eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówREMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY LUBACZÓW - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041774 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY LUBACZÓW - ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jasna 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 632 16 84

1.5.8.) Numer faksu: 177173655

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubaczow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalubaczow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubaczow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU GMINY LUBACZÓW - ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e93b24cc-8574-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005798/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa pomieszczeń w budynku administracyjnym Urzędu Gminy Lubaczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017481/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Lubaczów - ETAP II -Zamówienie zostało podzielone na 2 części (Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 2 części) Remont dotyczy pomieszczeń nr 09, 10,11,12 oraz ciągu komunikacyjnego zgodnie z załącznikiem graficznym - PODZIAŁ NA ETAPY I, II,III (załącznik nr 10 do SWZ) dotyczący ETAPU II 2) CZĘŚĆ II Dostawa i montaż wyposażenia do wyremontowanych pomieszczeń w budynku Gminy w Lubaczowie zgodnie z pozycją nr 2 WYPOSAŻENIE - ETAP II ujętą w przedmiarze robót budowlanych.2.1. Zakres prac dla poszczególnych części:1) Część I Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy w Lubaczowie.a) Branża budowlana b) Branża sanitarna; c) Branża elektryczna 3) Opis przedmiotu zamówienia, w tym pełen zakres robót, technologia wykonawstwa, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu postępowania zawiera także: PROJEKT BUDOWLANY, PROJEKT WYKONAWCZY, SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA ODBIORU I WYKONANIA ROBÓT, PRZEDMIARY ROBÓT oraz dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ -dla CZĘŚCI I

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237240-3 - Kamera internetowa

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 245000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Remont pomieszczeń budynku Urzędu Gminy Lubaczów - ETAP II -Zamówienie zostało podzielone na 2 części (Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do 2 części) Remont dotyczy pomieszczeń nr 09, 10,11,12 oraz ciągu komunikacyjnego zgodnie z załącznikiem graficznym - PODZIAŁ NA ETAPY I, II,III (załącznik nr 10 do SWZ) dotyczący ETAPU II 2) CZĘŚĆ II Dostawa i montaż wyposażenia do wyremontowanych pomieszczeń w budynku Gminy w Lubaczowie zgodnie z pozycją nr 2 WYPOSAŻENIE - ETAP II ujętą w przedmiarze robót budowlanych.3) Opis przedmiotu zamówienia, w tym pełen zakres robót, technologia wykonawstwa, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu postępowania zawiera także: PROJEKT BUDOWLANY, PROJEKT WYKONAWCZY, SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA ODBIORU I WYKONANIA ROBÓT, PRZEDMIARY ROBÓT oraz dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8A do SWZ -dla CZĘŚCI II

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39121100-7 - Biurka

4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250537,14

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250537,14

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250537,14

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Robert Polak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931002447

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 48

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250537,14

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103850,38

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103850,38

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103850,38

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Robert Polak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931002447

7.3.3) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 48

7.3.4) Miejscowość: Lubaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 37-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103850,38

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-25
2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.