eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WodynieRozbudowa budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w m. Czajków



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w m. Czajków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w m. Czajków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe7d92f-8552-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042051

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068179/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w m. Czajków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku usługowego ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską w m. Czajków wraz ze zmianą konstrukcji dachu, budową zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe o pojemności do 10 m3. Inwestycja mieści się w miejscowości Czajków, w gminie Wodynie na działce o nr geod. 468, obręb 0004 Czajków. Działka posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej – droga gminna. Rozbudowę zaprojektowano w postaci partii wejściowej, przebudowa ma natomiast polegać na wymianie dachu i zmianie jego konstrukcji oraz geometrii z dwuspadowego na kopertowy naczółkowy.
Istniejący budynek został wybudowany w technologii tradycyjnej murowanej i pełni do dziś funkcje domu kultury. Budynek parterowy, niepodpiwniczony, dach drewniany dwuspadowy pokryty blacha płaska.

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu prac,
2) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
3) wykonanie prac budowlanych,
4) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – jeśli dotyczy,
5) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD),
6) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi zamontowanych urządzeń,
7) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla wykonania robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnień z rzeczoznawcą ppoż. i sanepid – jeśli dotyczy.
2. Zakres podstawowych prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wytyczenie geodezyjne projektowanej części budynku,
2) rozbiórka pokrycia i konstrukcji dachu do poziomu +3,10m,
3) rozbiórka ścian szczytowych budynku do poziomu +3,10m, wraz z wymiana nadproża okiennego,
4) rozbiórka istniejącej ściany wewnętrznej do poziomu +2,10m wraz z wymiana nadproży drzwiowych. odbudowa ściany do rzędnej konstrukcji dachu,
5) demontaż okien, drzwi i bram,
6) zamurowanie wybranych otworów okiennych,
7) poszerzenie otworów drzwiowych i okiennych z wymiana nadproża na prefabrykowane typu L19,
8) likwidacja istniejącej posadzki w parterze do poziomu podsypki i odbudowa posadzki w parterze wraz z warstwami izolacyjnymi i podbudowa,
9) wykonanie ściany w osi 3 do poziomu konstrukcji dachu,
10) wykopy pod projektowane fundamenty,
11) zbrojenie i betonowanie ław fundamentowych,
12) murowanie ścian fundamentowych,
13) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
14) wymurowanie ścian zew. i wewnętrznych parteru,
15) wykonanie elementów konstrukcyjnych,
16) szalowanie, zbrojenie i betonowanie wieńców obwodowych,
17) montaż konstrukcji drewnianej dachu oraz pokrycia dachu i orynnowania
18) montowanie stolarki zewnętrznej,
19) wykonanie termoizolacji dachu,
20) wykonanie ścianek działowych,
21) wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych metoda lekka-mokra oraz elewacji, cokołu, parapetów zewnętrznych, schodów zewnętrznych, barierki stalowej, opaski wokół budynku.
22) Wykonanie instalacji: energetycznej, wody zimnej, wody cieplej, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepla, instalacji wentylacyjnej, klimatyzacyjnej i odgromowej.
23) roboty instalacyjne oraz wykończeniowe wykonać wg właściwego projektu konstrukcyjnego
24) prace demontażowe, towarzyszące i tymczasowe (w tym m.in. montaż i demontaż rusztowań wraz z niezbędnymi ze względów BHP zabezpieczeniami, osłonami z siatki i daszkami, wywiezienie gruzu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

39100000-3 - Meble

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 989995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131740,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 989995,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólno-Budowlana MARTINEX Marcin Soczewka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251948108

7.3.4) Miejscowość: Zabiele 42

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 989995,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.