Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00256013/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usł. real. szkoleń spec. dla ucz. w ramach proj. „Centrum Komp. BOF ..” .. - cz. I oraz usł. real. szkoleń spec. dla ucz. i szkoleń zaw. dla naucz. w ramach proj. "Budujemy przysz..” .. - cz. II-X”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 653 7700
1.5.8.) Numer faksu: 85 732 95 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usł. real. szkoleń spec. dla ucz. w ramach proj. „Centrum Komp. BOF ..” .. - cz. I oraz usł. real. szkoleń spec. dla ucz. i szkoleń zaw. dla naucz. w ramach proj. "Budujemy przysz..” .. - cz. II-X”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f75fa99-3cdf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005525/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Realizacja kursów KUZ w projekcie „Centrum Kompetencji BOF – kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego ..."
1.3.6 Realizacja szkoleń dla uczniów w projekcie "Budujemy przyszłość zawodowców ZSOiZ w Czyżewie"
1.3.8 Realizacja kursów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w projekcie "Budujemy przyszłość zawodowców ZSOiZ w Czyżewie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Centrum Kompetencji BOF – kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego” UDA-RPPD.03.03.02-20-0001/16-00 oraz „Budujemy przyszłość zawodowców ZSOiZ Czyżewie” UDA-RPPD.03.03.01-20-0186/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256013/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/KUR/CKBOF/BZP/RPOWP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 193450,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla uczniów:I część zamówienia - Szkolenia barman
• Grupa docelowa: Uczniowie szkół zawodowych
• Miejsce realizacji: Białystok
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 31 grudnia 2021
• Liczba uczestników: 2 grupy szkoleniowe po śr. 9 uczestników (łącznie 18 osób)
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w weekendy lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: techniki pracy i funkcje sprzętu barowego (m.in. omówienie sprzętu barowego, miary barowe, rodzaje i podział szkła barowego, wyposażenie baru), podstawy miksologii ( m.in. rozróżnianie typów koktajli oraz moktajli, koktajle klasyczne, receptury i historia), użycie różnych technik do przygotowywania koktajli (shake, stir, blend, building, Throwing), techniki pracy za barem przy użyciu (jiggera, łyżka, shaker), wprowadzenie Working Flair (free pouring, wykorzystanie sprzętu barmańskiego), praktyczne podstawy zagadnień home made oraz infuzowania, dekorowanie - jak dobrać odpowiednie składniki dekoracji do wybranego szkła oraz koktajlu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Prawo jazdy kat. B:• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie,
• Miejsce realizacji: Czyżew,
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników: 18- 20 osób
• Wymiar godzin: 60 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych (dydaktycznych) i 30 godzin zajęć praktycznych (zegarowych). Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Program szkolenia przeprowadzony zostanie na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 280 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2016 r. poz. 232).
• W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne (skrypt/podręcznik, testy w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, notes, długopis, teczka), koszty wydania zaświadczenia, koszt przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego, koszt egzaminu państwowego (pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego).
• Istnieje możliwość dołączenia uczniów do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
2. Prawo jazdy kat. B+E:
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew,
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników: 4- 5 osób
• Wymiar godzin: prawo jazdy kategorii B: 60 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych (dydaktycznych) i 30 godzin zajęć praktycznych (zegarowych). Po zdanym egzaminie w WORD - 15 godzin zajęć praktycznych (zegarowych) na kategorię E. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Program szkolenia przeprowadzony zostanie na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 280 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2016 r. poz. 232).
• W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne (skrypt/podręcznik, testy w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, notes, długopis, teczka), koszty wydania zaświadczenia, koszt przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego, koszt egzaminu państwowego (pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego).
• Istnieje możliwość dołączenia uczniów do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 39650,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs na operatora wózka widłowego• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników: 13- 15 osób.
• Wymiar godzin: min. 60 godzin szkoleniowych , z czego minimum 30 godzin zajęć praktycznych. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Program kursu powinien być zgodny z normami Urzędu Dozoru Technicznego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. Z 2012r. Poz. 186 ze zmianami.).
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu w części teoretycznej oraz niezbędny sprzęt do przeprowadzenia części praktycznej kursu.
• Organizacja egzaminu państwowego przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego.
• Wydanie uczestnikom Legitymacji wydanej przez Urzędu Dozoru Technicznego, w terminie do 7 dni od daty zdania egzaminów.
• W koszt kursu należy doliczyć opłatę za badania, które należy przeprowadzić na początku szkolenia.
• W koszt należy wliczyć opłatę za egzamin na zdobycie uprawnień - Legitymacji wydanej przez UDT
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa kombajnów zbożowych i sieczkarni samojezdnych• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników: 13- 15 osób.
• Wymiar godzin: min. 32 godzin szkoleniowych w tym 8 godzin zajęć praktycznych,. Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Program kursu powinien zawierać wszystkie zagadnienia teoretyczne i praktyczne niezbędne do przygotowania ucznia do uzyskania uprawnień potwierdzających umiejętność obsługi kombajnów i sieczkarni polowej oraz być zgodny z obowiązującymi przepisami. Do wymiaru czasu zajęć nie wlicza się godzin przewidzianych na egzamin.
• Program kursu powinien między innymi zawierać: rozpoznać i scharakteryzować zespoły kombajnu zbożowego i sieczkarni samojezdnej, dobierać odpowiednie parametry pracy kombajnu i sieczkarni do poszczególnych gatunków roślin uprawnych i warunków pogodowych panujących podczas zbioru, samodzielnie przeprowadzać regulację, konserwację i podstawową obsługę techniczną przepisów kombajnu i sieczkarni, przygotować do pracy na polu kombajn i sieczkarnię, planować i organizować przebieg prac podczas zbioru, stosować przepisy kodeksu ruchu drogowego dotyczącego bezpiecznego zachowania się na drodze, udzielać pomocy przedlekarskiej ofiarom wypadków przy pracy, przygotować kombajn i sieczkarnię do przechowywania po zakończeniu żniw, poznać zagadnienia z zakresu budowy, działania i eksploatacji kombajnów i sieczkarni
• Wykonawca powinien zapewnić warunki, sprzęt/ urządzenia (kombajn i sieczkarnię polową), materiały niezbędne do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, niezbędnych materiałów dydaktycznych do zajęć.
• Po zakończonym kursie uczestnicy powinni uzyskać uprawnienia do obsługi kombajnów zbożowych i sieczkarni oraz poruszania się nim po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stosowanie środków ochrony roślin• Grupa docelowa: Nuczyciele i Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników: - 15- 17 uczniów.
• Wymiar godzin: min. 21 godzin szkoleniowych (teoria i praktyka). Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Program kursu powinien zawierać: charakterystyka i stosowanie środków ochrony roślin, zagadnienia z zakresu ochrony roślin, technika wykonywania zabiegów w ochronie roślin.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu w części teoretycznej oraz niezbędny sprzęt do przeprowadzenia części praktycznej kursu.
• Część praktyczna musi być realizowana w pracowniach zapewniających możliwość realizacji części zajęć praktycznych specyficznych oraz zgodnych z przepisami prawa w tym zakresie.
• Kurs kończy się egzaminem państwowym. Ukończenie kursu upoważnia do zakupu wszystkich środków wszystkich klas toksyczności dla użytkowników profesjonalnych oraz do wykonania zabiegów środkami ochrony roślin na plantacjach towarowych zgodnie z wymogami Ustawy o ochronie roślin z dnia 18.12.2003 z późniejszymi zmianami. Uzyskane uprawnienia ważne są przez 5 lat od daty wystawienia zaświadczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 4750,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kursy gastronomiczne1. Kurs barmański
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022 r.
• Liczba uczestników: 13- 15 osób, w podziale na 2 grupy szkoleniowe
• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: techniki pracy i funkcje sprzętu barowego (m.in. omówienie sprzętu barowego, miary barowe, rodzaje i podział szkła barowego, wyposażenie baru), podstawy miksologii ( m.in. rozróżnianie typów koktajli oraz moktajli, koktajle klasyczne, receptury i historia), użycie różnych technik do przygotowywania koktajli (shake, stir, blend, building, Throwing), techniki pracy za barem przy użyciu (jiggera, łyżka, shaker), wprowadzenie Working Flair (free pouring, wykorzystanie sprzętu barmańskiego), praktyczne podstawy zagadnień home made oraz infuzowania, dekorowanie - jak dobrać odpowiednie składniki dekoracji do wybranego szkła oraz koktajlu.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych, restauracjach lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu
2. Kurs kelnerski
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew i lub inna miejscowość wskazana przez Wykonawcę- Wykonawca zapewnia wówczas transport.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022 r.
• Liczba uczestników: 13- 15 osób, w podziale na 2 grupy szkoleniowe
• Wymiar godzin: min. 24 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować: Wizerunek kelnera i podstawy savoir vivre, stanowisko pracy, podział na rewiry i przygotowanie lokalu do przyjęcia gości, zastawa stołowa, prawidłowe nakrycie stołu, elementy dekoracyjne, technika noszenia naczyń i tac, techniki kelnerski: zasady serwowania dań (serwis a’ la carte), obsługa konsumenta przy podawaniu przekąsek, podawania zup, zasady serwowania dań zasadniczych, obsługa konsumenta przy podawaniu śniadań, podawania napojów bezalkoholowych: gorących i zimnych, podawania napojów alkoholowych, organizacja przyjęć, systemy rozliczeń kelnerskich
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu np. pracowni szkolnej.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu.
3. Kurs Baristy:
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022 r.
• Liczba uczestników: 13- 15 osób, w podziale na 2 grupy szkoleniowe
• Wymiar godzin: min. 20 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Zakres ramowy kursu: Organizacja pracy na stanowisku baristy, charakterystyka zawodu baristy sposoby sporządzania kawy, narzędzia w zawodzie baristy, obsługa klienta, sprzęt baristy, metody parzenia kawy, techniki przygotowywania : dozowanie, dystrybucja, tamping, przygotowanie idealnego espresso jako podstawa każdej kawy, nalewanie i wykańczanie kawy oraz napojów mlecznych i możliwości latte art., alternatywne sposoby zaparzania kawy, łączenie kawy z alkoholem
• Wykonawca powinien zapewnić sale (pracownie gastronomiczne/cukiernicze) na przeprowadzenie kursu z niezbędnym wyposażeniem np. pracowni szkolnej.
• Wykonawca powinien zapewnić wszystkie składniki i produkty spożywcze do przeprowadzenia zajęć praktycznych.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu
4. Kurs dekorowania potraw:
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników: 15 osób, w podziale na 2 grupy szkoleniowe
• Wymiar godzin: min. 20 godzin szkoleniowych Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, ferie) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Zakres ramowy kursu: zasady i techniki rodzajów cięć i rzeźbienia, prezentacja narzędzi i metody ich używania, rzeźbienie motywów w warzywach i owocach, wykonanie dekoracji sztuki dekorowania poprzez łączenie poszczególnych rzeźb, zabezpieczenie i pielegnacja wykonanych prac.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym np. pracowni szkolnej.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
• Egzamin i certyfikaty/ zaświadczenia: Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje stosowne certyfikaty/ zaświadczenia ukończenia kursu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6 warsztatów kulinarnych wyjazdowych• Kuchnia molekularna, kuchnia francuska, kuchnia hiszpańska, warsztaty foodpairing, potrawy z wołowiny, smaki świata herbat
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: warsztaty w formie wyjazdowej zaproponowane przez wykonawcę warsztatów odpowiednie tematyce kuchni dla każdego warsztatu. W cenę należy wliczyć transport: dojazd na miejsce realizacji warsztatów oraz powrót dla uczestników i jednego nauczyciela- opiekuna na każdy warsztat.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników w każdym warsztacie od 13 do 15 osób
• Wymiar godzin: Każdy warsztat - 8 godzin szkoleniowych.
• Wykonawca powinien zapewnić miejsce na przeprowadzenie warsztatów w miejscach odpowiednich tematyce kuchni: lokale gastronomiczne, restauracje itp
• Minimalny program warsztatów: kuchnia molekularna: poznanie i wykorzystanie w praktyce produktów wykorzystywanych w kuchni molekularnej (agar, ksantana, lecytyna, maltodekstryna itp.),przygotowanie nowoczesnych potraw metodą sous vide, praktyczne wykorzystanie technik: piankowanie, żelowanie, dekonstrukcja itp. kuchnia francuska: historia kuchni francuskiej, różne gatunki sera i ich degustacja, poznanie produktów i wykonanie charakterystycznych dla kuchni francuskiej potraw w formie pełnego menu np. foie gras, zupa cebulowa, ratatouille, tarty, kuchnia hiszpańska: przedstawienie i wykorzystanie produktów charakterystycznych dla kuchni z półwyspu iberyjskiego. Przygotowanie 3 przykładów tapas, przygotowanie z uczestnikami warsztatów menu bazującego na owocach morza oraz deseru. Warsztaty foodpairing: sztuka łączenia smaków, nietypowych połączeń. Historia sztuki foodpairingu i jego inicjatora Hestona Blumenthala. Przedstawienie klasycznych, a jednocześnie nieoczywistych połączeń smakowych oraz przygotowanie ich z uczestnikami warsztatów w formie menu. Potrawy z wołowiny: (część teoretyczna) omówienie części kulinarnych wołowiny i ich najlepszego wykorzystania w gastronomii. Sezonowanie na sucho i mokro. Ocena organoleptyczna świeżości mięsa. (część praktyczna) Przygotowanie z uczestnikami warsztatów menu opartego na wołowinie (np. tatar, steki, strogonow itp.), smaki świata herbat: gatunki i odmiany herbat, sposoby parzenia i serwowania w lokalach gastronomicznych, wykorzystywanie naparów i esencji w daniach
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 34800,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VIII część szkolenia gastronomiczne: 5 indywidualnych szkoleń z zakresu dekorowania stołów (1), baristyczne (2), barmańskie (3), organizacja eventów oraz imprez okolicznościowych (4), menager baru i gastronomii (5):• Grupa docelowa: Nauczyciele Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników na szkolenia: 5 osób
• Wymiar godzin: każde szkolenie 16 godzin szkoleniowych. W jednym szkoleniu bierze udział 1 osoba.
• Wykonawca powinien zapewnić miejsce na przeprowadzenie szkoleń w miejscach odpowiednich tematyce każdemu szkoleniu.
• Minimalny program szkoleń: dekorowanie stołów: elementy florystyki wykorzystywane w dekoracji stołów, elementy carvingu; baristyczne: towaroznawstwo kawy (poznanie różnych gatunków kawy), tworzenie wzorów na kawie; barmańskie: dekorowanie szkła barmańskiego, produkcja soft drinków, diet drinków, drinków produkowanych na bazie soku z kiszonej kapusty i kiszonych ogórków;organizacja eventów oraz imprez okolicznościowych: rodzaje eventów, planowanie i organizacja eventów, przygotowywanie przekąsek finger food; menager baru i gastronomii: style zarządzania, planowanie, kierowanie, komunikacja z personelem, tworzenie grafików,
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szkolenie z zakresu metody projektu i eksperymentu• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników w każdych warsztatach od 22 do 25 osób
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 16 godzin szkoleniowych.
• Minimalny program szkolenia: zasady związane z realizacją projektu przez uczniów, etapy pracy metodą projektu, rola nauczyciela na poszczególnych etapach, analiza podstawy programowej pod kątem wyboru wymagań do realizacji metodą projektu, planowanie projektu edukacyjnego : opracowanie instrukcji i harmonogramu, dokumenty przydatne do realizacji, ocena i samoocena, korzyści wynikające z realizacji zajęć metodą projektu, eksperyment w praktyce szkolnej, wykorzystanie eksperymentu na zajęciach w szkole zawodowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szkolenie z udzielania pierwszej pomocy• Grupa docelowa: nauczyciele Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Czyżewie
• Miejsce realizacji: Czyżew.
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022r.
• Liczba uczestników w każdych warsztatach od 22 do 25 osób
• Wymiar godzin: szkolenie w wymiarze 8 godzin szkoleniowych.
• Minimalny program szkolenia: prawne aspekty udzielania pierwszej pomocy, zarządzanie na miejscu zdarzenia, stany zagrożenia życia, zadławienie dziecka, utrata przytomności, postępowanie przy zatrzymaniu oddechu, postępowanie z ciałem obcym, urazy kostno- stawowe, opatrywanie zranień, krwotoków, oparzeń, zatrucia pokarmowego, ukąszenia, kleszcze, nagłe stany chorobowe (padaczka, cukrzyca, zawał, udar, astma, wstrząs anafilaktyczny), resuscytacja krążeniowo- oddechowa i użycie defibratora AED, apteczka pierwszej pomocy, komunikacja z dyspozytorem ratownictwa medycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaklad Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420000305
7.3.3) Ulica: Pogodna 63/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-365
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – cz. II
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie oferty Wykonawców (Lider Agnieszka Piętka ul. Szpitalna 30A 18-200 Wysokie Mazowieckie) dotyczące cz. II przekraczają kwoty jakie Zamawiający przeznaczył na udzielenie zamówienia. Zamawiający na ten cel ma środki przewidziane w budżecie projektu „Budujemy przyszłość zawodowców ZSOiZ Czyżewie” UDA-RPPD.03.03.01-20-0186/18” i nie może ich zwiększyć.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lider Tomasz Piętka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591464952
7.3.3) Ulica: Duzy Rynek 23
7.3.4) Miejscowość: Czyżew
7.3.5) Kod pocztowy: 18-220
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – cz. IV
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie oferty Wykonawców (Lider Tomasz Piętka ul. Duży Rynek 23, 18-220 Czyżew) dotyczące cz. IV zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne – cz. V
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie oferty Wykonawców (Lider Agnieszka Piętka ul. Szpitalna 30A, 18-200 Wysokie Mazowieckie) dotyczące cz. V zostały odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Placówka Kształcenia Ustawicznego INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761085600
7.3.3) Ulica: Chełmińska 106A/36
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieznani Sprawcy Piotr Grycuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423061543
7.3.3) Ulica: Szeroka 12/26
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-760
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420000305
7.3.3) Ulica: Pogodna 63/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-365
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6875,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Białymstoku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-000-03-05
7.3.3) Ulica: Pogodna 63/1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-365
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stay & Rest Apartments Mariola Wiśniewska
jakie przetargi wygrała firma
Stay & Rest Apartments Mariola Wiśniewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny ZakłdOpieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422503045
7.3.3) Ulica: Poleska 69
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-874
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług dowozu i odwozu seniorów z terenu Gminy Przemęt do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy w 2025 roku
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.