Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016475/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
- 2021/BZP 00016475/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00017889/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00041976/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00041970/01 - Wynik z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041970 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego nr 1 w Brzegu Dolnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021398785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole1@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ps1brzegdolny.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Przedszkola Samorządowego nr 1 w Brzegu Dolnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdbc1fbc-826e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003657/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego nr 1 oraz Żłobka Miejskiego nr 1 w Brzegu Dolnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016475/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163530 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część pierwsza dotyczy dostaw pieczywa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w szczególności jej załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 19500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga dotyczy dostaw nabiałuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w szczególności jej załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 30500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część trzecia dotyczy dostaw artykułów suchych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w szczególności jej załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 34000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część czwarta dotyczy dostaw warzyw i owoców.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w szczególności jej załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część piąta dotyczy dostaw mięsa świeżego i wędlin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w szczególności jej załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część szósta dotyczy dostaw mrożonek.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w szczególności jej załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część siódma dotyczy dostaw mrożonych ryb.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w szczególności jej załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część ósma dotyczy dostaw jaj.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ, w szczególności jej załącznik nr 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 3400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty na skrzynkę podawczą ePuap
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty na skrzynkę podawczą ePuap
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty na skrzynkę podawczą ePuap
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty na skrzynkę podawczą ePuap
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty na skrzynkę podawczą ePuap
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty na skrzynkę podawczą ePuap
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty na skrzynkę podawczą ePuap
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty na skrzynkę podawczą ePuap
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mrożonek
- Dostawa warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz drobiu do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Dostawy artykułów spożywczych ZP 4/2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych (dżemy i koncentraty) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno _1
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.