Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017481/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041774 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY LUBACZÓW - ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 632 16 84
1.5.8.) Numer faksu: 177173655
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubaczow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY LUBACZÓW - ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93b24cc-8574-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005798/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa pomieszczeń w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Lubaczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017481/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Lubaczów - ETAP II -Zamówienie zostało podzielone na 2 części (Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 2 części) Remont dotyczy pomieszczeń nr 09, 10,11,12 oraz ciągu komunikacyjnego zgodnie z załącznikiem graficznym - PODZIAŁ NA ETAPY I, II,III (załącznik nr 10 do SWZ) dotyczący ETAPU II 2) CZĘŚĆ II Dostawa i montaż wyposażenia do wyremontowanych pomieszczeń w budynku Gminy w Lubaczowie zgodnie z pozycją nr 2 WYPOSAŻENIE - ETAP II ujętą w przedmiarze robót budowlanych.2.1. Zakres prac dla poszczególnych części:1) Część I Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Lubaczowie.a) Branża budowlana b) Branża sanitarna; c) Branża elektryczna 3) Opis przedmiotu zamówienia, w tym pełen zakres robót, technologia wykonawstwa, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu postępowania zawiera także: PROJEKT BUDOWLANY, PROJEKT WYKONAWCZY, SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA ODBIORU I WYKONANIA ROBÓT, PRZEDMIARY ROBÓT oraz dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ -dla CZĘŚCI I4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237240-3 - Kamera internetowa
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 245000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Lubaczów - ETAP II -Zamówienie zostało podzielone na 2 części (Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 2 części) Remont dotyczy pomieszczeń nr 09, 10,11,12 oraz ciągu komunikacyjnego zgodnie z załącznikiem graficznym - PODZIAŁ NA ETAPY I, II,III (załącznik nr 10 do SWZ) dotyczący ETAPU II 2) CZĘŚĆ II Dostawa i montaż wyposażenia do wyremontowanych pomieszczeń w budynku Gminy w Lubaczowie zgodnie z pozycją nr 2 WYPOSAŻENIE - ETAP II ujętą w przedmiarze robót budowlanych.3) Opis przedmiotu zamówienia, w tym pełen zakres robót, technologia wykonawstwa, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu postępowania zawiera także: PROJEKT BUDOWLANY, PROJEKT WYKONAWCZY, SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA ODBIORU I WYKONANIA ROBÓT, PRZEDMIARY ROBÓT oraz dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8A do SWZ -dla CZĘŚCI II4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250537,14
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250537,14
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250537,14
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Robert Polak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931002447
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 48
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Polak ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
Robert Polak ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250537,14
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103850,38
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103850,38
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103850,38
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Robert Polak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931002447
7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 48
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Polak ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
Robert Polak ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103850,38
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-252021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych i cmentarzy w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dot. rozbudowy DW nr 866 na odc. Wólka Krowicka - Krowica Hołodowska poprzez budowę drogi dla pieszych i rowerów w km ok. 13+050 do km 17+900 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
więcej: Kamera internetowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.