Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265752/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00277135/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00286509/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie doliny rzeki Wełny na odcinku od Al. Jana Pawła II do ul. Opackiej –zwiększenie odporności miasta na negatywne zjawiska wynikające ze zmian klimatu oraz adaptacja do tych zmian.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 262-15-22
1.5.8.) Numer faksu: +48 67 262-03-25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie doliny rzeki Wełny na odcinku od Al. Jana Pawła II do ul. Opackiej –zwiększenie odporności miasta na negatywne zjawiska wynikające ze zmian klimatu oraz adaptacja do tych zmian.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2431af7f-422d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005605/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zagospodarowanie doliny rzeki Wełny na odcinku Alei Jana Pawła II do ul. Opackiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265752/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zagospodarowaniu doliny rzeki Wełny na odcinku od Al. Jana Pawła II do ul. Opackiej na działkach 2473, 2480/2, 2480/3, 2483/1, 2484/1, 2485/1, 2486/1, 2487/1, 2487/3, 2488/1, 2489/1, 2490/1, 2490/6, 2472,
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych,
2) Uporządkowanie i uzupełnienie drzewostanu oraz estetyzacja otoczenia. Projekt zakłada wycięcie drzew suchych i niebezpiecznych oraz zamierających, które mogą być niebezpieczne dla przechodniów. Okorowane kłody, pozyskane z największych usuwanych drzew, postanowiono pozostawić na terenie jako miejsca do siedzenia,
3) Budowę ścieżki pieszo – rowerowej z betonu,
4) Budowę oświetlenia parkowego i przyłączenie do szafy zasilającej,
5) Budowę instalacji kanalizacji kablowej wraz z zasilaniem,
6) Dostawę i montaż elementów małej architektury (tablice informacyjne),
7) wykonanie niezbędnej wycinki istniejących krzewów,
8) pielęgnację zieleni przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
przez pielęgnacje zielni należy uznać:
koszenie trawników,
przycinanie posadzonych drzew,
nawożenie roślin,
prowadzenie zabiegów odchwaszczania,
uzupełnienia nasadzeń uschniętych roślin,
podlewanie roślin
9) udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi rękojmi, który Wykonawca określi w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga podania terminu w pełnych miesiącach, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Z wskazanego w ofercie okresu gwarancji wyłączona jest zieleń, na którą Wykonawca udziela gwarancji określonej w umowie.
10) udzielenie rękojmi na okres równy udzielonej gwarancji,
UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje „terenu 2” z dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ (działka nr 2483/3 obręb Wągrowiec).
Dokumentacja techniczna – załącznik nr 11 do SWZ:
Z pliku : „6_teren1, teren2 _inst.elektry” z przedmiaru należy nie wyceniać pozycji:
Dział IV poz. od 360 do 470 oraz VI poz. 560-580 przedmiaru.
Z pliku: „3_arch_koszt,spec” z przedmiaru należy nie wyceniać pozycji:
Dział II poz. 2.1; 2.2, Dział III poz. 3.2; 3.4; 3.5; 3.6;
W zamian za zlikwidowane pozycje w miejscach tarasów, ławek, koszy, stojaków rowerowych należy zaplanować trawnik dywanowy (siew).
Z pliku: „4_teren 1_zieleń” z przedmiaru należy nie wyceniać pozycji:
Dział I poz. od 22 do 34; 37; 40.
W zamian za zlikwidowane pozycje dotyczące nasadzeń krzewów, bylin, rabat, kwietników itp. należy zaplanować trawnik (siew) – dostosowując tym samym powierzchnię przedmiarową zawartą w pozycji 41.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 – Dokumentacja techniczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3138851,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4370190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3138851,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawstwo, projekty i nadzory "WPN" Maciej Stasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661004943
7.3.3) Ulica: ul. Toruńska
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3138851,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- "Dostawa oleju napędowego do Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w roku 2025-2026"
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2025 roku dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w obiekcie Aquaparku w Wągrowcu
- Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu, na działkach o nr ewid. 46/5, 47/3 obręb Żelice, gm. Wągrowiec
więcej: przetargi w Wągrowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.