Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262574/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00270888/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn. Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ul. Sucharskiego - wyposażenie - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W IŁAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280055395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 23A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 648 25 53
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpsw.ilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zpsw.ilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=218335951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn. Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ul. Sucharskiego - wyposażenie - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb672a96-413d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00135432/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn. Budowa specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego wraz z centrum rehabilitacji w Iławie przy ul. Sucharskiego - wyposażenie - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262574/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.011.7.2021.KL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 1 - POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 1,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39131000-9 - Regały biurowe
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39224310-4 - Szczotki toaletowe
39224330-0 - Wiadra
39224340-3 - Kosze
39254120-4 - Zegary ścienne
39299300-7 - Lustra szklane
39514400-2 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 2 - WYPOSAŻENIE REHABILITACYJNE - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37420000-8 - Sprzęt gimnastyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33192150-8 - Łóżka terapeutyczne
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
37421000-5 - Maty gimnastyczne
37441700-8 - Piłki do ćwiczeń
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 3 - SALA DOŚWIADCZANIA ŚWIATA - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 3,
4.5.3.) Główny kod CPV: 33192150-8 - Łóżka terapeutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 4 - WYPOSAŻENIE SIŁOWNI - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442100-8 - Hantle
37442300-8 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej i górnej części ciała
37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 15500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 5 - MEBLE NA WYMIAR - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 5,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39156000-0 - Meble recepcyjne
4.5.5.) Wartość części: 66690,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 6 - WYPOSAŻENIE KUCHNI - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 6,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39711110-3 - Chłodziarkozamrażarki
39711200-1 - Roboty kuchenne
39711211-1 - Miksery kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 114692,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) część 7 – SPRZĘT REHABILITACYJNY - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:a) szczegółowy opis potrzeb zamawiających, ilości dostaw oraz minimalne parametry techniczne w zakresie objętym zamówieniem został zawarty w załączniku nr 5 do SWZ tabela 7,
4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37442100-8 - Hantle
37442300-8 - Maszyny ćwiczące wytrzymałość dolnej i górnej części ciała
37442500-8 - Ciężarki do ćwiczeń fizycznych
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112551,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211856,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112551,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Art. Papierniczych i Biurowych T plus P Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441823734
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 49
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA ART.PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH T PLUS P SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA ART.PAPIERNICZYCH I BIUROWYCH T PLUS P SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112551,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie w części 2 - WYPOSAŻENIE REHABILITACYJNE - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, z uwagi na to, że wybrany na realizację przedmiotowej części Wykonawca „SALTAR Marcin Wroński, ul. Barwinek 5/26 25-150 Kielce uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca pismem z dnia 17.01.2022 r. poinformował zamawiającego, iż odstępuje z podpisania umowy z powodu braku dostępu urządzeń zaoferowanych w ofercie oraz wzrostu ich cen
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie w części 3 - SALA DOŚWIADCZANIA ŚWIATA - zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, z uwagi na to, że wybrany na realizację przedmiotowej części Wykonawca przez PH ENERGIA S.C P. WIELGO H. WIDOMSKI ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca pismem z dnia 18.01.2022 r. poinformował zamawiającego, iż odstępuje z podpisania umowy nie podając przyczyn
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15436,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27496,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15436,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekreacja i Sport Wojciech Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421048249
7.3.3) Ulica: ul. os. Mazurskie 7/13
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15436,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114008,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953 249 55 50
7.3.3) Ulica: ul. Kotomierska 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-568
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222310,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222310,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222310,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekreacja i Sport Wojciech Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421048249
7.3.3) Ulica: os. Mazurskie 7/13
7.3.4) Miejscowość: Mrągowo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Rekreacja i Sport Wojciech Rynkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Rekreacja i Sport Wojciech Rynkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222310,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie w części 7 - SPRZĘT REHABILITACYJNY- zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, z uwagi na to, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Po wyborze oferty najkorzystniejszej w postepowaniu na realizację wszystkich części zostało wniesione odwołanie w dniu 20.12.2021 r. zostało wniesione odwołanie do Prezesa KIO przez Wykonawcę: - TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, o czym Zamawiający poinformował wszystkich Wykonawców pismem z dnia 21.12.2021 r. Zamawiający na sfinansowanie części 7 - SPRZĘT REHABILITACYJNY - przedmiotu zamówienia otrzymał dofinasowanie z programu rządowego „Za życiem”. Środki finansowe z przedmiotowego programu zgodnie z jego założeniami winny być wydatkowe na końca roku 2021 r. bez możliwości ich przesunięcia na rok 2022 r. W związku z powyższym Zamawiający w dniu 23.12.2021 r. wystąpił do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej o uchwalenie zakazu zawarcia umowy na realizację części 7 przedmiotu zamówienia, argumentując swój wniosek koniecznością natychmiastowego podpisania umowy i wydatkowania otrzymanego dofinasowania do końca roku 2021r. Pismem z dnia 28.12.2021 r. w odpowiedzi na wniosek Zamawiającego Krajowa Izba Odwoławcza wydała postanowienie o odmowie uchylenia zakazu zawarcia umowy. W związku z powyższym Zamawiający nie mógł zawrzeć umowy. Prezes Krajowej Izby Odwoławczej w dniu 31.12.2021 r wydał postanowienie o zwrocie odwołania, co oznaczało zgodnie z art. 519 ust.2 uchylenie wszelkich zakazów jakie ustawa wiąże z wniesieniem odwołania do Prezesa Izby. Jednakże termin jego wydania uniemożliwił Zamawiającemu udzielenie zamówienia na realizację części 7 przedmiotu zamówienia, gwarantującego dostawę i zapłatę do końca roku 2021 r. W związku z powyższą sytuacją Zamawiający w chwili obecnej nie posiada już środków na realizację przedmiotowej części zamówienia, a to oznacza, iż nie może zawrzeć umowy na jego realizację. Powyższe oznacza, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa fantomów
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
więcej: Urządzenia do mechanoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.