Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00623707/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnego osadu ściekowego z Oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie w latach 2025-2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221918184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 2
1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 787902962
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpk@konarzyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.konarzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-664b0584-c5dd-446b-b5d9-d0ab28ed65431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnego osadu ściekowego z Oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie w latach 2025-2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664b0584-c5dd-446b-b5d9-d0ab28ed6543
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623707
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacji usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie w latach 2025-2026. - kod odpadu 190805 ilość szacunkowa około 600 ton. Miejsce realizacji zamówienia: Oczyszczalnia ścieków w Zielonej Hucie, Zielona Huta 24a, 89-607 Konarzyny. Podana ilość osadu jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazywanych Wykonawcy komunalnych osadów ściekowych w okresie obowiązywania realizacji umowy. Niezależnie od powyższego Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie odebraną ilość komunalnych osadów ściekowych. Średnia zawartość suchej masy w wytworzonych w oczyszczali osadach wynosi około 16 %. Odbiór osadu będzie realizowany sukcesywnie w ilościach i terminach zgłoszonych przez Zamawiającego. Sprzęt używany podczas świadczenia usług musi być szczelny oraz musi posiadać ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozu osadu. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do odbioru osadów ściekowych środkiem transportu umożliwiającym samo-załadunek kontenera. Osady mają być transportowane i zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie prawa ochrony środowiska. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo po odebraniu osadów potwierdzić ich przyjęcie w systemie BDO na podstawie wystawionej przez Zamawiającego elektronicznej Karcie Przekazania Odpadów. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy Zamawiającemu jeden szczelny kontener pasujący pod wiatę (szer. 400, wys. 250, dług. 800). W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia kontenerów zamiennych w czasie odbierania pełnego, tak aby przez cały czas trwania umowy na oczyszczalni ścieków znajdował się jeden kontener przeznaczony do gromadzenia osadu. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z infrastrukturą istniejącą na oczyszczalni ścieków w Zielonej Hucie . Zamawiający nie ma możliwości gromadzenia osadów ściekowych na terenie oczyszczalni ścieków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513700-3 - Usługi transportu osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE WODOCIĄGI SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5550006499
7.3.3) Ulica: UL. PLAC PIASTOWSKI 27A
7.3.4) Miejscowość: CHOJNICE
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
- "Świadczenie usługi w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych i innych z posesji Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o. o."
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usuwanie miejsc nielegalnego nagromadzenia odpadów w Gminie Strzegowo
- "Sukcesywny odbiór, transport oraz zagospodarowanie odpadów medycznych"
- Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.