eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoOrganizacja i prowadzenie kąpielisk morskich w miejscowościach Rewa i Mechelinki oraz w zakresie obsługi terenów gminnych - "letnie utrzymanie plaż" w 2021 roku- 2 edycja



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042261 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie kąpielisk morskich w miejscowościach Rewa i Mechelinki oraz w zakresie obsługi terenów gminnych – „letnie utrzymanie plaż” w 2021 roku- 2 edycja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i prowadzenie kąpielisk morskich w miejscowościach Rewa i Mechelinki oraz w zakresie obsługi terenów gminnych – „letnie utrzymanie plaż” w 2021 roku- 2 edycja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d718439e-8588-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001095/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja i prowadzenie kąpielisk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017779/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie świadczenia usług w zakresie organizacji i prowadzenia kąpielisk morskich w miejscowościach Rewa na działce o nr ewidencyjnym 146/5 i Mechelinki na działce o nr ewidencyjnym 99/1 oraz w zakresie obsługi terenów gminnych – „letnie utrzymanie plaż”. I. Zakres usług w ramach organizacji i prowadzenia kąpielisk1. Usługi polegać będą na zorganizowaniu i prowadzeniu trzech kąpielisk strzeżonych,z miejscem do kąpieli i pływania, zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j Dz.U. z 2020 r. poz. 350 z późn. zm.)2. Zakresusług obejmuje zorganizowanie i prowadzenie 3 (trzech) kąpielisk strzeżonych i prowadzenie patrolu ratowniczego na obszarze: a) Rewa I - kąpielisko 100 mb. b) Mechelinki – kąpielisko 100 mb. c) Rewa II - kąpielisko 100 mb. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:1. zapewnić bezpieczeństwo na obszarze kąpielisk w myśl obowiązujących przepisów,2. sprawdzić miejsca przeznaczone pod kąpielisko pod względem bezpieczeństwa,3. utworzyć stanowiska doobserwacji wyznaczonego obszaru wodnego,4. zatrudnić wykwalifikowaną kadrę ratowniczą, zgodnie z właściwymi przepisami, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra SprawWewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. 2012 poz. 108),5. zabezpieczyć i wyposażyć stanowiska ratownicze w niezbędny sprzętratunkowy i medyczny, natomiast kąpieliska w urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz.U.2012.261 z dnia 2012.03.09 ze zm.),6. utrzymywać sprzęt ratunkowy i medyczny w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie i zapewnienie bezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w przypadku jego awarii lub zużycia -uzupełniać braki, 7. wyraźnie oznaczyć granice kąpielisk, w ramach, których oznaczyć strefy dlaumiejących i nieumiejących pływać oraz brodzik dla dzieci zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag(Dz.U. z 2012 r. poz. 286 ze zm.),8. zapewnić bieżącą informację dotyczącą temperatury wody i powietrza oraz wysokości fali i siły wiatru,9. ustawić maszty wyposażone w komplet flag informacyjnych, 10. zapewnić informację o dopuszczalności lub zakazie kąpieli,11. oczyszczać powierzchnie dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek,12. upowszechniać zasady korzystania zwyznaczonego obszaru wodnego,13. zapewniać przekazywanie informacji o dopuszczalności lub zakazie korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego,14. zabezpieczyć odpowiednie środki łączności umożliwiające utrzymanie bezpośredniej stałej łączności ze służbamiratowniczymi oraz pokrywać koszty ich utrzymania,15. zabezpieczyć w ciągłej gotowości łodzie ratunkowe, zgodnie z odpowiednimi przepisami,16. prowadzić dziennik wizualnej oceny jakości wody, udzielonej pomocy medycznej, dzienniki pracy sprzętu motorowodnego, dziennik pracy poszczególnych stanowisk ratowniczych, 17. wyposażyć kąpieliska w toalety przenośne, przebieralnie, stacje do dezynfekcji rąk (min. 2szt/100m)18. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia Sprawozdania z funkcjonowania kąpielisk morskich na terenie gminy Kosakowo wsezonie 2021 w terminie do dnia 15.09.2021 r.19. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania wszystkich niezbędnych pozytywnych opinii, pozwoleń i atestów właściwych organówdla lokalizacji kąpielisk. Koszt ich uzyskania pokrywa wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90680000-7 - Usługi sprzątania plaż

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218750

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218750

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych PEKO Sp z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581154984

7.3.3) Ulica: ul. Chrzanowskiego 44

7.3.4) Miejscowość: Kosakowo

7.3.5) Kod pocztowy: 81-198

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prowadzenie patrolu ratowniczego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218750,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30
2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.