eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary"Rozbudowa dróg gminnych nr 364796K - ul. Osiedle Nowe, 364832K - ul. Cieplice w miejscowości Szaflary oraz Bańska Niżna w km 2+175.08 - 3+768.39"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041773 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Rozbudowa dróg gminnych nr 364796K – ul. Osiedle Nowe, 364832K – ul. Cieplice w miejscowości Szaflary oraz Bańska Niżna w km 2+175.08 – 3+768.39"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szaflary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 18

1.5.2.) Miejscowość: Szaflary

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-424

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szaflary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa dróg gminnych nr 364796K – ul. Osiedle Nowe, 364832K – ul. Cieplice w miejscowości Szaflary oraz Bańska Niżna w km 2+175.08 – 3+768.39"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-092da429-a745-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004599/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa dróg gminnych nr 364796K – ul. Osiedle Nowe, 364832K – ul. Cieplice w miejscowości Szaflary oraz Bańska Niżna w km 2+175.08 – 3+768.39

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@szaflary.pl,z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.adres strony postępowania: https://szaflary.pl/zamowienia-publiczne/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGGZ.271.11.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania:Zadanie nr 1 - Rozbudowa drogi gminnej nr 364796K - Os. Nowe w miejscowości Szaflary w km od 2+175,08 do 3+417,61 (skrzyżowanie z drogą gminną nr 604103K w km 2+384,96), polegająca na:- wykonaniu poszerzenia jezdni do szerokości 5,50m i poszerzeniami na łukach - przebudowie chodnika w km 2+175,08 - 2+179,72 strona prawa- budowie chodnika o szerokości 2,00m w km 2+255,92 - 2+259,92 oraz 3+210,76 - 3+254,27 strona prawa- budowie ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 3,50m w km 2+255,92 - 3+417,61 strona lewa oraz km 2+179,72 - 2+255,92 strona prawa- budowie zatoki autobusowej w km 3+214,88 - 3+270,45 strona prawa- budowie peronu w km 2+550,51 - 2+565,51 strona prawa- rozbudowie skrzyżowania z drogą gminną nr 604103K w km 2+384,96- przebudowie zjazdów indywidualnych i publicznych- budowie odwodnienia drogi w postaci kanalizacji deszczowej, korytek ściekowych- przebudowie przepustu w km 2+973,96- umocnieniu skarp płytami ażurowymi i murem oporowym- przebudowie sieci teletechnicznej- przebudowie sieci elektroenergetycznej- budowie oświetlenia drogowego- wykonaniu oznakowania i elementów BRD- wykonaniu robót rozbiórkowych i wykończeniowychZadanie nr 2 - Rozbudowa drogi gminnej nr 364832K - ul. Cieplice w miejscowości Bańska Niżna w km od 3+417,61 do 3+768,39, polegająca na:- wykonanie poszerzenia jezdni do szerokości 5,50m - budowie chodnika o szerokości 2,00m w km 23+744,95 - 3+768,39 strona lewa- budowie ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 3,50m w km 3+417,61 - 3+744,95 strona lewa- przebudowie zjazdów indywidualnych i publicznych- budowie odwodnienia drogi w postaci kanalizacji deszczowej- przebudowie przepustu w km 3+485,68- przebudowie sieci teletechnicznej- budowie oświetlenia drogowego- wykonaniu oznakowania i elementów BRD- wykonaniu robót rozbiórkowych i wykończeniowych• zgodnie z warunkami decyzji Starosty Nowotarskiego Z-5/20 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak BA.6740.4.16.2019.BB z dnia 22.05.2020 r. oraz: - dokumentacją projektową; - specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiarami robót, - wzorem umowy, stanowiącymi załączniki do niniejszego SWZ, wraz ze złożeniem w imieniu Inwestora zawiadomienia o zakończeniu budowy z brakiem sprzeciwu lub uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. Pozostałe czynności do wykonania w ramach realizacji zadań: - ustanowienie na koszt Wykonawcy kierownika budowy oraz kierowników robót w branżach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacji sieci teletechnicznych - zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, geologicznej, geotechnicznej i innych niezbędnych do zrealizowania inwestycji - zapewnienie tymczasowego zaopatrzenia placu budowy w niezbędne media. - uzyskanie stosownych decyzji oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy n.p.: za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, przy czym koszty związane z uzyskaniem tychże decyzji obciążać będzie wykonawcę, za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, innych - niezbędnych przy realizacji zadania; - organizacja i zabezpieczenie placu budowy. Lokalizacja inwestycji: pas drogowy dróg gminnych nr 364796K - Os. Nowe w Szaflarach oraz 364832K - ul. Cieplice w Bańskiej Niżnej oraz teren niezbędny do realizacji inwestycji określony w decyzji Starosty Nowotarskiego Z-5/20 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak BA.6740.4.16.2019.BB z dnia 22.05.2020 r. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa : 1) Projekt budowlany 2) Projekt wykonawczy branży drogowej 3) Projekt wykonawczy branży elektrycznej - budowa oświetlenia drogowego 4) Projekt wykonawczy branży elektrycznej - przebudowa sieci elektroenergetycznej 5) Projekt wykonawczy przebudowy sieci teletechnicznej 6) Projekt stałej organizacji ruchu 7) Projekt tymczasowej organizacji ruchu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie 4. Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:4.1. Wykonawca wykaże wykonanie (roboty budowlane zakończone) w okresie ostatnich 5 lat przed, upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości, co najmniej:- 1 robotę budowlaną (wykonaną w ramach 1 zadania/umowy/zlecenia) obejmującą roboty związane z budową lub odbudową lub rozbudową lub przebudową drogi publicznej (dróg) publicznych wraz z budową lub odbudową lub rozbudową lub przebudową takich elementów jak: chodnik, odwodnienie drogi w postaci kanalizacji deszczowej, przebudowa sieci teletechnicznej, o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto. Nie można sumować zadań/umów/zleceń o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość 1 000 000,00 zł brutto;- 1 robotę budowlaną (wykonaną w ramach 1 zadania/umowy/zlecenia) obejmującą roboty związane z budową lub odbudową lub rozbudową lub przebudową drogi publicznej (dróg) publicznych wraz z budową lub odbudową lub rozbudową lub przebudową takich elementów jak: chodnik - o długości min. 600 metrów. Nie można sumować zadań/umów/zleceń o mniejszej długości, aby uzyskać wymagane.Dla wykazania spełnienia warunku doświadczenia konieczne jest wykazanie wykonania 2 osobnych robót. 4.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi oraz osoby te będą posiadać wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, tj. posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jt. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, niezbędne do kierowania robotami w zakresie: Kierownik budowy - specjalność drogowej-wymagane kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne umożliwiające zgodne z prawem pełnienie funkcji kierownika budowy przedmiotu umowy,-doświadczenie zawodowe – pełnienie funkcji kierownika budowy na co najmniej dwóch robotach związanych z budową lub odbudową lob rozbudową lub przebudową drogi (dróg) publicznej o długości min. 600 m w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do ustanowienia na własny koszt kierownika budowy oraz kierowników robót w branżach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacji sieci teletechnicznych.W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem odnośnie pkt 4 SWZ, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te jako generalny wykonawca wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych Dokumenty składane razem z ofertą1.1 Oferta (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Integralną część oferty stanowi kosztorys ofertowy, przygotowany przez Wykonawcę na podstawie przedmiarów stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. 1.2. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – Załącznik nr 7a do SWZ. 1.3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. 1.4. Oświadczenie składają odrębnie: - wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy; - podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy. 1.5. Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki: 1.5.1 naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne; 1.5.2 wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym; 1.5.3 podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, b) zreorganizował personel, c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów. Zamawiający oceni, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SWZ) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

jak w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Szczegóły w rozdziale XXVII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zgodnie z zapisami rozdziału XXXIV SWZ(nie można zamieścić informacji w polu zbyt mało miejsca)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.