Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619997/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
- 2024/BZP 00630307/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
– 9 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 744 50 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipanlublin.ezamawiajacy.pl/pn/ipanlublin/demand/185394/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akcesoriów komputerowych i laptopów z oprogramowaniem na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie– 9 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db8cfb45-7f3b-4839-977d-4cc2c0ad85cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00042264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084151/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Komputery, laptopy, sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-2401-62/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41621,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30236110-6 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM)
37453300-1 - Dyski
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
31321700-9 - Kable sygnalizacyjne
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30237140-2 - Płyty główne
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
30237100-0 - Części komputerów
30237220-7 - Podkładki pod myszy
4.5.5.) Wartość części: 21007,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237220-7 - Podkładki pod myszy
4.5.5.) Wartość części: 1262,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
4.5.5.) Wartość części: 1137,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych 4 (Dysk zewnętrzny SSD 2TB). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37453300-1 - Dyski
4.5.5.) Wartość części: 735,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów komputerowych 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37453300-1 - Dyski
4.5.5.) Wartość części: 908,62 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa z oprogramowaniem 1 - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 5042,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa z oprogramowaniem 2 - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.7 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 3217,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa z oprogramowaniem 3 - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.8 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 5092,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa z oprogramowaniem 4 - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1.9 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 3217,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację części 1 zamówienia, tj. 25 839,09 zł brutto.
Na część 1: „Akcesoria komputerowe 1” wpłynęły dwie oferty:
1 Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa: 140 982,48 zł brutto
2 ForTi Krzysztof Jurek, ul. M. Skłodowskiej Curie 18,
26-600 Radom: 29 895,15 zł brutto
Wobec okoliczności, że oferta z najniższą ceną znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie do wysokości oferty najkorzystniejszej, gdyż wolnych środków w takiej wysokości na ten cel nie posiada oraz nie może ich przenieść z wydatków na inne cele ze względu na określone zapotrzebowanie skorelowane z zaplanowanymi wydatkami.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29895,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140982,48 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForTi Krzysztof Jurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670076814
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację części 3 zamówienia, tj. 1400,00 zł brutto.
Na część 3: „Akcesoria komputerowe 3” wpłynęły dwie oferty:
1 Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa: 6692,75 zł brutto
2 ForTi Krzysztof Jurek, ul. M. Skłodowskiej Curie 18, 26-600 Radom: 1783,50 zł brutoo
Wobec okoliczności, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie do wysokości oferty najkorzystniejszej, gdyż wolnych środków w takiej wysokości na ten cel nie posiada oraz nie może ich przenieść z wydatków na inne cele ze względu na określone zapotrzebowanie skorelowane z zaplanowanymi wydatkami.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1783,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6692,75 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 4: „Akcesoria komputerowe 4 (Dysk zewnętrzny SSD 2TB)” wpłynęła jedna oferta.
Oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający w Rozdziale VII SWZ „Opis sposobu przygotowania oferty i innych dokumentów” określił, że ofertę stanowią wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz Kosztorys ofertowy/Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.9. Jednocześnie w Rozdziale VIII „Sposób złożenia oferty”w ust. 2 Zamawiający podał, że treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wykonawca przedłożył Kosztorys ofertowy/Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1.4 do SWZ lecz go nie uzupełnił poprzez podanie, jaki oferuje przedmiot (Model/Typ/Producent, Kraj pochodzenia/Rok produkcji), mimo że Zamawiający tego wymagał. W związku z tym Zamawiający nie wie jaki przedmiot został zaproponowany przez Wykonawcę oraz czy spełnia on minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Wobec powyższego oferta złożona przez Tronus Polska Sp. z o.o. jest niezgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.
Z uwagi na ten fakt, Zamawiający jest zobligowany odrzucić ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Wobec okoliczności, że jedyna oferta złożona na część 4 podlega odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację części 5 zamówienia, tj. 1117,60 zł brutto.
Na część 5: „Akcesoria komputerowe 5” wpłynęła jedna oferta:
1 Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa: 2979,22 zł brutto
Wobec okoliczności, że jedyna oferta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie do wysokości oferty najkorzystniejszej, gdyż wolnych środków w takiej wysokości na ten cel nie posiada oraz nie może ich przenieść z wydatków na inne cele ze względu na określone zapotrzebowanie skorelowane z zaplanowanymi wydatkami.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2979,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2979,22 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 6: „Laptop z oprogramowaniem 1 – 1 sztuka” wpłynęła jedna oferta.
Oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający w Rozdziale VII SWZ „Opis sposobu przygotowania oferty i innych dokumentów” określił, że ofertę stanowią wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz Kosztorys ofertowy/Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.9. Jednocześnie w Rozdziale VIII „Sposób złożenia oferty”w ust. 2 Zamawiający podał, że treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wykonawca przedłożył Kosztorys ofertowy/Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1.6 do SWZ lecz go nie uzupełnił poprzez podanie, jaki oferuje przedmiot (Model/Typ/Producent, Kraj pochodzenia/Rok produkcji), mimo że Zamawiający tego wymagał. W związku z tym Zamawiający nie wie jaki przedmiot został zaproponowany przez Wykonawcę oraz czy spełnia on minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Wobec powyższego oferta złożona przez Tronus Polska Sp. z o.o. jest niezgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.
Z uwagi na ten fakt, Zamawiający jest zobligowany odrzucić ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Wobec okoliczności, że jedyna oferta złożona na część 6 podlega odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację części 7 zamówienia, tj. 5000,00 zł brutto.
Na część 7: „Laptop z oprogramowaniem 2 – 1 sztuka” wpłynęły dwie oferty:
1 Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa: 5979,42 zł brutto
2 ForTi Krzysztof Jurek, ul. M. Skłodowskiej Curie 18, 26-600 Radom: 5289,00 zł brutto
Wobec okoliczności, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie do wysokości oferty najkorzystniejszej, gdyż wolnych środków w takiej wysokości na ten cel nie posiada oraz nie może ich przenieść z wydatków na inne cele ze względu na określone zapotrzebowanie skorelowane z zaplanowanymi wydatkami.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5289,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5979,42 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na część 8: „Laptop z oprogramowaniem 3 – 1 sztuka” wpłynęła jedna oferta.
Oferta Wykonawcy Tronus Polska Sp. z o.o. została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zamawiający w Rozdziale VII SWZ „Opis sposobu przygotowania oferty i innych dokumentów” określił, że ofertę stanowią wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ oraz Kosztorys ofertowy/Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.9. Jednocześnie w Rozdziale VIII „Sposób złożenia oferty”w ust. 2 Zamawiający podał, że treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ. Wykonawca przedłożył Kosztorys ofertowy/Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1.8 do SWZ lecz go nie uzupełnił poprzez podanie, jaki oferuje przedmiot (Model/Typ/Producent, Kraj pochodzenia/Rok produkcji), mimo że Zamawiający tego wymagał. W związku z tym Zamawiający nie wie jaki przedmiot został zaproponowany przez Wykonawcę oraz czy spełnia on minimalne wymagania określone przez Zamawiającego. Wobec powyższego oferta złożona przez Tronus Polska Sp. z o.o. jest niezgodna ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.
Z uwagi na ten fakt, Zamawiający jest zobligowany odrzucić ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Wobec okoliczności, że jedyna oferta złożona na część 8 podlega odrzuceniu, postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp w związku z art. 266 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5289,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5289,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5289,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForTi Krzysztof Jurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670076814
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5289,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
• Projekt pt. Powrót do przyszłości: Reintegracja gruntów i hodowli zwierząt dla ograniczenia emisji gazów cieplarnianych i cyrkularności [akronim: ReLive], finansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach ERA-NET 2021 Joint Call on Circularity, umowa nr CIRCULARITY/61/ReLive/2022
• Projekt OPUS 26 "Metabolizm jednokomórkowych glonów w obecności bakteryjnych egzopolimerów i ich potencjał biodegradacyjny/bioakumulacyjny nowo pojawiających się zanieczyszczeń środowiska." nr 2023/51/B/NZ9/02480
• Projekt pt. "Wpływ złożonej modyfikacji fizykochemicznej środowiska glebowego na mobilność metali, metaloidów i herbicydów - badania laboratoryjne" nr 2021/41/B/NZ9/03059, finansowany przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu OPUS 21
• Projekt Opus23 Microgreens: Projekt pt. "Interakcje mikrolistków i mikrobiomów jako funkcjonalne regulatory ich jakości, odporności i trwałości – studium przypadku dla wybranych ziół (kolendra, bazylia) i warzyw (rzodkiewka, burak) w odpowiedzi na zmiany klimatu", nr 2022/45/B/NZ9/04254, finansowany przez Narodowe Centrum Nauki w ramach konkursu OPUS 23
• Projekt HoloBIOme Nauka dla Społeczeństwa II: Projekt pt. "Holobiont roślinny i mikrobiom glebowy szansą dla zrównoważonej produkcji i zdrowia agroekosystemów", nr NdS-II/SP/0263/2024/01, finansowany przez Ministra Nauki, w ramach konkursu Nauka dla Społeczeństwa II.
• Projekt pt. „Biocompatible hybrid hydrogels with functional inorganic fillers for strengthening of plant vegetation”, PAN.BFB.S.BWZ.331.022.2023, finansowany w ramach konkursu Polskiej Akademii Nauk i Narodowej Akademii Nauk Stanów Zjednoczonych
• Działalność statutowa
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 1 - postępowanie 3
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Zakup sprzętu komputerowego w związku z realizacją grantu "Cyberbezpieczna Gmina Brzeszcze"
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.