Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00264604/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00328241/01 - Wynik z dnia 2021-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD EMERYTALNO-RENTOWY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011320130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Pawińskiego 17/21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 047 725 60 64, 047 725 60 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zer.mswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/zermswia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ustalanie prawa do zaopatrzenia emerytalnego i wysokości świadczeń pieniężnych z tytułu tego zaopatrzenia dla funkcjonariuszy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c825398-40a2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011334/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264604/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZER-ZP-6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590243,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części.2. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia:
- Część 1. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno Rentowy MSWiA w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Pruszkowskiej 17.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla Części 1 zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ.
4. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia przeprowadzili wizję lokalną w obiektach, w których mają być świadczone usługi. Zamiar udziału w wizji lokalnej należy zgłaszać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia. Zamawiający wymaga, aby wizja lokalna odbywała się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Brak dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę dla Części 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji umowy w Części 1 zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w Załączniku nr 1a do SWZ, na każde żądanie Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we Wzorze umowy dla Części 1, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 333333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części.2. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia:
-Część 2. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno Rentowy MSWiA w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Pawińskiego 17/21.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla Części 2 zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ.
4. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia przeprowadzili wizję lokalną w obiektach, w których mają być świadczone usługi. Zamiar udziału w wizji lokalnej należy zgłaszać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia. Zamawiający wymaga, aby wizja lokalna odbywała się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Brak dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę dla Części 2 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji umowy w Części 2 zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w Załączniku nr 1b do SWZ, na każde żądanie Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we Wzorze umowy dla Części 2, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 150406,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części.2. Wykaz części będących przedmiotem zamówienia:
- Część 3. Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno Rentowy MSWiA w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Sandomierskiej 5/7.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla Części 3 zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ.
4. Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia przeprowadzili wizję lokalną w obiektach, w których mają być świadczone usługi. Zamiar udziału w wizji lokalnej należy zgłaszać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zer_mswia. Zamawiający wymaga, aby wizja lokalna odbywała się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Brak dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę dla Części 3 skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji umowy w Części 3 zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Wykonawca udokumentuje fakt poprzez złożenie dokumentów, o których mowa w Załączniku nr 1c do SWZ, na każde żądanie Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we Wzorze umowy dla Części 3, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 106504,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272617,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272617,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWIMA Spółka Jawna B. Wiśniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321448422
7.3.3) Ulica: 3 Maja, nr 2B, lok. 22
7.3.4) Miejscowość: Józefów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272617,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.