Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021831/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041539 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw i innych materiałów przeznaczonych do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzyniewo Duże
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyniewo Duże, ul.Białostocka, 25
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-002
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48857428155
1.5.8.) Numer faksu: +48857197147
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@dobrzyniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzyniewo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw i innych materiałów przeznaczonych do remontów dróg na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-747a5c03-8bcb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003321/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Dobrzyniewo Duże
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rir.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 367770,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 299000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dostawa kruszywa łamanego 0-31,5mm (masa ziaren łamanych musi stanowić minimum 50%) w ilości 4000 ton.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem dostawy jest kruszywo dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie. Kruszywo musi spełniać normę PN-B-11112:1996 lub PNEN-13242 lub PN-EN-13042;2) Pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu (dotyczy części I). 3) Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4) Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia do 72 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy.6) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 7) Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 8) Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuję się do dostarczania przez cały okres realizacji zamówienia: kamień łamany o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm w którym masa ziaren łamanych stanowić będzie minimum 50% pospółkę drogową o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm. W razie wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający ma prawo odesłać niepewny transport bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i roszczeń ze strony Wykonawcy. 9) W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego deklaracje właściwości dostarczanego kruszywa.10) W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Zamawiający przy dostawie ma prawo pobrać próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania, a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do zabrania wadliwego towaru. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.11) UWAGA! Zamawiający zastrzega, że z uwagi na zakres prac 20% dostawy może zostać zrealizowane pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej do 32 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany
4.5.5.) Wartość części: 234192,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dostawa pospółki drogowej 0-31,5 mm w ilości 4000 ton3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem dostawy jest kruszywo dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie. Kruszywo musi spełniać normę PN-B-11112:1996 lub PNEN-13242 lub PN-EN-13042;2) Pod pojęciem kruszywo łamane rozumie się: kruszywo naturalne poddane mechanicznemu rozdrobnieniu (dotyczy części I). 3) Ilości oraz miejsca dostaw będą każdorazowo określane przez Zamawiającego. Podane ilości kruszyw i innych materiałów stanowią orientacyjne ilości przewidziane do zakupu w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający informuje, że w rzeczywistości zamówione ilości mogą być mniejsze. W takich przypadkach Wykonawcom nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4) Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie do dostarczania zamawianych (telefonicznie, mailem lub faksem) partii kruszyw i innych materiałów na własny koszt wliczony w cenę w podane miejsca na terenie gminy Dobrzyniewo Duże. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ustala maksymalny termin realizacji każdorazowej dostawy przedmiotu zamówienia do 72 godzin od chwili przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy. Termin dostawy stanowi jedno z kryteriów oceny oferty, Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy.6) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa i innych materiałów ze środków transportu bezpośrednio w wyznaczonych miejscach. Koszt transportu i rozładunek kruszywa i innych materiałów ustala się, że jest wliczony w cenę. 7) Dostarczone kruszywo i inne materiały nie mogą zawierać zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali ani śmieci. 8) Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązuję się do dostarczania przez cały okres realizacji zamówienia: kamień łamany o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm w którym masa ziaren łamanych stanowić będzie minimum 50% pospółkę drogową o rozmiarze ziaren 0-31,5 mm. W razie wątpliwości co do jakości kruszywa Zamawiający ma prawo odesłać niepewny transport bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów i roszczeń ze strony Wykonawcy. 9) W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego deklaracje właściwości dostarczanego kruszywa.10) W celu potwierdzenia jakości dostarczonego materiału Zamawiający przy dostawie ma prawo pobrać próbkę dostarczanego kruszywa lub materiału do badań jakości. Zamawiający zastrzega, że jeżeli w wyniku przeprowadzonego badania stwierdzone zostanie, że dostarczone kruszywo lub inny materiał nie spełnia wymaganych norm takim przypadku Wykonawca ponosi koszty takiego badania, a za tę nieuczciwą partię kruszywa lub innego materiału który zostanie już wbudowany Zamawiający nie będzie ponosić żadnych kosztów. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się do zabrania wadliwego towaru. Ponadto w przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy.11) UWAGA! Zamawiający zastrzega, że z uwagi na zakres prac 20% dostawy może zostać zrealizowane pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej do 32 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
14211100-4 - Piasek naturalny
4.5.5.) Wartość części: 133578,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178200
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231240
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178200
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kaczanowski KACZANOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431804119
7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Kaczanowski KACZANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Kaczanowski KACZANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92760
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171720
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92760
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW SANDPOL Janusz Izbicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422565193
7.3.3) Ulica: ul. Milowa 24
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-591
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92760,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY KRUSZYWA NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINY FILIPÓW
- Dostawa żwiru na drogi w Gminie Trzcianne
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Dostawa kruszyw na remont dróg gminnych na terenie Gminy Lubartów
- Zad Nr 1 - Dostawa kationowej, szybkorozpadowej emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC. Zad Nr 2 - Dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej "na zimno" (workowanej) do wbudowania w zmiennych warunkach atmosf.
- Zakup kruszyw na remont fragmentów drogi leśnej nr 50 o nr inw. 220/507 uszkodzonych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 roku w Nadleśnictwie Międzylesie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.