Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517507/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
- 2024/BZP 00565904/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowościach Tomczyn - Grabów Zaleśny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRABÓW NAD PILICĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 51
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Pilicą
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48/662-70-14
1.5.8.) Numer faksu: 48/662-70-52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grabow@grabow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-970371a7-8dbb-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej w miejscowościach Tomczyn - Grabów Zaleśny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-970371a7-8dbb-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023156/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa drogi gminnej w miejscowości Tomczyn-Grabów Zaleśny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RO.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Zamówienie jest realizowane w trybie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia
obejmuje wykonanie „Budowy drogi gminnej w miejscowościach Tomczyn – Grabów Zaleśny”.
Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych; roboty
rozbiórkowe, roboty przygotowawcze (wycinka drzew i krzewów), roboty ziemne, wykonanie podbudowy, warstwy
bitumiczne, budowa pobocza tłuczniowego, renowacja istniejących rowów.
Droga po wykonaniu musi spełniać wymagania kategorii ruchu KR1, klasa drogi D, szerokość jezdni drogi 4,00 m, szerokość
poboczy 0,75 m, odwodnienie: powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych na teren własny inwestora, pobocza do
pól i posesji.
W stanie istniejącym teren inwestycji służy jako dojazd do zabudowań oraz pól zlokalizowanych w pobliżu inwestycji. Droga
gminna nr 170407W na odcinku przedmiotowej inwestycji utwardzona destruktem z licznymi wybojami. Szerokość drogi ok.
0,4 m pobocza gruntowe zarośnięte. Droga nr 170416W na przedmiotowym odcinku o nawierzchni gruntowej na całej
szerokości pasa drogowego.
Zamawiający wymaga opracowanie dokumentacji projektowej. Projekt techniczny należy opracować w zakresie
obowiązującym do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej w wersji pisemnej i elektronicznej dla
„Budowy drogi gminnej w miejscowościach Tomczyn – Grabów Zaleśny”. Wymagania szczegółowe odnośnie dokumentacji
projektowej opisuje Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. Zakres przedmiotu
zamówienia dotyczący dokumentacji obejmuje:
a) opracowanie niezbędnej dokumentacji projektowej, a w szczególności projektów budowlanych, dokumentacji
geotechnicznej dla całości robót budowlanych – 3 egzemplarze papierowe,
b) dla dokumentacji projektowej uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń
i innych dokumentów wymaganych przepisami, c) uzyskanie ostatecznych decyzji/zgłoszeń administracyjnych niezbędnych dla realizacji robót budowlanych
d) wykonanie projektów technicznych do zatwierdzonej przez odpowiedni organ administracji dokumentacji projektowej- 5
egzemplarzy
e) opracowanie dokumentacji kosztorysowej, a w szczególności kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót – 2
egzemplarze,
f) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – 3 egzemplarze,
g) dokumentację projektową na etapie opracowania przed etapem opiniowania i uzgodnień należy przedłożyć do akceptacji
Zamawiającemu,
h) ponadto opracowaną dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w formie edytowalnej – (odpowiednio dla zakresu
dokumentu *.ath, *.dwg, *.pdf, *.doc, *.xls) – na elektronicznym nośniku danych CD/pendrive.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie SWZ wraz z załącznikami, a także obowiązującymi przepisami
szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i
rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest Program Funkcjonalno –Użytkowy. Szacunkowe powierzchnie dróg zawarte w
PFU stanowią tylko materiał pomocniczy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią
wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować
odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45232452-5 - Roboty odwadniające
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2327160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6837597,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2327160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych w Grójcu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971729813
7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2
7.3.4) Miejscowość: Jasieniec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-604
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNO-DROGOWYCH W GRÓJCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2327160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.