Og³oszenie z dnia 2024-01-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00053726/01 - Wynik z dnia 2024-01-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw p³ynnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIATOWY ZARZ¡D DRÓG W GARWOLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014823759
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbaran@pzdgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl/ oraz www.pzdgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw p³ynnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c38c9233-b465-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00041490
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026719/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw p³ynnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej dostêpnej pod adresem: https://pzdgarwolin.ezamawiaj±cy.pl.
1. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
2. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl, lub ttps://oneplace.marketplanet.pl,
2) wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
4. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
5. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
7. Dokumentacja przedmiotowego postêpowania dostêpna jest na Platformie w sekcji „Dokumenty zamówienia”. Pobranie pojedynczego dokumentu lub wszystkich dokumentów nastêpuje po klikniêciu polecenia „Pobierz”.
8. Ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y wczytaæ jako za³±czniki na Platformie, wed³ug Instrukcji korzystania z Platformy.
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z wykonawcami w sposób inny ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarz±d Dróg w Garwolinie, maj±cy siedzibê w Garwolinie, przy ul. Mazowieckiej 26, 08-400 Garwolin;
2. administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którymi mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres e-mail sekretariat@pzdgarwolin.pl, telefonicznie pod numerem +48 25 684 25 21 lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, znak sprawy: WO.242.2.2024:
Dostawa paliw p³ynnych
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j.);
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 2 ustawy;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. na podstawie art. 18 RODO, prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z tym, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WO.242.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje dostawê paliw p³ynnych poprzez tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzêtu Powiatowego Zarz±du Dróg w Garwolinie (Zamawiaj±cego)
– tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzêtu zlokalizowanego w siedzibie S³u¿by Drogowo - Mostowej w Maciejowicach – w ilo¶ci: Olej napêdowy: 9 400 litrów, benzyna bezo³owiowa PB 95: 2 100 litrów.
2. Odleg³o¶æ stacji paliw od S³u¿by Drogowej okre¶la siê max. do 20 km. drog± l±dow±
3. Zamawiaj±cy w ramach umowy bêdzie realizowa³ zakupy akcesoriów zwi±zanych z eksploatacj± samochodów w planowanej wysoko¶ci do 5% warto¶ci umownej brutto zakupu paliwa, (miêdzy innymi; oleje, p³yny ch³odnicze, ¶rodki zapobiegaj±ce zamarzaniu, p³yny do spryskiwaczy - letni i zimowy, ¿arówki, kosmetyki samochodowe i inne) po cenach aktualnie obowi±zuj±cych na stacji paliw w dniu realizacji transakcji.
4. Zamawiaj±cy bêdzie realizowa³ zakup paliw p³ynnych wy³±cznie do zbiorników fabrycznie zamontowanych w poje¼dzie. Paliwo do drobnego sprzêtu wymienionego w za³±czniku, pobierane bêdzie w oznakowane pojemniki Zamawiaj±cego o pojemno¶ci do 20 litrów.
5. Zamawiaj±cy zabrania sprzeda¿y paliwa poza zbiornik fabrycznie zamontowany w poje¼dzie (nie dotyczy oznakowanych pojemników Zamawiaj±cego o pojemno¶ci do 20 litrów).
6. Postanowienia dodatkowe dotycz±ce u¿ytkowania kart paliwowych:
1) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy u¿yciu kart paliwowych nie bêd±cych s³u¿bowymi kartami p³atniczymi w rozumieniu art. 247 ust 3 ustawy z dnia 27.08.2009r o finansach publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1634 tj. ), na poni¿szych zasadach;
2) Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ¿adnych kosztów zwi±zanych z wydaniem kart, ich aktualizacj±, zamian± w przypadku ich utraty lub zniszczenia, zmian± danych na karcie oraz dostarczeniem kart.
3) Termin wa¿no¶ci karty ustala siê na okres obowi±zywania niniejszej umowy.
4) Karty powinny byæ wydane i dostarczone Zamawiaj±cemu w pierwszym dniu obowi±zywania umowy.
5) Aktualizacja kart lub wydania kolejnych egzemplarzy kart bêdzie realizowana w ci±gu 7 dni od dnia z³o¿enia stosownego wniosku.
6) W przypadku utraty karty lub jej zniszczenia, Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê zg³osiæ ten fakt Wykonawcy niezw³ocznie telefonicznie lub email, który dokona blokady realizacji zakupów z u¿yciem tej karty.
7) Odpowiedzialno¶æ za zakup paliwa utracon± kart± przez osobê nie uprawnion±, po up³ywie
24 h od momentu powiadomienia o jej utracie, przechodzi na Wykonawcê.
8) Wykonawca po podpisaniu umowy zapewni Zamawiaj±cemu dostêp do danych, dotycz±cych transakcji realizowanych w ramach umowy. Dane te obejmuj± co najmniej datê, miejsce, warto¶æ i ilo¶æ zakupionych asortymentów.
9) W przypadku braku z przyczyn technicznych mo¿liwo¶ci u¿ycia kart, realizacja transakcji powinna byæ potwierdzona stosownym dokumentem.
10) Do ka¿dego pojazdu zostanie wystawiona karta paliwowa z oznaczeniem numeru rejestracyjnego.
11) Dla drobnego sprzêtu wymienionego w za³±czniku, zlokalizowanego w siedzibie S³u¿by Drogowo - Mostowej w Maciejowicach, zostanie wystawiona dodatkowa karta paliwowa (w ilo¶ci 1 szt. na ka¿de zadanie) bez oznaczenia numeru rejestracyjnego.
7. Wykonawca bêdzie realizowa³ zakupy paliw w ramach limitów przyznanych Zamawiaj±cemu na kartach paliwowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63712600-9 - Us³ugi tankowania pojazdów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane bêd± wy³±cznie oferty nie odrzucone.
2. W ramach zamówienia zostanie wy³oniony Wykonawca, którego oferta uzyska³a ³±cznie najwiêcej punktów.
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
1) Kryterium „cena” - C
Kryterium „cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie warto¶ci brutto z³. gr. po zastosowaniu upustu podanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym (w z³otych).
Uwzglêdniaj±c kryterium „cena” 10 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilo¶æ punktów C = warto¶æ brutto z³. gr. najni¿szej oferty po zastosowaniu upustu podzielona przez warto¶æ brutto z³. gr. badanej oferty po zastosowaniu upustu x 10 pkt.
2) Kryterium „odleg³o¶æ najbli¿szej stacji Wykonawcy w km. od danej S³u¿by Drogowej” - O
Kryterium „odleg³o¶æ” bêdzie rozpatrywane na podstawie odleg³o¶ci w km (drog± l±dow±) od danej S³u¿by Drogowej podanej przez
Wykonawcê w ofercie przetargowej (w kilometrach).
Uwzglêdniaj±c kryterium „odleg³o¶æ najbli¿szej stacji Wykonawcy w km. od danej s³u¿by drogowej”
30pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilo¶æ punktów O = najmniejsza odleg³o¶æ podzielona przez odleg³o¶æ z badanej oferty x 30 pkt.
3) Kryterium „upust” - U
Kryterium „upust” bêdzie rozpatrywane na podstawie warto¶ci sta³ego upustu (w procentach) od ceny jednostkowej (za 1litr) paliw p³ynnych podanego przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.
Uwzglêdniaj±c kryterium „upust” 40 pkt. ocena oferty dokonana zostanie przy zastosowaniu wzoru;
Ilo¶æ punktów U = upust badanej oferty podzielony przez najwy¿szy udzielony upust x 40 pkt.
4) Kryterium „ilo¶æ stacji paliw Wykonawcy w odleg³o¶ci do 20 km od danej S³u¿by Drogowej” - I
Kryterium „ilo¶æ stacji paliw Wykonawcy w odleg³o¶ci do 20 km od danej S³u¿by Drogowej” bêdzie rozpatrywane na podstawie ilo¶æ
stacji paliw Wykonawcy w odleg³o¶ci do 20 km od danej stacji
podanych przez Wykonawcê w ofercie przetargowej (w sztukach). Uwzglêdniaj±c kryterium „ilo¶æ stacji
paliw Wykonawcy w odleg³o¶ci do 20 km od danej S³u¿by Drogowej” 20pkt. ocena oferty dokonana zostanie wg nastêpuj±cej zasady;
Ilo¶æ punktów I =
1 stacja – 5 pkt
2 – 3 stacje – 10 pkt
pow. 3 stacji – 20 pkt
za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, stanowi±cych sumê
punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg. wzoru:
P = C + O + U + I gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” O – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium
„Odleg³o¶æ”
U - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Upust”
I - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Ilo¶æ stacji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odleg³o¶æ
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ilo¶æ stacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
A) Dostawa paliw p³ynnych - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzêtu zlokalizowanego w siedzibie S³u¿by Drogowo- Mostowej w Maciejowicach
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e:
i. ¿e posiada aktualne zezwolenie, licencjê, koncesjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej,
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
B) Dostawa paliw p³ynnych - tankowanie w stacjach paliw Wykonawcy pojazdów i drobnego sprzêtu zlokalizowanego w siedzibie S³u¿by Drogowo - Mostowej
w Maciejowicach
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e:
i. ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± dostawê, obejmuj±c± swoim zakresem wykonanie dostaw na paliwo - o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 30 000z³ brutto,
2) nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w ust. 1 pkt 1 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie, natomiast warunek z ust. 1 pkt 2 musi spe³niaæ ka¿dy Wykonawca z osobna.
3. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów wskazanych w rozdziale XV SWZ.
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust 1 ustawy na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (o¶wiadczenie sk³ada Wykonawca, za¶ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie przedmiotowe o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) – wzór o¶wiadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ,
3) zobowi±zanie podmiotu, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – je¶li dotyczy (wzór przedmiotowego zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, (sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta, zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
1) aktualne zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci gospodarczej, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, A SWZ,
2) wykazu dostaw wykonanych, o których mowa w rozdziale XIV, ust. 1 pkt 1, B SWZ,
a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy ; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawiane w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunki okre¶lone w Rozdziale XIV SWZ ust. 1 pkt 1 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy ³±cznie, natomiast warunek z ust. 1 pkt 2 musi spe³niaæ ka¿dy Wykonawca z osobna. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazujespe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego (o¶wiadczenie sk³ada Wykonawca, za¶ w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o zamówienie przedmiotowe o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie) – wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ,
o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowania stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ, odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, (sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie)
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze wzglêdu na brak mo¿liwo¶ci technicznych wprowadzenia pe³nego zapisu dotycz±cego rodzaju i zakres zmian umowyoraz warunków ich wprowadzenia szczegó³owy zapis zosta³ okre¶lony w Rozdziale XXII SWZ (Mo¿liwo¶ci zmiany umowy o
zamówienie publiczne)
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-24 08:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzdgarwolin.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-22
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Modernizacja budynku ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Rêbków
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania pomieszczeñ w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.
- DOSTAWA W RAMACH DEPOZYTU STENTÓW I BALONÓW DO PRACOWNI HEMODYNAMIKI SP ZOZ W GARWOLINIE
wiêcej: przetargi w Garwolinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.