Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025620/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
- 2021/BZP 00035027/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041864 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew, etap IV”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Mełgiew Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061611845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzancka 42
1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48814670551
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpk.melgiew@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gpkmelgiew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gpkmelgiew.pl/index.php/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
komunalna spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew, etap IV”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1116b90-9199-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024357/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew (IV)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane jest z budżetu Unii Europejskiej w ramach Projektu „Gospodarka wodno–ściekowa” w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energie odnawialną, oszczędzanie energii”, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025620/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPK.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1619082,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje wykonanie robót budowlanych mających na celu budowę sieci wodociągowej w miejscowości Dominów, gmina Mełgiew, na odcinku biegnącym wzdłuż drogi powiatowej nr 2023L od węzła W46 do istniejącej sieci wodociągowej PVC ø160 w węźle W30 wraz z sięgaczami – w sumie ok. 1775 m.b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 19.04.2021 r. na godz. 10:00. Przed upływem wskazanego terminu Zamawiający pozyskał wiedzę, że ze względu na wadliwe działanie systemu informatycznego Zamawiającego – brak dostępu do elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP, nie jest możliwe złożenie przez potencjalnych wykonawców ofert w niniejszym postępowaniu. Z tej przyczyny, Zamawiający przesunął termin składania i otwarcia ofert na 07.05.2021 r. w celu usunięcia awarii, jednak okazało się, że nie jest to możliwe w krótkim czasie, a Zamawiający musi wystąpić o ponowne nadanie uprawnień dostępowych do swojej elektronicznej skrzynki podawczej na portalu ePUAP. W związku z powyższym oraz mając na uwadze to, że w dalszym ciągu wykonawcy nie mogą złożyć ofert w niniejszym postępowaniu, zaistniała konieczność unieważnienia postępowania ze względu na obarczenie postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niemożności złożenia oferty z powodu wadliwego działania systemu informatycznego jest podstawą do tego, aby zamawiający unieważnił postępowanie. Brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza. Tym samym, w takiej sytuacji, co do zasady zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.Stanowisko powyższe potwierdza orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej w przykładowych wyrokach: KIO 2671/18 z dnia 14 stycznia 2019 r.; KIO 2603/19 z dn. 14 stycznia 2020 r.; KIO 268/19z dnia 4 marca 2019 r.W związku z tym, decyzja Zamawiającego o unieważnieniu niniejszego postępowania jest w pełni uzasadniona zarówno pod względem faktycznym, jak i prawnym.2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.