eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówUsługa transportu odpadów komunalnych z Płocochowa k. Pułtuska do Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej w I połowie 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa transportu odpadów komunalnych z Płocochowa k. Pułtuska do Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej w I połowie 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W CIECHANOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130355722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gostkowska 83

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 672 22 42

1.5.8.) Numer faksu: 233067070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukciechanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pukciechanow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


komunalna Sp. z o. o.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu odpadów komunalnych z Płocochowa k. Pułtuska do Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej w I połowie 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5882c3a8-58cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU/9/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139268,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego, usługi transportu odpadów komunalnych, których Zleceniodawca stał się posiadaczem na podstawie odrębnej umowy, zmagazynowanych na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płocochowie k. Pułtuska do miejsca ich przetwarzania w Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej w ramach prowadzonej przez Wykonawcę działalności w zakresie transportu odpadów.
1.2. Zleceniodawca zapewnia załadunek odpadów na terenie składowiska w Płocochowie oraz ich przyjęcie w hali sortowni na terenie Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej.
1.3. Odpady zostaną przekazane Zleceniobiorcy na podstawie Karty Przekazania Odpadów ( KPO) w oparciu o pomiar wagowy zarówno w miejscu załadunku jak i rozładunku.
1.4. Zleceniobiorca od chwili załadunku odpadów w Płocochowie do chwili rozładunku w Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej przejmuje odpowiedzialność za zgodne z prawem postępowanie nimi.
1.5. Podstawowym zakresem usługi będzie przewóz z terenu składowiska w Płocochowie na halę sortowania na terenie Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej. Pojazd winien być dostosowany do trudnych warunków drogowych podczas poruszania się po terenie składowiska.
1.6. Zamawiający sugeruje przeprowadzenie przez potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej na terenie zakładu po wcześniejszym umówieniu się z osobą wskazaną przez Zlecającego, w celu zapoznania się z warunkami pracy kierowcy i pojazdu na terenie składowiska i hali sortowni.
1.7. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie konieczne zezwolenia do prowadzonej przez niego działalności oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
1.8 Transport odpadów odbywał się będzie co najmniej raz dziennie w dniach od poniedziałku do piątku
1.9 Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do transportu :
20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 500 Mg na miesiąc.
15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe - 80 Mg na miesiąc
Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia masy odpadów.
Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje projekt umowy ( załącznik nr 8 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175496,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175496,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175496,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Stanisłw Włodarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5660014531

7.3.3) Ulica: Morawka 5

7.3.4) Miejscowość: Gołymin Ośrodek

7.3.5) Kod pocztowy: 06-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175496,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.