Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017785/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041922 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego nr inw. 110/162 dostosowanie pomieszczeń do archiwum i biurowych w miejscowości Stare Jabłonki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Stare Jabłonki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510544202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska
1.5.2.) Miejscowość: Stare Jabłonki
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-133
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starejablonki@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stare-jablonki.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starejablonki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego nr inw. 110/162 dostosowanie pomieszczeń do archiwum i biurowych w miejscowości Stare Jabłonki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e0549a-857f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017785/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa budynku administracyjno-mieszkalnego nr inw. 110/162 wraz z dostosowaniem pomieszczeń do archiwum i biurowych w miejscowości Stare Jabłonki przy ul. Olsztyńskiej 2a, na działce nr 3192/3”.Zakres opracowania dotyczy przebudowy oraz remontu części administracyjno-mieszkalnej budynku. a) Na kondygnacji parteru projektuje się:-wydzielenie części biurowej, archiwum oraz konferencyjnej;-część biurowa składa się z 4 pokoi biurowych, wydzielenie WC_NP oraz WC; -część archiwalna składa się z archiwum oraz pomieszczenia archiwisty;-część konferencyjna zawiera komunikację z nowoprojektowaną klatką schodową oraz pomieszczenia higieniczo –sanitarne.b) Na kondygnacji poddasza projektuje się:- zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na salę konferencyjną dla 70 osób z zapleczem kuchennym oraz WC_NP;- dobudowanie schodów zewnętrznych. konstrukcji stalowej jako dodatkowe wyjście ewakuacyjne.c) Zakres remontu obejmuje:- wymianę stolarki okiennej (parter i poddasze) - 11 szt. wraz z robotami towarzyszącymi, tj. pozycje przedmiaru robót nr 14,15,17,18,86,87,88,89,156;- wymianę stolarki drzwiowej na parterze 1 szt. wraz robotami towarzyszącymi, tj. pozycje przedmiaru robót nr 17 i 95;- malowanie elewacji, tj. pozycja przedmiaru robót nr 157.Parametry techniczne budynku:Powierzchnia całkowita – 567,37m2Powierzchnia zabudowy – 287,17 m2Powierzchnia użytkowa – 367,66 m2Kubatura brutto – 1 821,15 m3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SIWZ, stanowiącym integralną część SWZ.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:• prace rozbiórkowe• prace ziemne• prace konstrukcyjno-budowlane• prace ogólnobudowlane• prace instalacyjne wodno-kanalizacyjne• prace instalacyjne centralnego ogrzewania• prace instalacyjne wentylacji i klimatyzacji• prace instalacyjne elektryczne• prace brukarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262522-6 - Roboty murarskie
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1573 K Nowy Sącz - Cieniawa w km 6+739 - 7+463 w miejscowości Mystków
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.