Og³oszenie z dnia 2021-04-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00070263/01 - Wynik z dnia 2021-06-01
Og³oszenie nr 2021/BZP 00041581 z dnia 2021-04-27 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 9500 sztuk p³yt a¿urowych typu Yomb
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LINIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675190
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa, 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Liniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-420
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.liniewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 9500 sztuk p³yt a¿urowych typu Yomb
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-05ebcfed-a74e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00041581
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003188/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa 9500 sztuk p³yt a¿urowych typu Yomb
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
liniewo.biuletyn.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim. 2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostêpnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP, lub ID postêpowania).3. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej: ug@liniewo.pl (z wy³±czeniem sk³adania ofert).4. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 adres email (z wy³±czeniem sk³adania ofert). Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. 7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. 8. Za datê przekazania oferty o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.9. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.10. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert (udostêpniaj±c je na stronie internetowej prowadzonego postêpowania pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ nie wp³ynie w terminie, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ oraz przed³u¿enia terminu sk³adania ofert. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. 11. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje uwa¿a siê za z³o¿one w terminie, je¿eli ich tre¶æ dotar³a do adresata przed up³ywem wyznaczonego terminu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporz±dzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr119, s. 1 informujemy, i¿: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Liniewo,Dworcowa 3, 83-420 Liniewo, 58 687 85 202. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowychmog± Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@liniewo.pl3.Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu realizacji obowi±zków prawnych ci±¿±cych naAdministratorze.4. Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu zuwzglêdnieniem okresów przechowywania okre¶lonych w przepisach odrêbnych, w tym przepisówarchiwalnych.5. Podstaw± prawn± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporz±dzenia.6.Odbiorc± Pani/Pana danych bêd± podmioty upowa¿nione na mocy przepisów prawa.7. Osoba, którejdane dotycz± ma prawo do: - dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz mo¿liwo¶ci ich poprawiania,sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a tak¿e - w przypadkach przewidzianych prawem - prawodo usuniêcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pañstwa danych.-wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa siê znaruszeniem przepisów powy¿szego rozporz±dzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul.Stawki 2, 00-193 Warszawa.Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danychosobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanymprzetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danychosobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPGK/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa 9500 sztuk p³yt a¿urowych typu Yomb. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, transport i roz³adunek 9500 sztuk nowych p³yt wielootworowych typu YOMB o wymiarach 100x75x12,5 cm.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby ka¿da p³yta drogowa posiada³a oznaczenie producenta.4. P³yty powinny byæ wykonane zgodnie z norm± PN-EN 1339:2005 oraz byæ krzy¿owo zbrojone stal± wg normy PN-ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak w strefie dolnej i górnej o grubo¶ci prêtów minimum 6 mm. Zamawiaj±cy dopu¶ci zastosowanie zbrojenia z dwóch siatek, w przypadku gdy jedna z siatek bêdzie sk³ada³a siê z prêtów o gr. 8 oraz 6 mm, a druga z siatek z prêtów zbrojeniowych o grubo¶ci 6 oraz 4,5 mm. Grubo¶æ otuliny g³ównych prêtów zbrojeniowych – 30 mm.5. Produkt powinien posiadaæ odporno¶æ na ¶cieranie 18 000/5 000 (mm3/mm2) oraz odporno¶æ na dzia³anie mrozu w stopniu mrozoodporno¶ci F 150. Ponadto p³yty powinny byæ wytrzyma³e na ¶ciskanie i wykonane z betonu o klasie nie mniejszej ni¿ C25/30 i nasi±kliwo¶ci poni¿ej 5%.6. Powierzchnie p³yt powinny byæ bez rys, pêkniêæ i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawêdzie p³yt powinny byæ równe i proste.7. P³yty musz± posiadaæ aprobatê techniczn± Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (IBDiM) potwierdzaj±ca w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe p³yt oraz wymagania dla prefabrykatów z betonu.8. Dostawa p³yt partiami w ilo¶ci do 2000 sztuk miesiêcznie bêdzie siê odbywaæ w godzinach 08:00 do 15:00 do miejsc roz³adunku wskazanych przez Zamawiaj±cego na terenie Gminy Liniewo.9. Wykonawca w cenê przedmiotu zamówienia musi wliczyæ koszty transportu i roz³adunku. P³yty powinny byæ dostarczone w s³upkach, u³o¿one jedna na drugiej warstw± jezdn± do góry aby umo¿liwiæ kontrolê jako¶ci p³yt (spêkania, wykwity, zagêszczenie betonu). W przypadku dostarczenia p³yt w inny sposób Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odes³ania transportu na koszt Wykonawcy. 10. Wykonawca udziela gwarancji oraz rêkojmi na dostarczone materia³y na okres min. 36 miesiêcy (okres gwarancji zadeklarowany w ofercie stanowi kryterium oceny ofert).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44113800-3 - Materia³y do uk³adania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegaj± wykluczeniu; 2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 2. Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunków okre¶lonych w art. 112 ust. 2 Ustawy dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej. Wykonawca spe³ni warunki je¿eli wyka¿e, ¿e: 1) nale¿ycie wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawê p³yt drogowych typu YOMB, o warto¶ci co najmniej 150 000 PLN brutto.3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane 5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu (wzór - za³±cznik nr 4 SWZ) udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; 2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy; 2) zmiany podwykonawcy, który bêdzie podmiotem udostêpniaj±cym zasoby niezbêdne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowi±zany zaproponowaæ innego podwykonawcê spe³niaj±cego na dzieñ sk³adania ofert warunki okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ wraz z za³±czeniem wszystkich wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w rozdz. X SWZ. 3) w przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 4) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 462 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, pod warunkiem spe³nienia warunków okre¶lonych w § 5 niniejszej umowy. 5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z okoliczno¶ci nie le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: a) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê dostaw, dokonywanie odbiorów;b) dzia³ania si³y wy¿szej (rozumianej jako wydarzenie lub okoliczno¶æ o charakterze nadzwyczajnym, na któr± Wykonawca ani Zamawiaj±cy nie maj± wp³ywu; wyst±pieniu której Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem Umowy; której, w przypadku jej wyst±pienia, Wykonawca ani Zamawiaj±cy, dzia³aj±c racjonalnie, nie mogli unikn±æ lub jej przezwyciê¿yæ; oraz która nie mo¿e byæ zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiaj±cemu), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania przedmiotu Umowy; c) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci;d) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, za które Wykonawca lub Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci, 6) wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian wysoko¶ci wynagrodzenia za przedmiot Umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu na zasadach okre¶lonych w § 8 ust. 13 Umowy, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z realizacj± umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-06 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu, https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
2021-04-27 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.