eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraRemont elewacji zabytkowego budynku pałacowego (bud. "A") na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041850 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji zabytkowego budynku pałacowego (bud. „A”) na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie – Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231095007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szarocin 1

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757424421

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szarocin@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszarocin.wordpress.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpsszarocin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji zabytkowego budynku pałacowego (bud. „A”) na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie – Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd3ba68d-8dfc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022018/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji zabytkowego budynku pałacowgo (bud. A) na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023252/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/RB/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 814156,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu elewacji Pałacu w Szarocinie (budynek „A”), usytuowanego na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, na działce nr ewid. 145/2 (Jednostka ewidencyjna : 020702_2 Kamienna Góra - obszar wiejski; Obręb : 0012, Szarocin; Ark. 1).Pałac w Szarocinie wpisany jest do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 511/J z dnia 02.01.1978r. Stanowi on jeden z obiektów będących pozostałością zespołu pałacowego.Całość usytuowana jest na terenie zabytkowego parku przypałacowego, wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 512/J z dnia 02.01.1978r. Historyczne obiekty zostały zaadoptowane na potrzeby pensjonariuszy Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Szarocinie.Na potrzeby realizacji inwestycji opracowany został projekt budowlany wraz z aneksem oraz projekt wykonawcy remontu elewacji zabytkowego budynku pałacowego (bud. A) na terenie Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie przez Biuro Projektowe PORTAL AB s. c. z Jeleniej Góry.ETAP II inwestycji obejmuje wykonanie następujących prac:• skucie istniejących tynków ze ścian zewnętrznych i trzonów kominowych nad dachem oraz wykonanie nowej wyprawy tynkarskiej,• renowację i reprofilację gzymsów oraz odtworzenie pozostałych elementów detalu sztukatorskiego (opaski otworowe, płyciny),• Skucie istniejącej okładziny pasa cokołowego z płytek piaskowca i wykonanie nowej okładziny cokołu,• Remont portalu wejściowego,• Renowacja kamiennych elementów wystroju architektonicznego,• Remont wyjścia ogrodowego,• Remont schodów i elementów zewnętrznych związanych z wejściami do budynku,• Odtworzenie w elewacji frontowej ścianki ryzalitowej południowo-zachodniej,• Remont ścianki ryzalitowej południowo-wschodniej,• Demontaż istniejących drzwi, parapetów okiennych, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych i wymiana na nowe na zadaszeniu nad wejściem do kotłowni (pozostałe elementy wykonano w ramach I etapu inwestycji),• Wykonanie nowej kolorystyki elewacji obiektu,• Wymiana i uzupełnienie balustrad zewnętrznych,• Rozbiórka istniejącego i wykonanie nowego zadaszenia nad zejściem do kotłowni,• Wykonanie nawierzchni utwardzonych oraz opasek wokół budynku.UWAGA! Na okładziny schodów i pochylni dla niepełnosprawnych w miejsce płytek gresowych kamieniopodobnych należy przyjąć płyty granitowe cięte z powierzchnią antypoślizgową o gr. 3 cm.ETAP II nie obejmuje prac zrealizowanych w ramach etap I, tj.:• demontażu istniejących parapetów okiennych, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych i ich wymiany na nowe za wyjątkiem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na zadaszeniu nad wejściem do kotłowni,• demontażu istniejących haków rynnowych oraz stalowych wsporników mocowania rynien z ich wymianą na nowe,• demontażu krat okiennych (zabezpieczenie okien piwnicznych i okien kondygnacji parteru oraz okien usytuowanych na 2 piętrze elewacji północnej),• demontażu istniejącej zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej z ich wymianą na nową wraz z utylizacją odpadów,• montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z obróbką,• wymiany i uzupełnienia krat okiennych wraz z montażem i obróbką,• demontażu i montażu nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.Wszystkie prace składające się na II etap inwestycji należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem.Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Projektowanych postanowienia umowy – Załącznik nr 8 do SWZ.Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający ponadto informuje, że:1. Wykonawca ma obowiązek zapewnić i zorganizować we własnym zakresie zaplecze socjalne dla swoich pracowników, Zamawiający nie przewiduje możliwości korzystania pracowników Wykonawcy z urządzeń sanitarnych znajdujących się w obiekcie;2. Wykonawca ma przedsięwziąć wszelkie możliwe środki ostrożności oraz zapewnić środki ochrony (maseczki, środki dezynfekujące) w celu wyeliminowania rozprzestrzeniania się wirusa SARS-COV19;3. Wykonawca ma obowiązek zatrudnienia min. 8 pracowników realizujących czynności opisane dokumentacją na podstawie stosunku pracy;4. prace prowadzone będą w obiekcie pod ruchem. W związku z powyższym wymagana jest ścisła koordynacja prac z kierownictwem DPS oraz ich wykonywanie w sposób najmniej uciążliwy dla pracowników i podopiecznych jednostki; 5. Wykonawca winien zachować szczególne warunki ostrożności przy realizacji robót oraz odpowiednio zabezpieczyć teren prowadzonych prac z uwagi na to, że obiekt przeznaczony do remontu uczęszczany jest przez osoby niepełnosprawne z różnego rodzaju upośledzeniami w celu wyeliminowania zagrożeń;Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty.Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi:1. dokumentacja techniczna,2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,3. przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 964935,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1861469,64

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 964935,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM - JAR Firma Remontowo - Budowlana Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141613096

7.3.3) Ulica: Towarowa 59

7.3.4) Miejscowość: Kamienna Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 964935,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.