Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00338986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710453717
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256442399
1.5.8.) Numer faksu: 256442399
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kalicka@arm.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arm.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://arm.siedlce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8973309-67bb-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00023130/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338986/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ARMS/003/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 417686,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawa (z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia) środków czystości oraz sprzętu potrzebnego do utrzymania czystości w poszczególnych obiektach Agencji Rozwoju Miasta Siedlce Sp. z o.o.
Sukcesywne dostawy realizowane będą stosownie do potrzeb Zamawiającego i na warunkach określonych we wzorze umowy oraz SWZ.
Przez sukcesywne dostawy zamawiający rozumie cykliczną dostawę środków czystości na podstawie zamówień dostosowanych do aktualnych potrzeb Zamawiającego, składanych pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać określonym przez zamawiającego parametrom technicznym, użytkowym i jakościowym.
Zamawiający dopuszcza produkty równoważne, które będą nie gorsze pod względem jakościowym
i użytkowym niż podane przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności nie polega na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, czy nie gorszy niż wymagany, ale że umożliwia uzyskanie założonego efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za dowód równoważności należy rozumieć środki czystości, które spełniają wszystkie parametry techniczne wyspecyfikowane
w załączniku nr 1 do SWZ. Produkt ma za zadanie spełniać cel i funkcjonalność zastosowanego rozwiązania, a nie wybrane części parametru.
Wszystkie środki czystości dostarczone przez wykonawcę muszą posiadać stosowne atesty na oferowane produkty lub też inne równoważne dokumenty, które potwierdzą zgodnie
z obowiązującymi przepisami jakość produktów. Dokumenty te wykonawca okaże zamawiającemu na każde jego żądanie.
Wszystkie środki czystości powinny posiadać okres przydatności do użycia (termin ważności) minimum 6 miesięcy od daty dostawy.
Wszystkie dostarczone przez wykonawcę środki muszą posiadać na opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, termin ważności, informacje o zagrożeniach, środki bezpieczeństwa oraz sposób przechowywania.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć środki czystości na własny koszt i ryzyko, w miejsce wskazane przez zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie, bez względu na wielkość zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę, rozładunek i wniesienie dostarczonego towaru do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego.
Miejsce dostawy: Siedlce
• Stadion, ul. Jana Pawła II 6,
• Park Wodny, ul. Jana Pawła II 8,
• Ośrodek Sportu, ul. B. Prusa 6,
• Hala sportowa, ul. Ks. J. Popiełuszki 8
W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego wad dostarczonego towaru, wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych, w ilościach zakwestionowanych przez zamawiającego.
W przypadku wycofania z rynku produktu lub zmiany jego granulatu zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego produktu pod warunkiem, iż produkt zaoferowany jako zastępczy spełnia wymogi określone w SWZ, jego gramatura nie będzie znacząco różna od wskazanej w SWZ, a wykonawca przedstawi produkt do zaakceptowania zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed planowaną zmianą.
Zamawiającemu przysługuje prawo niezrealizowania pełnej wartości zamówienia określonego
w umowie. Zamawiający gwarantuje zakup 40% środków czystości. Nie wykupienie przez zamawiającego 60% przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18424000-7 - Rękawice
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
39713420-3 - Froterki do podłóg
39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy
39831200-8 - Detergenty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417686,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417686,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417686,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Chemimed Marek Drzewiecki,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.H.U Folwark Agnieszka Sternak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211147589
7.3.3) Ulica: ul. Siedlecka 16
7.3.4) Miejscowość: Stok Lacki Folwark
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417686,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-01 do 2023-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Świadczenie usług związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i wspieranie personelu medycznego przez sanitariuszy.
- Dostawa i montaż urządzeń projekcyjnych
- Dostawa preparatów i wyrobów stosowanych do dezynfekcji sprzętu medycznego, urządzeń i powierzchni
- Profilowanie dróg gruntowych na terenie miasta Siedlce
- Usługi całodobowego odbioru i transportu zwłok z dzierżawą budynku i przyległego terenu.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego w 2025 r.
- Dostawa odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej
- "Wsparcie systemu technicznego jednostek OSP na terenie Gminy Dębowiec poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń."
- Dostawa środków czystości
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej.
- Dostawa urządzeń i środków czystości
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.