Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017485/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041918 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Chełmie. Wykonanie obsługi oraz naprawy samochodów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 5603123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.chelm@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja drogami wojewódzkimi na terenie działania RDW w Chełmie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Chełmie. Wykonanie obsługi oraz naprawy samochodów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d00166e-856d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.69 RDW w Chełmie Wykonanie obsługi oraz naprawy samochodów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017485/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R2.SEA.372.2.2021.jś
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 45934,96 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie obsługi technicznej (OT) oraz napraw bieżących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu RDW w Chełmie.Zadanie nr 1: Wykonanie obsługi technicznej i napraw pojazdów 1 Peugeot Partner 2,0 HDI – LC 04765 rok prod. 20012 Peugeot Expert 1,6 HDI – LC 28096 rok prod. 20073 Peugeot Boxer 2,2 HDI – LC 42298 rok prod. 20104 Peugeot Expert 1,6 HDI – LC 30441 rok prod. 20085 Citroen Jumper 2,0 HDI – LC 66565 rok prod. 20166 Citroen Berlingo 1,9 D – LC 74056 rok prod. 20057 Opel Combo – LC 79850 rok prod. 20198 Peugeot 307 1,4 – LC 43064 rok prod. 20059 Fiat Panda 1,2 – LC 49437 rok prod.201210 Ził D-470 (odśnieżarka wirnikowa) – CHI 9052 rok prod.196811 LOVOL M504 – LC 490T rok prod.20192) Usługi z zakresu napraw polegają na usunięciu usterek technicznych wynikłych z bieżącej eksploatacji pojazdów, a w szczególności: silnika, mechanizmu przeniesienia napędu (skrzynia biegów, sprzęgło), przedniego zawieszenia, tylnego mostu, układu chłodzenia, paliwowego, kierowniczego, hamulcowego, elektrycznego oraz wyposażenia (np.: ogrzewania kabiny itp.) 3) Usługi z zakresu wykonania obsługi technicznej polegają na wykonaniu czynności obsługowo- smarowniczych po osiągnięciu odpowiednich przebiegów kilometrów dla danego typu pojazdu (zgodnie z instrukcją obsługi danego samochodu/książką serwisową).Podczas wykonywania napraw bieżących oraz obsługi technicznej należy montować części zamienne – oryginalne lub wytworzone przez innego wytwórcę – posiadające deklarację zgodności z oryginałem, certyfikat bezpieczeństwa „B” i certyfikat jakości dostaw lub certyfikat jakości wyrobu.Wykonawca przystąpi do realizacji usług najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu pisemnej dyspozycji Zamawiającego z określeniem zakresu (opisem awarii pojazdu) i terminu wykonania usług. 3. Stacja obsługi (warsztat samochodowy) Wykonawcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż:- 10 km od siedziby RDW w Chełmie, ul. Lwowska 24 (Zadanie nr 1)- 30 km od siedziby Obwodu Drogowego w Krzczonowie ul. Żeromskiego 73 (Zadanie nr 2)4. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, opisem przedmiotu zamówienia i w sposób gwarantujący należytą jakość.5. Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 43500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wykonanie obsługi technicznej (OT) oraz napraw bieżących pojazdów znajdujących się na wyposażeniu RDW w Chełmie.Zadanie nr 2: Wykonanie obsługi technicznej i napraw ciągnika rolniczego 1. Farmtrac 685 DT – LC 025T rok prod. 20122) Usługi z zakresu napraw polegają na usunięciu usterek technicznych wynikłych z bieżącej eksploatacji pojazdów, a w szczególności: silnika, mechanizmu przeniesienia napędu (skrzynia biegów, sprzęgło), przedniego zawieszenia, tylnego mostu, układu chłodzenia, paliwowego, kierowniczego, hamulcowego, elektrycznego oraz wyposażenia (np.: ogrzewania kabiny itp.) 3) Usługi z zakresu wykonania obsługi technicznej polegają na wykonaniu czynności obsługowo- smarowniczych po osiągnięciu odpowiednich przebiegów kilometrów dla danego typu pojazdu (zgodnie z instrukcją obsługi danego samochodu/książką serwisową).Podczas wykonywania napraw bieżących oraz obsługi technicznej należy montować części zamienne – oryginalne lub wytworzone przez innego wytwórcę – posiadające deklarację zgodności z oryginałem, certyfikat bezpieczeństwa „B” i certyfikat jakości dostaw lub certyfikat jakości wyrobu.Wykonawca przystąpi do realizacji usług najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu pisemnej dyspozycji Zamawiającego z określeniem zakresu (opisem awarii pojazdu) i terminu wykonania usług. 3. Stacja obsługi (warsztat samochodowy) Wykonawcy powinna znajdować się w odległości nie większej niż:- 10 km od siedziby RDW w Chełmie, ul. Lwowska 24 (Zadanie nr 1)- 30 km od siedziby Obwodu Drogowego w Krzczonowie ul. Żeromskiego 73 (Zadanie nr 2)4. Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu ochrony środowiska, opisem przedmiotu zamówienia i w sposób gwarantujący należytą jakość.5. Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 2434,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43500
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43500
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43500
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARK-MOT Marek Kondrasiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631804325
7.3.3) Ulica: Podgórze 6
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43500,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu na Zadanie nr 2 nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz wody mineralnej na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Malowanie części elewacji bud. WBiA Politechniki Lubelskiej oraz montaż loga w i na bud. WBiA i na bud. WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie.
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim" z podziałem na 13 części.
- Wykonanie remontu i rozbudowy dwóch szatni zawodniczych w hali sportowo-widowiskowej GLOBUS
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.