Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00574664/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00016796/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 7
1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewska@zakroczym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8865fe2f-a4b7-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8865fe2f-a4b7-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031703/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych Gminy Zakroczym w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych Gminy Zakroczym (punktów poboru) oraz na rzecz jednostek organizacyjnych, podłączonych do OSD PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa. W wyniku prowadzonego postępowania zostaną zawarte odrębne umowy kompleksowe:
1) Umowa z Gminą Zakroczym,
2) Umowa ze Szkołą Podstawową w Zakroczymiu,
3) Umowa ze Szkołą Podstawową w Wojszczycach,
4) Umowa z Gminnym Klubem Dziecięcym w Wygodzie Smoszewskiej,
5) Umowa z Gminnym Przedszkolem Publicznym „Radosne Wzgórze” w Zakroczymiu,
6) Umowa z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Zakroczymiu,
7) Umowa z Gminną Biblioteką Publiczną.
2. Gminna Biblioteka Publiczna jest Nabywcą o numerze NIP: 531150234 i Odbiorcą faktur.
W przypadku pozostałych jednostek wskazanych w ust. 1 Nabywcą jest Gmina Zakroczym NIP: 5311664696, a odbiorcami faktur będą poszczególne jednostki.
3. Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umów na wzorze umownym Wykonawcy, który uwzględniał będzie postanowienia Zamawiającego.
4. Wykaz punktów poboru energii zawierający: lokalizację, moce umowne oraz przynależność do grupy taryfowej stanowi załącznik Nr 5 do SWZ – wykaz PPE.
5. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 10 miesięcy wynosi łącznie 241390 kWh.
6. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru), w ramach każdej z grup taryfowych wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej i zapewnia jej dystrybucji do urządzeń i obiektów Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić kompleksową dostawę energii do nowych obiektów nie wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ, według stawek wynikających z oferty w ramach grup taryfowych objętych umową.
9. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne , przepisami Kodeksu cywilnego , zasadami określonymi w koncesji wykonawcy, postanowieniami umowy, a także zgodnie z Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia kosztów związanych z opłatą handlową.
11. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającego
w zakresie świadczenia usług dystrybucji:
1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej z sieci;
2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;
3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;
4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie objętym umową;
5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;
6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.
13. Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii przez cały czas obowiązywania umowy sprzedaży, począwszy od 01.03.2024r. w sposób ciągły i niezakłócony do wszystkich punktów poboru jednocześnie, z zastrzeżeniem zapisów Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego .
14. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi ilości faktycznego zużycia energii w danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej za kWh.
15. Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie zgodnie z cenami ofertowymi oraz aktualną Taryfą dla energii elektrycznej, na podstawie wskazań liczników w grupie taryfowej C11, C12a, C12b, według odpowiadających im składników cenowych, w danych okresach rozliczeniowych.
16. Wykonawca musi posiadać obowiązującą umowę generalną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: PGE Dystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej właściwego OSD do wszystkich punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ.
17. Zamawiający informuje, że podane parametry dystrybucyjne są aktualne i zgodne z umowami dystrybucyjnymi. Jednocześnie w przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD, zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.
18. Zamawiający oświadcza, że jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz.U. z 2022r. poz. 2243). Każdy punkt poboru energii zalicza się do kategorii odbiorców, o których mowa w art. 2 pkt 2 lit. d-e tejże ustawy. Dla każdego PPE przyjmuje się 100,00% zużycia energii elektrycznej objętej ceną maksymalną i 0,00% energii elektrycznej nieobjętej ceną maksymalną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 11.01.2024. do godz.11:30 nie wpłynęła żadna oferta, w związku z czym konieczne stało się unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie
z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
albo żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
- Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Milickiego i jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej polegająca na sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej do budynków Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby WIOŚ w Warszawie
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.