Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Powierzenie Powiatowej Spółdzielni Socjalnej „INTEGRACJA” usług asystencji osobistej osoby z niepełnosprawnością na terenie Gminy Pawłów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PAWŁOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290664838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56
1.5.2.) Miejscowość: Pawłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 274-89-47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@pawlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gops.pawlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d552d84-5c65-40b8-b5d9-fbb6a04db9e91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Powierzenie Powiatowej Spółdzielni Socjalnej „INTEGRACJA” usług asystencji osobistej osoby z niepełnosprawnością na terenie Gminy Pawłów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d552d84-5c65-40b8-b5d9-fbb6a04db9e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 13 Zamówienie udzielane jest osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) Zamawiający wspólnie z innymi Zamawiającymi, o których mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, sprawuje nad daną osobą
prawną kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne
sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
– w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących
Zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego Zamawiającego,
– uczestniczący Zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje
kontrolowanej osoby prawnej,
– kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami Zamawiających sprawujących nad nią
kontrolę
(...) Więcej informacji w INFORMACJACH DODATKOWYCH niniejszego ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1042830,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa asystencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami posiadającym orzeczenie o
znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności bądź orzeczenie traktowane na równi z orzeczeniami
wymienionymi j.w., zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie gminy Pawłów w ilości ok. 23 174 godz. dla ok. 60 osób.
Usługi asystencji osobistej polegają na wspieraniu przez asystenta osoby z niepełnosprawnością w różnych sferach życia, w
tym:
1) wsparcia osoby z niepełnosprawnością w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej;
2) wsparcia osoby z niepełnosprawnością w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie;
3) wsparcia osoby z niepełnosprawnością w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;
4) wsparcia osoby z niepełnosprawnością w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWIATOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "INTEGRACJA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642149988
7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich 6
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA"INTEGRACJA"
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA"INTEGRACJA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1042830 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI PAWŁÓW
- Opracowanie planu ogólnego gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Grabków, Krajków, Łomno, Stary Bostów, Nowy Bostów oraz części sołectwa Modrzewie na terenie gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Świętomarz, Brzezie, Wawrzeńczyce, Stary Jawor, Nowy Jawor na terenie gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Rzepinek, Rzepin Kolonia, Jadowniki, Warszówek na terenie gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części sołectw: Bronkowice, Radkowice, Radkowice Kolonia na terenie gminy Pawłów
więcej: przetargi PAWŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCYNY PRACY I INNYCH USŁUG MEDYCZNYCH
- Świadczenie usługi asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w Gminie Komorniki w 2025 r
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego-edycja 2025
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Mojęcicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.