Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00001811/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00016479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639694717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CZARNIECKIEGO 9
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-538
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61/8345640
1.5.8.) Numer faksu: 61/8339808
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@poznan.praca.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1394da95-a964-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rejestracja, ewidencja i pośrednictwo pracy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1394da95-a964-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041690
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000293/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUP-IX/1.263/0001/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na świadczeniu usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów przesyłek niedoręczonych
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ppkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.W dniu otwarcia ofert Zamawiający zapoznał się z treścią Państwa oferty i ustalił, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581227,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581227,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie diagnoz psychofizycznych dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego
- Remont drogi powiatowej nr 2405P - ulicy Rynkowej w Przeźmierowie, na odcinku od drogi krajowej nr 92 - ul. Poznańskiej do drogi wojewódzkiej nr 307 - ul. Bukowskiej
- AD/ZP/42/25 Przedmiotem umowy jest dostawa oraz przedłużenie wsparcia dla zapory sieciowej firmy Checkpoint dla Politechniki Poznańskiej.
- Zapewnienie pakietów profilaktycznych i rehabilitacyjnych w ramach projektu ZDROWO-ZAWODOWO
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Nowym Tomyślu.
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Lesznie.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych
- używanie maszyn do frankowania w terenowych jednostkach organizacyjnych.
- świadczenie usług w obrocie krajowym w okresie 18 miesięcy, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek z drukami oraz płytami CD, DVD zawierającymi dzienniki urzędowe, załączniki do dzienników urzędowych, druki ulotne dołączone d
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.