Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042003 z dnia 2021-04-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetlenia terenów Gminy Wrocław, pozostających w zarządzie ZZM, urządzeniami podłączonymi pod sieci TDS oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i gotowości ruchowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi oświetlenia terenów Gminy Wrocław, pozostających w zarządzie ZZM, urządzeniami podłączonymi pod sieci TDS oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i gotowości ruchowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66af62f5-a7ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Oświetlenie terenów Gminy Wrocław urządzeniami stanowiącymi własność TDS i Zarządu Zieleni Miejskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
- Podstawa prawna art. 305 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 1 lit. a, b ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. z uwagi na to, iż : TNT jest wyłącznym właścicielem punktów świetlnych, których dotyczy przedmiot zamówienia i nie wyraża on zgody na ich wykorzystanie przez inne podmioty (w tym wybrane przez Zamawiającego), w szczególności na dokonywanie przez te podmioty czynności wskazanych w Umowie. Tym samym TNT przysługuje prawo wyłączne wynikające z prawa własności uzasadniające zastosowanie wyżej wymienionego trybu udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/6/2021/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi oświetlenia terenów Gminy Wrocław pozostających w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej, urządzeniami stanowiącymi własność Wykonawcy i Zamawiającego oraz utrzymaniu ich w należytym stanie technicznym i gotowości ruchowej, zgodnie z podanym niżej zakresem: 1.Oględziny sieci oświetlenia drogowego. 2.Wykonywanie niezbędnych pomiarów w sieci oświetlenia drogowego w terminach zgodnych z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Rozdzielczej TAURON Dystrybucja S.A. 3.Wymiana niesprawnych źródeł światła. 4.Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany. 5.Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej, wymiana uszkodzonych odcinków sieci. 6.Utrzymywanie tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. 7.Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.) 8.Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach. 9.Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy. 10.Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających. 11.Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych przekaźników zmierzchowych. 12.Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo - zabezpieczeniowych. 13.Prowadzenie dokumentacji techniczno - ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt.12. 14.Utrzymanie opraw w należytej czystości. 15.Działań interwencyjnych, polegających na: 1)malowaniu słupów, 2)uzupełnianiu brakujących opraw (wykluczając dewastacje), 3)wymianie tabliczek słupowych oraz drobnych elementów zasilania i sterowania, 4)sukcesywnym odtwarzaniu urządzeń oświetleniowych w tym wyłączonego z eksploatacji oświetlenia, 5)w przypadku wystąpienia zagrożenia porażeniowego dla osób trzecich, Wykonawca niezwłocznie dokona wyłączenia urządzeń oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1110198,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1110198,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1110198,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Dystrybucja Serwis S.A.
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1110198,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONT POKRYCIA DACHU PAPOWEGO NA BUDYNKACH NR 26, NR 28 i NR 23 PRZY UL.TRZMIELOWICKIEJ 28 WE WROCŁAWIU (3 ZADANIA).
- Remont lokali mieszkalnych nr 2,4,6 i 8, po zalaniu, w budynku mieszkalnym przy ul.Dolnobrzeskiej nr 49 we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Zaprojektowanie i wykonanie r.b.: Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą nad filarem 21 wiaduktu WA-22A', jezdnia w stronę Warszawy w ciągu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia (AOW)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany zagospodarowania terenu oraz remontu i przebudowy ogrodzenia wokół terenu kampusu Uniwersytetu Wroc. przy ul. Koszarowej 3 i ul. Sołtysowickiej
- Wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obiektów budowlanych, polegających na badaniu instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń.....
- Zakup 1 szt. nowo fabrycznego samochodu osobowego na potrzeby DSDiK. CPV 34110000-1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Prusa przy ul. Floriańskiej 10 w Siedlcach
- ,,Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 617 oraz 544 w miejscowości Przasnysz - w zakresie budowy doświetlenia przejść dla pieszych" - nr postępowania 132/24
- Modernizacja kompleksu boisk Orlik 2012 w miejscowości Jabłoń i Gęś
- Modernizacja boiska sportowego pełnowymiarowego w miejscowości Lubień
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Męcinka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.