eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZP/PN/23/2022 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (makarony suche, warzywa, grzyby, produkty ziemniaczane) dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/PN/23/2022 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (makarony suche, warzywa, grzyby, produkty ziemniaczane) dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@dpin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/PN/23/2022 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (makarony suche, warzywa, grzyby, produkty ziemniaczane) dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d724bd-3850-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354536/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W celu wyłonienia wykonawcy, który zrealizuje w/w zamówienie, Zamawiający przeprowadził 2 postępowania:
- znak ZP/PN/07/2022 - nr ogłoszenia w BZP 2022/BZP 00303174/07 z dnia 11.08.2022;
- znak ZP/PN/12/2022 – nr ogłoszenia w BZP 2022/BZP 00318862/01 z dnia 24.08.2022.
w trybie podstawowym. Wszystkie postępowania zostały unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 uPzp, gdyż do ww.
postępowania nie złożono żadnej oferty.
W niniejszym postępowaniu pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/23/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80359,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych (makarony suche, warzywa, grzyby, produkty ziemniaczane) dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – zadania:
– zadanie nr 1 – makarony suche
– zadanie nr 2 – warzywa
– zadanie nr 3 – grzyby
– zadanie nr 4 – produkty ziemniaczane
2. Kod CPV:
15850000-1 Produkty z ciasta makaronowego
15331170-9 Warzywa mrożone
15312000-8 Produkty ziemniaczane
03221260-6 Grzyby
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.4 do Zaproszenia – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15312000-8 - Produkty ziemniaczane

03221260-6 - Grzyby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorado Chłodnie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 898-214-16-56

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64774,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.