Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00656746/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY RADOMYŚL WIELKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 32
1.5.2.) Miejscowość: Radomyśl Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 681 97 22
1.5.8.) Numer faksu: 14 686 50 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gops.radomyslwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.radomyslwielki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-735cdec9-51cd-46cb-9560-8e8fdb2f439e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY RADOMYŚL WIELKI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735cdec9-51cd-46cb-9560-8e8fdb2f439e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00623500/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI Z TERENU GMINY RADOMYŚL WIELKI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00656746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.PS.26.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164905,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym z autyzmem z terenu Gminy Radomysł Wielki. Przedmiot zamówienia dotyczy zarówno osoby dorosłe jaki i dzieci.
2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 85311100-3 Usługi opieki społecznej dla osób starszych;
- 85311200-4 Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych;
- 85311300-5 Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
5. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych w skali całego zamówienia wyniesie: 1872 godz. z zastrzeżeniem ust. 6 pkt 4 SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych realizowane będą w oparciu o przepisy:
a) ustawa o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.);
b) ustawa o ochronie zdrowia psychicznego z dnia 19 sierpnia 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 917 ze zm.);
c) rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 816), zwanym dalej Rozporządzeniem.
2) Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
3) Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych 1 godz. dziennie, nie więcej niż 5 godz. tygodniowo po uzgodnieniu z osobą a w przypadku dzieci z rodzicem/opiekunem prawnym, od poniedziałku do piątku w godz. 700- 2000 na rzecz osób zamieszkałych na terenie Gminy Radomyśl Wielki, wskazanych przez Zamawiającego w okresie do 31 grudnia 2025 r.
4) Strony dopuszczają możliwość zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób oraz godzin w zakresie świadczonych usług, do potrzeb Zamawiającego, a ich rzeczywista wielkość będzie wynikać z faktycznie zrealizowanych godzin. W przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin zapłata nastąpi za faktycznie zrealizowane godziny. W takim przypadku ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę pozostaną bez zmian.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) kontroli merytorycznej usług w miejscu ich świadczenia;
b) korekty godzin usług u osób zakwalifikowanych do korzystania z usług;
c) indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcy/wykonawcą świadczącymi usługi objęte niniejszą umową;
d) wystąpienia z wnioskiem do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi, jeżeli wystąpią przesłanki uzasadniające zmianę;
6) Do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych Wykonawca może dopuścić wyłącznie osoby spełniające warunki wskazane w § 3 Rozporządzenia;
7) Do świadczenia specjalistycznych usług Wykonawca nie może kierować osób będących członkami najbliższej rodziny świadczeniobiorcy lub takich, które nie zapewniają bezstronności i obiektywizm działania;
8) Osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia muszą: być osobami sprawnymi fizycznie i intelektualnie, dyspozycyjnymi, kulturalnymi, posiadać umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, zobowiążą się do: zachowania tajemnicy służbowej w zakresie informacji jakie pozyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania tych informacji w czasie pełnienia usług i po ustaniu zatrudnienia. Osoba pełniąca usługi powinna legitymować się dokumentem ze zdjęciem. Świadczący usługi nie może wprowadzać do miejsca świadczenia usług osób nieupoważnionych, a w czasie świadczenia usług nie może palić tytoniu, używać narkotyków, środków odurzających ani spożywać alkoholu. Usługi muszą być wykonywane z poszanowaniem godności i uczuć tej osoby, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych;
9) Wykonawca we własnym zakresie organizuje szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych, sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP;
10) Informację o przyznaniu usług, ich zakresie, terminie i wymiarze osoba wyznaczona przez Zamawiającego będzie przekazywała pisemnie na podstawie wystawionej przez Zamawiającego decyzji administracyjnej i indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego;
11) Zamawiający zastrzega, że liczba godzin przemnożona przez kwotę wynikającą z wybranej oferty nie może przekroczyć kwoty 1 200,00 zł miesięcznie na osobę.
12) W przypadkach nagłych Wykonawca jest zobowiązany podjąć czynności bez zbędnej zwłoki od powiadomienia przez Zamawiającego;
13) W sytuacji, gdy zakończenie świadczenia usług nastąpi w terminie wcześniejszym niż wynika to z decyzji, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym pisemnie;
14) Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.;
15) Rozmiar świadczonych usług, rodzaj i termin ich wykonania muszą być zgodne z wydaną decyzją administracyjną. W sytuacji kiedy osoba świadcząca usługi nie może ich wykonać w terminach wyznaczonych z jakichkolwiek przyczyn, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo, jednakże osoba zastępująca musi bezwzględnie posiadać kwalifikacje równoważne bądź wyższe;
16) Wykonawca zobowiązany jest:
a) wyznaczyć osobę zobowiązaną do kontaktów z Zamawiającym, która będzie zobligowana do przygotowania imiennego miesięcznego zestawienia świadczeniobiorców łącznie z wypracowanymi godzinami oraz kwotą odpłatności za usługi zgodnie z załącznikiem nr 2 do projektu umowy;
b) poinformować pisemnie osobę wskazaną do kontaktów po stronie Zamawiającego o rozpoczęciu świadczenia usług podając dane osoby świadczącej usługi (imię, nazwisko, nr telefonu) w danym środowisku nie później niż w dniu ich rozpoczęcia. W przypadku zmiany osoby świadczącej usługi Wykonawca informuje niezwłocznie np. telefonicznie Zamawiającego podając dane osoby aktualnie świadczącej usługi, która musi posiadać kwalifikacje równoważne lub wyższe, a następnie potwierdza zaistniałą sytuację pisemnie wraz z podaniem kwalifikacji i doświadczenia świadczącego usługi;
c) wprowadzić w środowisko osoby świadczące usługi. Na żądanie Zamawiającego wprowadzenie osoby w nowe środowisko winno się odbyć z jego udziałem;
d) informować Zamawiającego o zdarzeniach, które mogą mieć wpływ na realizację usług;
e) bieżąco współdziałać z wyznaczonymi przez Zamawiającego osobami do realizacji umowy;
f) prowadzić wymaganą dokumentację świadczonych usług w formie: co miesięcznych kart czasu pracy specjalistycznych usług opiekuńczych z podpisami świadczeniobiorców (a w przypadku dzieci przez ich rodziców lub opiekunów prawnych), zgodnie z załącznikiem nr 1 do projektu umowy, oraz miesięcznych, opisowych sprawozdań z realizacji specjalistycznych usług opiekuńczych, zawierających ocenę psychospołecznego funkcjonowania osoby, realizowanych usług i osiągniętych rezultatów;
g) przestrzegać zasady ciągłości świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez tę samą osobę.
17) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw w zakresie pandemii.
18) Wykonawca nie może pobierać od osób świadczących specjalistyczne usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat.
19) Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobowiązany wykazać kwalifikacje osób realizujących zamówienie oraz, że osoby dopuszczone do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz małoletnich zostały zweryfikowane zgodnie z art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229769,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229769,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229769,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SP.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180926841
7.3.3) Ulica: HETMAŃSKA
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-078
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
EDU-IT AUGUSTYN, PIEPRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229769,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI RADOMYŚL WIELKI
więcej: przetargi RADOMYŚL WIELKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania.
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania"
- Świadczenie usług asystenckich wspierających aktywność społeczną, edukacyjną lub zawodową 12 osób z niepełnosprawnościami na terenie Gminy Lubiszyn
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców, w ramach realizacji programu: "Opieka Wytchnieniowa" - edycja 2025
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r. w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością - edycja 2025
- Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Biała Podlaska" świadczenie usług opiekuńczych przez 3 opiekunów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.