eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StężycaUsługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach Gminy Stężyca



Ogłoszenie z dnia 2025-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach Gminy Stężyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Stężyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stężyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 882-89-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stezyca@gminastezyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminastezyca.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach Gminy Stężyca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7a370da-68c4-46ed-8243-93df8aa5ac6c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00041805

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00664587/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Organizacja szkoleń i warsztatów dla rodziców uczniów szkół podstawowych Gminy Stężyca - edukacja włączająca

1.3.7 Organizacja szkoleń dla nauczycieli w szkołach podstawowych Gminy Stężyca - edukacja włączająca

1.3.8 Organizacja zajęć i warsztatów dla uczniów szkół podstawowych Gminy Stężyca - edukacja włączająca

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca” Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl:
*stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
*komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
*zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
*włączona obsługa JavaScript,
*zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh: mm: ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego:
*akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
*zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod linkiem.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na
stronie internetowej pod adresem: https: //platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Formaty plików powinny być zgodne z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.
Zamawiający rekomenduje:
*wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
*W celu ewentualnej kompresji danych wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z
*Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
*Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, max 10MB, oraz na ograniczenie
wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, max 5MB.
*Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę
możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
*Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
*aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami
podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
*aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania
plików oferty.
*aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
*Ofertę należy przygotować z należytą starannością i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania
ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert.
*Podczas podpisywania plików stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
*Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
*wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
*aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Stężyca. Kontakt pod adresem:
Urząd Gminy w Stężycy, ul. Parkowa 1, 83-322 Stężyca, nr tel. 58 882 89 40, 58 882 89 73, mail: stezyca@gminastezyca.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych. Mogą się Państwo z nim kontaktować w sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw z tym związanych. Kontakt pod adresem e- mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla
Pomorza 2021-2027. na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. obowiązek wynikający z obowiązków Administratora) w
związku z art. 275 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą zgodnie z
zachowaniem zasad trwałości, aż do czasu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów projektowych.
5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. W szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie
z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dostęp do danych zostanie ograniczony.
Ponadto odbiorcą danych mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy na korzystanie z udostępnianych przez nie
systemów informatycznych w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją wyłącznie w związku ze świadczeniem usług
wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich
okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
6. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.
7. Dane osobowe będą przekazywane na Instytucji Zarządzającej tj. Zarządowi Województwa Pomorskiego z siedzibą w Gdańsku,
80-810 ul. Okopowa 21/27.
8. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu związanym z
przeprowadzeniem postępowania publicznego;
d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
e. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa; tel. 22 860
70 86).
9. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w pkt. 7, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
b. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
c. W przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. d.
Udostępnianie protokołu postępowania wraz z załącznikami ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem
szczególnych kategorii danych, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
e. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia dostępu do
danych osobowych Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na
celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
f. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 271.18.2025/EFS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – zajęcia i warsztaty specjalistyczne poza edukacją formalną dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz uczniów z grupy reprezentatywnej - zajęcia z socjoterapii, zajęcia z gimnastyki korekcyjnej, grupowe zajęcia treningu umiejętności społecznych (TUS), indywidualne zajęcia z logopedii, zajęcia integracji sensorycznej, doradztwo zawodowe, warsztaty pierwsza pomoc przedmedyczna, warsztaty szachowe i gier planszowych, warsztaty w zakresie robotyki, warsztaty w zakresie kodowania i programowania, warsztaty teatralne, warsztaty muzyczne, warsztaty z szycia, warsztaty z makramy, warsztaty fotograficzne, warsztaty zajęć dla dzieci zdolnych pn. „zagadki matematyczne”, warsztaty zajęć dla dzieci zdolnych pn. „profesjonalny kurs rysunku”, warsztaty zajęć dla dzieci zdolnych pn. „metody szybkiego czytania, zapamiętywania”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2027-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):
Kryterium nr 1 Cena[C] 60 % (max 60 pkt.)
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:
C=CMIN/CB x 0,60 x 100 pkt
CMIN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – cena oferty badanej
Kryterium nr 2 S – klauzule społeczne [S] 40% (max. 40 pkt)
S - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „klauzule społeczne” gdzie punkty wyliczane są wg następujących zasad:
Wykonawca, który zatrudnia minimum 1 osobę należącą do co najmniej jednej z poniższych grup:
1) osoba z niepełnosprawnościami posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności (wg ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych);
2) osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
W ramach niniejszego kryterium Wykonawca uzyska maksymalnie 40 punktów. W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji – brak właściwego zaznaczenia - Zamawiający uzna klauzulę za niespełnioną i Wykonawca otrzyma 0 pkt. Zamawiający dokona weryfikacji spełniania powyższego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy, będącego integralną częścią Formularza Ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres trwania realizacji zamówienia.
Pozostałe warunki spełniania kryterium w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 osoby z wyżej wymienionych grupy znajdują się w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – szkolenia i warsztaty skierowane do kadry szkół – edukacja włączająca, trening umiejętności społecznych (TUS), mediacje rówieśnicze, alternatywne metody porozumiewania się (AAC), Praca z uczniem ze spektrum autyzmu, nowoczesne techniki TIK w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, neurodydaktyka - jak wykorzystywać w pracy z uczniem z orzeczeniem, włączanie rodziców/opiekunów prawnych we współpracę z kadrą szkół wspierającą rozwój dzieci, Interpretacja orzeczeń/analiza doboru wsparcia, Jak identyfikować potencjał rozwojowy uczniów z orzeczeniami przeciwdziałając stereotypom, superwizje podczas zajęć prowadzonych przez nauczycieli, w których uczą się uczniowie z orzeczeniami, podnoszenie kompetencji managerskich w zakresie wdrażania edukacji włączającej

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2026-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):
Kryterium nr 1 Cena[C] 60 % (max 60 pkt.)
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:
C=CMIN/CB x 0,60 x 100 pkt
CMIN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – cena oferty badanej
Kryterium nr 2 S – klauzule społeczne [S] 40% (max. 40 pkt)
S - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „klauzule społeczne” gdzie punkty wyliczane są wg następujących zasad:
Wykonawca, który zatrudnia minimum 1 osobę należącą do co najmniej jednej z poniższych grup:
1) osoba z niepełnosprawnościami posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności (wg ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych);
2) osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
W ramach niniejszego kryterium Wykonawca uzyska maksymalnie 40 punktów. W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji – brak właściwego zaznaczenia - Zamawiający uzna klauzulę za niespełnioną i Wykonawca otrzyma 0 pkt. Zamawiający dokona weryfikacji spełniania powyższego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy, będącego integralną częścią Formularza Ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres trwania realizacji zamówienia.
Pozostałe warunki spełniania kryterium w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 osoby z wyżej wymienionych grupy znajdują się w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – szkolenia i warsztaty dla rodziców/ opiekunów prawnych – szkoła dla rodzica, pedagogizacje dla rodziców/ opiekunów prawnych, Indywidualne spotkania/konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

85312320-8 - Usługi doradztwa

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2027-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie przeprowadzona według poniższego algorytmu (wzoru):
Kryterium nr 1 Cena[C] 60 % (max 60 pkt.)
C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium cena, gdzie punkty wyliczane są wg wzoru:
C=CMIN/CB x 0,60 x 100 pkt
CMIN – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
CB – cena oferty badanej
Kryterium nr 2 S – klauzule społeczne [S] 40% (max. 40 pkt)
S - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „klauzule społeczne” gdzie punkty wyliczane są wg następujących zasad:
Wykonawca, który zatrudnia minimum 1 osobę należącą do co najmniej jednej z poniższych grup:
1) osoba z niepełnosprawnościami posiadająca orzeczenie o niepełnosprawności (wg ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych);
2) osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
W ramach niniejszego kryterium Wykonawca uzyska maksymalnie 40 punktów. W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji – brak właściwego zaznaczenia - Zamawiający uzna klauzulę za niespełnioną i Wykonawca otrzyma 0 pkt. Zamawiający dokona weryfikacji spełniania powyższego kryterium na podstawie oświadczenia Wykonawcy, będącego integralną częścią Formularza Ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres trwania realizacji zamówienia.
Pozostałe warunki spełniania kryterium w zakresie zatrudnienia co najmniej 1 osoby z wyżej wymienionych grupy znajdują się w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Część II Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada akredytację Kuratorium Oświaty dla Wykonawcy w zakresie Doskonalenia Nauczycieli oraz wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby Wykonawcy.

zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że:
Część I wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci w wieku szkolnym, w tym dla dzieci ze specjalnymi potrzebami, o wartości co najmniej 500 000,00 PLN brutto.
Zamawiający dopuszcza wykonanie 2 usług w zakresie prowadzenia zajęć dla dzieci w wieku szkolnym, w tym dla dzieci ze specjalnymi potrzebami o wartości o łącznej wartości 500 000,00 PLN.

Część II wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę w szkolenia nauczycieli, o wartości co najmniej 120 000,00 PLN brutto.
Zamawiający dopuszcza wykonanie maksymalnie 6 usług szkolenia nauczycieli o łącznej wartości 120 000,00 PLN.

Część III wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę realizacji wsparcia dla rodziców/ opiekunów prawnych np. pedagogizacje, Szkoła dla Rodzica, konsultacje, doradztwo, diagnostyka potencjału rodzin, o wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto.
Zamawiający dopuszcza wykonanie maksymalnie 6 usług realizacji wsparcia dla rodziców/ opiekunów prawnych np. pedagogizacje, Szkoła dla Rodzica, konsultacje, doradztwo, diagnostyka potencjału rodzin o łącznej wartości 30 000,00 PLN.

dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
Część I
 dwoma socjoterapeutami, których skieruje do realizacji zajęć, posiadających min. wykształcenie wyższe na kierunku socjoterapia, psychologia lub wykształcenie wyższe i kurs uprawniający do prowadzenia zajęć z socjoterapii, doświadczenie (min. 150 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 dwoma fizjoterapeutami, których skieruje do realizacji zajęć, posiadających min. wykształcenie wyższe, doświadczenie (min. 200 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 dwoma psychologami lub trenerami TUS, których skieruje do realizacji zajęć, posiadających min. wykształcenie wyższe - studia podyplomowe lub kurs/szkolenie TUS, doświadczenie (min. 200 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 dwoma logopedami, których skieruje do realizacji zamówienia do realizacji zajęć, posiadających min. wykształcenie wyższe, uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych, doświadczenie (min. 200 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 trzema certyfikowanymi terapeutami integracji sensorycznej, których skieruje do realizacji zajęć, posiadających min. studia, studia podyplomowe, kurs kwalifikacyjny), doświadczenie (min. 200 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jednym doradcą zawodowym, którego skieruje do realizacji zajęć, posiadającego min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 150 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji zajęć, posiadającą min. wykształcenie wyższe, uprawnienia ratownika medycznego/trenera pierwszej pomocy przedmedycznej, doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 20 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów szachowych i gier planszowych, posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 200 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów w zakresie robotyki posiadającą min. wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub pokrewne, doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 100 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów w zakresie kodowania i programowania posiadającą min. wykształcenie wyższe o kierunku informatyka lub pokrewne, doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 100 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów teatralnych posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 50 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów muzycznych posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 50 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów z szycia posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 50 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów makramy posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 50 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów fotograficznych posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 50 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów zajęć dla dzieci zdolnych pn. „zagadki matematyczne” posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 50 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów zajęć dla dzieci zdolnych pn. „profesjonalny kurs rysunku” posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 50 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji warsztatów zajęć dla dzieci zdolnych pn. „metody szybkiego czytania, zapamiętywania” posiadającą min. wykształcenie wyższe (w tym studia podyplomowe), doświadczenie spójne z tematyką prowadzonych zajęć (min. 50 h) w prowadzeniu zajęć z dziećmi w wieku szkolnym, w tym z dziećmi z orzeczeniem, niepełnosprawnościami;
Część II
 jednym certyfikowanym trenerem lub z uprawnieniami zawodowymi z zakresu edukacji włączającej, pedagogiki specjalnej, oligoferenopedagogiki, pomocy psychologiczno-pedagogicznej, którego skieruje do realizacji szkolenia posiadającym min. doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 20 h);
 jednym certyfikowanym trenerem TUS, którego skieruje do realizacji szkolenia posiadającym min. wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 15 h);
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie mediacji rówieśniczych posiadającą min. wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 10 h);
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie alternatywnych metod porozumiewania się (AAC) posiadającą min. wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 10 h);
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie pracy z uczniem ze spektrum autyzmu posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy na kierunku: psychologia lub pedagogika, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 10 h);
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie nowoczesnych technik TIK w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 10 h);
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie neurodydaktyka - jak wykorzystywać w pracy z uczniem z orzeczeniem posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 10 h);
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie włączania rodziców/opiekunów prawnych we współpracę z kadrą szkół, posiadającą min. wykształcenie wyższe, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 10 h);

dalszy ciąg w "informacjach dodatkowych na końcu ogłoszenia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ustawy, wskazanych poniżej:
e) informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
f) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ustawy, wskazanych poniżej:
a) dokument potwierdzający akredytację Kuratorium Oświaty dla Wykonawcy w zakresie Doskonalenia Nauczycieli;.
b) dokument potwierdzający akredytację Kuratorium Oświaty dla Wykonawcy w zakresie Doskonalenia Nauczycieli oraz wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewodę właściwego dla siedziby Wykonawcy.
c) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat lub wykonywanych przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane;
d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
Część I zajęcia i warsztaty specjalistyczne poza edukacją formalną dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz uczniów z grupy reprezentatywnej 14 000,00 zł (czternaście tysięcy złotych 00/100)
Część II szkolenia i warsztaty skierowane do kadry szkół 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100)
Część III szkolenia i warsztaty dla rodziców/ opiekunów prawnych 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych 00/100)

2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 310, 836, 1572.)
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Bank Spółdzielczy w Kościerzynie, nr konta: 62 8328 0007 2001 0008 3957 0003, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 271.18.2025 Usługi polegające na realizacji usług szkoleniowych, doradczych oraz specjalistycznych, edukacyjno-społecznych w szkołach Gminy Stężyca część ……..(numer części)”.
4. Wniesienie wadium:
1) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XXIII. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. W treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając wspólną ofertę, w takim przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia mogą być:
1) spółka cywilna – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
2) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, niebędący spółką cywilną w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub więcej Wykonawców.
3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Każdy Wykonawca, spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składa dokumenty, które Zamawiający określił w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają dokumenty w taki sposób, by przy ich ocenie wspólnie spełniali ww. warunki. W przypadku opisu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w art. 273 ust. 1 Pzp. wystarczającym jest, jeśli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże spełnienie określonego warunku, powyższe oznacza, że warunek spełnia w całości konsorcjum Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zmiany istotne postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, która została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, są możliwe w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz określonym we wzoru umowy. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności i wymaga akceptacji każdej ze stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-24 06:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminastezyca w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 06:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie interpretacji orzeczeń/analizy doboru wsparcia posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń z przedmiotowego zakresu (min. 10 h);
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie identyfikacji potencjału rozwojowego uczniów z orzeczeniami przeciwdziałając stereotypom posiadającą min. wykształcenie wyższe (pedagog lub psycholog), doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla nauczycieli z przedmiotowego zakresu (min. 10 h);
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji superwizji podczas zajęć nauczycieli posiadającą min. wykształcenie wyższe, doświadczenie w udzielaniu wsparcia kadrze pedagogicznej w zakresie udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej, min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w placówkach udzielających pomoc psychologiczno-pedagogiczną dzieciom w wieku szkolnym;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji szkolenia w zakresie podnoszenia kompetencji managerskich w zakresie wdrażania edukacji włączającej posiadającą min. wykształcenie wyższe i/lub kursy zawodowe pokrewne z tematyką zajęć, doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń dla kadry zarządzającej szkół z przedmiotowego zakresu (min. 20 h).
Część III
 dwoma psychologami lub pedagogami, których skieruje do realizacji spotkań, posiadających min. doświadczenie (min. 2 edycje) w prowadzeniu Szkoły dla rodzica;
 jedną osobą, którą skieruje do realizacji pedagogizacji posiadającą min. wykształcenie wyższe, doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej dwóch pedagogizacji i/lub minimum 15 godzin konsultacji specjalistycznych z zakresu pedagogizacji;
 jednego psychologa, którego skieruje do realizacji indywidualnych spotkań z rodzicami, posiadającego min. wykształcenie wyższe - studia podyplomowe, co najmniej dwuletnie doświadczenie w zawodzie psychologa;
 jednego pedagoga specjalnego, którego skieruje do realizacji indywidualnych spotkań z rodzicami, posiadającego min. wykształcenie wyższe - studia podyplomowe, co najmniej dwuletnie doświadczenie w specjalności pedagoga specjalnego;
 jednego dietetyka, którego skieruje do realizacji indywidualnych spotkań z rodzicami, posiadającego min. wykształcenie wyższe - studia podyplomowe, co najmniej dwuletnie doświadczenie w zawodzie dietetyka.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.