Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000177916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Chrystiana Szucha 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-580
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0933be2f-9aa7-401d-8d71-bba2a6a59a27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00042192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234898/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0933be2f-9aa7-401d-8d71-bba2a6a59a273.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
• Projekt wykonawczy „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II”, branża architektura i konstrukcja;• Przedmiar robót do ww. projektu;
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do ww. projektu;
• Projekt wykonawczy „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II”, branża instalacje sanitarne;
• Przedmiar robót do ww. projektu;
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do ww. projektu;
• Projekt wykonawczy „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II” branża instalacje elektryczne;
• Przedmiar robót do ww. projektu;
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do ww. projektu;
• Projekt wykonawczy „Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II” branża instalacje teletechniczne;
• Przedmiar robót do ww. projektu;
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do ww. projektu.
Wyżej wymieniona dokumentacja zawiera informacje wrażliwe i zostanie udostępniona po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu poufności. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu uzyskania dokumentacji zawierającej informacje wrażliwe zostały wskazane w pkt 6.18 SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0933be2f-9aa7-401d-8d71-bba2a6a59a27
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0933be2f-9aa7-401d-8d71-bba2a6a59a27
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BP.270.30.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo-technicznego na budynek biurowo-administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie. Przewidziane do wykonania są następujące roboty budowlane: rozbiórkowe, ogólnobudowlane, elewacyjne i dociepleniowe, instalacyjne sanitarne, instalacyjne elektryczne, instalacyjne teletechniczne oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z uwzględnieniem inwentaryzacji geodezyjnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 334 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane prace
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:* w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonawstwie budowy, przebudowy lub remontu budynku za min. 3 000 000 zł brutto każda.
W przypadku przedmiotowego warunku wymagane jest, aby był on spełniony co najmniej przez jeden podmiot, niezależnie od faktu czy Wykonawca składa ofertę samodzielnie, wspólnie czy też polega na zasobach podmiotów trzecich. Oznacza to, że warunek zostanie spełniony tylko wtedy, gdy jeden podmiot wykaże się realizacją dwóch robót budowlanych, o których mowa w niniejszym punkcie.
* dysponuje lub będzie dysponować zespołem osób, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, w tym:
1) Kierownikiem budowy posiadającym co najmniej:
- uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 551), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby Inżynierów Budownictwa.
2) Kierownikiem robót posiadającym co najmniej:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 551), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Kierownikiem robót posiadającym co najmniej:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 551), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby Inżynierów Budownictwa.
4) Kierownikiem robót posiadającym co najmniej:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 551), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby Inżynierów Budownictwa.
5) Geodetą posiadającym co najmniej:
- uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U z 2019 r. poz. 725) lub odpowiadające im ważne uprawnienia zawodowe, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, która nabyła uprawnienia poza granicami RP, osoba taka musi posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanej branży budowlanej w kraju zamieszkania tej osoby oraz posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadać ważny wpis na listę członków izby zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 551), wydane przez właściwą radę izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej wydanym przez właściwe Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji Kierownika budowy wskazanego w pkt 1 z funkcją Geodety wskazanego w pkt 5.
Z uwagi na fakt, iż obiekty Ministerstwa Spraw Zagranicznych w których realizowany będzie przedmiot zamówienia, znajdują się, zgodnie z Decyzją nr 144 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 31 grudnia 2019 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych na nieruchomościach pozostających w trwałym zarządzie Ministerstwa Spraw Zagranicznych, na terenach zamkniętych, do realizacji zamówienia nie zostaną dopuszczone osoby nie będące obywatelami polskimi lub obywatelami innych krajów Unii Europejskiej.
Część dokumentacji projektowej to dokumenty niejawne o klauzuli „zastrzeżone” (mapa geodezyjna, instalacje elektryczne - projekt zagospodarowania terenu, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projekt instalacji teletechnicznych). Ww. dokumenty zostaną udostępnione wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Z uwagi na powyższe, wykonawca przed zawarciem umowy powinien przedstawić dla osób wskazanych w pkt 7.2.2 SWZ: aktualne upoważnienie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” wraz z zaświadczeniem o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „zastrzeżone”, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 632 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W takiej sytuacji Wykonawca musi dodatkowo wykazać zamawiającemu, że nie był w stanie pozyskać stosownych dokumentów, a zatem, że podjął środki w celu ich pozyskania, ale środki te okazały się nieskuteczne, a także określić przyczynę nie uzyskania takich dokumentów, przy czym przyczyna ta powinna mieć obiektywny charakter.
- Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz „Doświadczenie kierownika budowy” podlega ocenie w kryterium, o którym mowa w pkt 13.4 SWZ (wzór stanowi Załącznik nr 3a do SWZ).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Formularz oferty,- Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu,
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty,
- Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy,
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacja zawarte w Załączniku nr 2 do SWZ - PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-03 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wizja lokalnaSzczegółowe informacje zawarte w pkt 4.9 SWZ:
4.9.1 Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oferty przez wykonawcę po odbyciu wizji lokalnej.
4.9.2 Wizja lokalna jest obowiązkowa dla wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku niestawienia się wykonawcy na wizji lokalnej, a w konsekwencji złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej – oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.9.3 Wizja lokalna odbędzie się w dniu 24 stycznia 2025 r. o godz. 11:00.
4.9.4 Warunkiem udziału w wizji jest przesłanie wniosku przy użyciu „Formularza do komunikacji” na Platformie e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, najpóźniej 1 dzień roboczy przed terminem wizji oraz:
- wykazu osób (imię i nazwisko oraz nr dokumentu tożsamości), które wezmą udział w wizji lokalnej;
- oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy bądź inne osoby właściwie umocowane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
Treść klauzuli informacyjnej w związku z przetwarzaniem danych osobowych
na potrzeby przeprowadzenia wizji lokalnej, stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.
4.9.5 Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą okazać dokument tożsamości ze zdjęciem.
4.9.6 W przypadku braku możliwości odbycia wizji lokalnej w terminie wskazanym w pkt 4.9.3 Wykonawca może zgłosić Zamawiającemu wniosek o przeprowadzenie wizji w innym terminie. Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin wizji lokalnej, uwzględniając wnioski Wykonawców, o których mowa w pkt 4.9.4. Dodatkowy termin zostanie wyznaczony nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert, a jeżeli będzie to niemożliwe Zamawiający przesunie termin składania ofert lub nie wyznaczy dodatkowego terminu na odbycie wizji lokalnej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa- Osaka - Warszawa na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Opracowanie DPK oraz wykonanie robót budowlanych dla dodatkowego zakresu rzeczowego zadania w kompleksie wojskowym w Wesołej
- Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP
- Usługa sprzątania obiektów KW PSP w Warszawie.
- "Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa wymiana pokrycia dachowego z dachówki karpiówki 18x38 oraz pokrycia z papy termozgrzewalnej od strony frontowej i zaplecza budynku mieszkalnego przy Pl. Wolności 12-13 w Jaworze
- "Konserwacja i naprawa urządzeń hydrotechnicznych, przepompowni i jazu Małgorzata oraz utrzymanie, czyszczenie przepustów i zbiorników w 2025"
- Budowa świetlicy w m. Miłostajki
- Przebudowa i modernizacja drogi gminnej 105724 L w m. Siostrzytów.
- "Stworzenie nowego miejsca spotkań przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach - Centrum Zmiany"
- Budowa ulicy Narcyzowej w Nakle nad Notecią od km 0+010,00 do km 0+642,34
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.