Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00511367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wody
na terenie gminy Oporów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPORÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oporów 25
1.5.2.) Miejscowość: Oporów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-322
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 383 11 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@oporow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oporow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ddde6dbd-8a37-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wodyna terenie gminy Oporów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddde6dbd-8a37-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052454/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja systemu uzdatniania i dystrybucji wody na terenie gminy Oporów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zdefiniowanie zakresu rzeczowego i zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją systemu uzdatniania i dystrybucji wody, polegająca na wymianie złóż filtracyjnych w Stacji Uzdatniania Wody w Kurowie Wsi, budowę nowej studni głębinowej, termomodernizację budynku SUW Kurów Wieś wraz z ogrodzeniem i zagospodarowanie terenu działki SUW Kurów Wieś. Instalacja studzienek wodomierzowych z wodomierzami z odczytem radiowym oraz zaworami około 670 sztuk (do wszystkich odbiorców na terenie gminy). Przebudowa odcinka sieci wodociągowej i budowa kilku odcinków sieci wodociągowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 3991869,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego polegającego na modernizacji systemu uzdatniania i dystrybucji wody na terenie gminy Oporów, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie wskazanym w opisie dla Części Nr 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z pozastałych ofert w postepowaniu oferta złożona przez Wykonawcę: BUD-AN Sp. z o. o.; ul. Piekarska 5/4; 62-800 Kalisz, jako piewotnie druga w kolejności ofert najkorzystniejszych - jest wyższa od kwoty jaką Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (cena oferty: 5.847.000,00 złotych), a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienie do ceny oferty, która została w postepowaniu (po odrzuceniu oferty złożonej przez Wykonawcę: RAWO Infrastruktura Sp. z o. o. - wobec powyższego zaistniała sytuacja przewidziana w art. 255 pkt 3) ustawy – Prawo zamówień publicznych do unieważnienia niniejszego postępowania, gdzie Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: pkt 3): „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
, ze względu na unieważnienie postępowania w zakresie Części nr 1, tym samym brak przedmiotu zamówienia, ze względu, iż pełnienie nadzoru inwestorskiego (Część Nr 2 zamówienia) obejmuje nadzór nad projektem i dokumentacją oraz nadzór nad robotami budowlanymi, które miały być wykonanne w ramach zadania określonego w Części Nr 1 zamówienia, które zamówienie w tym zakresie zostało unieważnione – w zwiazku z powyższym Zamawiajacy unieważnia czynności wyboru oferty i na podstawie art. 255 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, jeżeli: pkt 5): „wystapiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć” - unieważnia postępowanie w zakresie Części Nr 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI OPORÓW
- "Ochrona obiektu, osób i mienia w Muzeum-Zamku w Oporowie"
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
więcej: przetargi OPORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.