eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonarzynyOdbiór, transport i zagospodarowanie komunalnego osadu ściekowego z Oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie w latach 2025-2026.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnego osadu ściekowego z Oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie w latach 2025-2026.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221918184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 2

1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 787902962

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpk@konarzyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.konarzyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-664b0584-c5dd-446b-b5d9-d0ab28ed6543

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnego osadu ściekowego z Oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie w latach 2025-2026.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664b0584-c5dd-446b-b5d9-d0ab28ed6543

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 261.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacji usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie w latach 2025-2026. - kod odpadu 190805 ilość szacunkowa około 600 ton. Miejsce realizacji zamówienia: Oczyszczalnia ścieków w Zielonej Hucie, Zielona Huta 24a, 89-607 Konarzyny. Podana ilość osadu jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazywanych Wykonawcy komunalnych osadów ściekowych w okresie obowiązywania realizacji umowy. Niezależnie od powyższego Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie odebraną ilość komunalnych osadów ściekowych. Średnia zawartość suchej masy w wytworzonych w oczyszczali osadach wynosi około 16 %. Odbiór osadu będzie realizowany sukcesywnie w ilościach i terminach zgłoszonych przez Zamawiającego. Sprzęt używany podczas świadczenia usług musi być szczelny oraz musi posiadać ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadu. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do odbioru osadów ściekowych środkiem transportu umożliwiającym samo-załadunek kontenera. Osady mają być transportowane i zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie prawa ochrony środowiska. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo po odebraniu osadów potwierdzić ich przyjęcie w systemie BDO na podstawie wystawionej przez Zamawiającego elektronicznej Karcie Przekazania Odpadów. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiającemu jeden szczelny kontener pasujący pod wiatę (szer. 400, wys. 250, dług. 800). W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia kontenerów zamiennych w czasie odbierania pełnego, tak aby przez cały czas trwania umowy na oczyszczalni ścieków znajdował się jeden kontener przeznaczony do gromadzenia osadu. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z infrastrukturą istniejącą na oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie . Zamawiający nie ma możliwości gromadzenia osadów ściekowych na terenie oczyszczalni ścieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513700-3 - Usługi transportu osadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

90513800-4 - Usługi obróbki osadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE WODOCIĄGI SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550006499

7.3.3) Ulica: UL. PLAC PIASTOWSKI 27A

7.3.4) Miejscowość: CHOJNICE

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.