Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej wraz z usługą konserwacji na potrzeby oświetlenia ulicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lipiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 91 564 10 49
1.5.8.) Numer faksu: 91 564 13 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lipiany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipiany.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej wraz z usługą konserwacji na potrzeby oświetlenia ulicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb65ef3e-5f45-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003965/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowa dostawa energii elektr. i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej wraz z usługą konserwacji na potrzeby oświetlenia ulicznego Gminy Lipiany
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze usługa sprzedaży energii elektrycznej wraz z jednoczesnym świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę- ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, Gmina Lipiany stosuje tryb z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 214ust.1 pkt 1a p.z.p. Zakup energii elektrycznej jest nierozerwalnie związany z koniecznością jej przesyłu od wytwórcy do nabywcy. Zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Gminy Lipiany jednym podmiotem, który może świadczyć usługę kompleksową jest firma ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie. Poza tym wysokość stawek za przesył energii jest regulowana przez Urząd Regulacji energetyki i nie podlega negocjacjom. Ponadto Zamawiający informuje, iż punkty poboru energii elektrycznej objęte niniejszym postępowaniem są zlokalizowane na majątku energetycznym firmy ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUD-I.271.33.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej
i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej wraz z usługą konserwacji na potrzeby oświetlenia ulicznego Gminy Lipiany będącego
własnością ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie na okres od 01.01.2022 do 31.12.2023 r. W zakres oświetlenia ulicznego wchodzi
27 punktów poboru energii elektrycznej z 435. sztukami słupów. Szacuje się zużycie energii elektrycznej na poziomie roku na 302 234,688 kWh ( w ciągu dwóch lata 604 469,38). Określenie przewidywanego poboru energii stanowi element służący tylko do określenia wartości zamówienia. Ewentualna zmiana
szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg
wynegocjowanej jednostkowej ceny kWh.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701378,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701378,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701378,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enea Oświetlenie sp, z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912
7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-080
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701378,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu Zespołu Szkół w Chocianowie oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Dostawa Energii Elektrycznej dla obiektów Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o. II
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca: dostawę energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.