Og³oszenie z dnia 2025-01-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00060482/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Siemkowice w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SIEMKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934720
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminasiemkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminasiemkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczna Szko³a Podstawowa im. Kornela Makuszyñskiego w Siemkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080024636
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspsiemkowice@onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spsiemkowice.szkolnastrona.pl
Zamawiaj±cy 3
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczna Szko³a Podstawowa w Radoszewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080023708
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niemojewskich 1B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radoszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pspradoszewice@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pspradoszewice.szkolnastrona.pl
Zamawiaj±cy 4
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczna Szko³a Podstawowa w Lipniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080025216
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kolonia Lipnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@psplipnik.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: psplipnik.szkolnastrona.pl
Zamawiaj±cy 5
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminna Biblioteka Publiczna w Siemkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080056926
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siemkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@gminasiemkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminasiemkowice.pl
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Zgodnie z tre¶ci± porozumienia zawartego na podstawie art. 38 ust. 2 Pzp., Gmina Siemkowice zosta³a upowa¿niona przez
strony porozumienia do przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zmówienia publicznego. Na mocy
Porozumienia Zamawiaj±cy umocowany jest do dokonania czynno¶ci zwi±zanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem
postêpowania w imieniu i na rzecz wszystkich zamawiaj±cych w³±czenie z prawem do podpisania umowy o udzielenie
zamówienia publicznego dla jej jednostek organizacyjnych. Osobn± umowê zawrze z wybranym wykonawc± Gminna
Biblioteka Publiczna w Siemkowicach.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Siemkowice w 2025 roku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-95977c98-c97c-43c9-a24b-3c711273c0b0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00041785
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041772/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego dla Gminy Siemkowice w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045457
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045457 lub poczty elektronicznejinwestycje@gminasiemkowice.pl
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
3.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty
wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
4.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:inwestycje@gminasiemkowice.pl. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych
korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 16 SWZ dostêpnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/1045457
5.Zamawiaj±cy zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl , tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych bêdzie Wójt Gminy Siemkowice. Mo¿e
siê Pani/Pan z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
– listownie na adres: Urz±d Gminy Siemkowice, Siemkowice, Plac Wolno¶ci 1, 98-354 Siemkowice
– poprzez e-mail: ug.siemkowice@post.pl
– telefonicznie: 043 841 72 69
2. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z któr± mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach
dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem
ochrony danych mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ poprzez e-mail: inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzêdu Gminy.
3. Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn±
ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
– ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych,
– rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy,
– ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane bêd± przez okres 5
lat: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
5. Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim
zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pani/Pana danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to
uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust 5 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Ponadto
Og³oszenie nr 2024/BZP 00495506/01 z dnia 2024-09-11
2024-09-11 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi
Administrator zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie
przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci
zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych
obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych. W
zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw z
poza EOG.
6. Pozosta³e informacje dot. RODO zawarte zosta³y w pkt. 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej na stronie internetowej
prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę̂, której dane osobowe dotycz±̨, z uprawnienia do sprostowania
lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmianą wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR¦.271.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa na koszt wykonawcy oleju opa³owego w 2025 roku w ilo¶ci szacunkowej 85 000 litrów w okresie od daty podpisania Umowy do 31.12.2025 r. dla jednostek organizacyjnych Gminy Siemkowice oraz dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Siemkowicach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada:- koncesjê, zezwolenie lub licencjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w ustawie z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385). Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy. W przypadku gdy wa¿no¶æ koñczy siê w okresie trwania umowy Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia nowej, wa¿nej koncesji.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz wzorem umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-24 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/gminasiemkowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych
ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do dwóch kot³owni na terenie Gminy U¶cie Gorlickie w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego na rok 2025
- "DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. JANUSZA KUSOCIÑSKIEGO W £OBUDZICACH Z FILI¡ W BUJNACH SZLACHECKICH"
- Sukcesywne dostawy w latach 2025 i 2026 oleju opa³owego lekkiego do dwóch budynków Izby Administracji Skarbowej w Kielcach
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Sieradzu do filii w Ro¿d¿a³ach w sezonie grzewczym 2025/2026
- Dostawa lekkiego oleju opa³owego do celów grzewczych
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.