eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaSukcesywna dostawa oleju napędowego w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368958471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53C

1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757172356

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk-szklarskaporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzgk-szklarskaporeba.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mzgk-szklarskaporeba.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abf1311f-4d9c-45f3-a05c-f2110e6438ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00042024

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053058/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju napędowego na potrzeby MZGK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00645389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: III/ZP/TP/MZGK/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szklarskiej Porębie w roku 2025 r. W szacunkowej ilości 40 000l. Szacunkowa ilość zamawianego paliwa ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu paliwa w podanej ilości. Olej napędowy będący przedmiotem dostawy winien spełniać wymagania jakościowe określone odpowiednio w normie PNEN590, PN-EN 228 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych
dla paliw ciekłych z dnia 23 października 2015r. (Dz. U. z 2015r. poz. 1680 ze zm.) Olej napędowy nie powinien zawierać biokomponentów – jeśli w chwili dokonywania zamówienia jest dostępny na rynku. Paliwo musi być dostosowane do aktualnych warunków pogodowych i dostarczane w odpowiedniej odmianie zależnie od pory roku (letnia, przejściowa, zimowa).
Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych dostaw paliwa do zbiornika usytuowanego na terenie Zamawiającego po telefonicznym/mailowym uzgodnieniu terminu dostawy. Jednorazowa dostawa nie będzie wynosić więcej niż 4000 l. Realizacja dostawy odbywać się będzie w terminie maksymalnie 48h od złożenia zamówienia. Rozliczenie dostarczonej
ilości paliwa odbywać się będzie na podstawie systemu pomiarowego cysterny z wydrukiem. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego przy ulicy 1 - go Maja 53C, 58-580 Szklarska Poręba. Wykonawca dostarczać będzie olej napędowy do zbiornika FuelMaster FM 5000 należącego do Zamawiającego. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia odpowiedniego sprzętu służącego do przewozu i dostaw hurtowych paliwa,
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229321,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229321,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gaz Petrol sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961517642

7.3.3) Ulica: 1 Maja 90

7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229321,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-13 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.