzeby organizacji konferencji naukowej Instytutu Kolejnictwa
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze w budynku biurowym Green House przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.