Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00625377/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA WYSOKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 20/21
1.5.2.) Miejscowość: Wysoka
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-320
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminawysoka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminawysoka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10254851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2acc14c-6c9a-408b-8765-84e9120009e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00042528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578274/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00625377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408169,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dowóz i odwóz uczniów z terenu gminy Wysoka do Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów
z terenu gm. Wysoka do Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Wysokiej.
2) Dzienne kursy obejmują przejazdy o długości – do 340 km (teren Gminy Wysoka).
3) Dowożenie i odwożenie dzieci odbywać się będzie we wszystkie dni zajęć szkolnych
w terminie od 02.01.2025 r. do 27.06.2025 r.
4) W przypadku zmiany bądź wydania przepisów państwowych lub przepisów lokalnych ograniczających funkcjonowanie jednostek oświatowych, Wykonawca będzie świadczył usługi zgodnie z wydanymi przepisami, jedynie w dni zajęć szkolnych dowożonych dzieci prowadzonych w trybie stacjonarnym lub hybrydowym.
5) Informacje dot. realizacji zamówienia:
a) Wykonawca powinien dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednią ilością pojazdów, z określoną minimalną ilością miejsc (siedzących) tj.:
min. dwoma pojazdami z liczbą miejsc siedzących co najmniej 57 miejsc siedzących każdy pojazd,
b) dzienna ilość kilometrów do przejechania dla dwóch pojazdów wynosi maksymalnie do 340 km i taką ilość należy przyjąć do określenia ceny jednostkowej za przejechany 1 km,
c) przewóz odbywać się będzie według harmonogramu uzgodnionego z Dyrektorem Szkoły Podstawowej w Wysokiej ustalonego w trakcie realizacji zamówienia, zgodnie z organizacją roku szkolnego,
d) dowóz dzieci i młodzieży odbywać się będzie na trasach:
Trasa 1 Tłukomy - Kijaszkowo – Czajcze – Szkoła Podstawowa w Wysokiej
Trasa 2 Młotkowo – Czajcze – Szkoła Podstawowa w Wysokiej
Trasa 3 Czajcze – Bądecz – Sędziniec - Szkoła Podstawowa w Wysokiej
Trasa 4 Nowa Rudna- Gmurowo – Stare – Rudna – Kostrzynek – Mościska – Wysoka Mała -Wysoka Wielka - Szkoła Podstawowa w Wysokiej
e) odwóz dzieci i młodzieży odbywać się będzie na trasach:
Trasa 1 Szkoła Podstawowa – Sędziniec – Bądecz – Czajcze – Młotkowo – Kijaszkowo –Tłukomy
Trasa 2 Szkoła Podstawowa - Wysoka Wielka -Wysoka Mała – Mościska – Kostrzynek – Rudna – Gmurowo - Stare
f) Na każdej z tras przewidziane są kursy poranne i kursy odwozu (1245, 1335 i 1435),
w wyjątkowych wypadkach uzależnionych od planu zajęć – 1220 ,
g) Wszystkich uczniów należy dowieźć do Szkół w godzinach 730 - 755 (nie wcześniej niż 730 )
6) Koszt zatrudnienia opiekunów nad dziećmi i młodzieżą w trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania zapewni Zamawiający.
7) Pojazd przewożący zorganizowaną grupę dzieci lub młodzieży do 18 lat oznacza się
z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej.
W warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. Kierujący tym pojazdem jest obowiązany włączyć światła awaryjne podczas wsiadania lub wysiadania dzieci lub młodzieży ( zgodnie z art. 57 ustawy o ruchu drogowym).
8) Każdy uczeń musi mieć zapewnione bezpieczne miejsce w autobusie.
9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozkładu jazdy autobusów, wynikającej
z bieżącej działalności szkoły np. dzień rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego, dzień Edukacji Narodowej itp.
10) Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych,
11) Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.) i ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.), przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
12) Pojazdy, którymi dysponować będzie Wykonawca w zakresie realizacji zadania muszą spełniać warunki określone w obowiązujących przepisach, w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2024 r., poz. 502 z późn. zm.), gwarantujących odpowiednią jakość, o określonych parametrach technicznych i jakościowych.
13) Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania przedstawionego planu dowozu, który otrzyma od Dyrektora Szkoły Podstawowej w Wysokiej.
14) Pojazdy Wykonawcy muszą posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NNW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 240148,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gm. Wysoka (z miejsca zamieszkania) do Szkół Specjalnych w Pile, Starej Łubiance, Jastrowiu i Złotowie.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia uczniów niepełnosprawnych
z terenu gm. Wysoka (z miejsca zamieszkania) do szkół specjalnych w Pile, Starej Łubiance, Jastrowiu i Złotowie oraz odwożenia dzieci wraz po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania. Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze.
Dzienne kursy obejmują:
• przejazdy o długości – ok. 282 km / teren MiG Wysoka – Piła/Stara Łubianka,
• przejazdy o długości – ok. 166 km /teren MiG Wysoka – Złotów,
• przejazdy o długości – ok. 98 km / teren MiG Wysoka – Jastrowie.
Uwaga: W przypadku miejscowości Jastrowie przewidziany jest dowóz w poniedziałek i odwóz w piątek /liczba km przypadająca na dzienny kurs – 98 km.
2) Szacowana liczba kilometrów:
Miesiąc/miejscowość Piła/Stara Łubianka Złotów Jastrowie RAZEM
Styczeń 2820 1660 392 4872
Luty 5640 3320 784 9744
Marzec 5922 3486 882 10290
Kwiecień 5640 3320 882 9842
Maj 5640 3320 784 9744
Czerwiec 5076 2988 784 8848
RAZEM 30738 18094 4508 53340
3) Wykonawca zapewni na każdej trasie opiekuna. Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
4) Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą za faktycznie wykonaną liczbę dowozów i odwozów.
5) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dowóz i odwóz uczniów wraz z opiekunem do miejscowości Złotów, Piła, Stara Łubianka codziennie od poniedziałku do piątku (w dniach nauki w szkole), a do miejscowości Jastrowie dowóz w poniedziałek i odwóz w piątek,
b) w trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcję placówki jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały, za co nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie,
c) rano dzieci będą zabierane z miejsca zamieszkania i dowiezione do Szkół do godz. 750 i po zakończonych zajęciach lekcyjnych dowożone do domu. Kurs powrotny winien się rozpocząć w godzinach 1330 – 1530 ,
d) godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dokładne godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą a Zamawiającym po otrzymaniu rozkładu zajęć ze szkół specjalnych,
e) Koszt zatrudnienia opiekunów nad dziećmi i młodzieżą w trakcie przewozu, wsiadania i wysiadania zapewni Wykonawca.
6) Wykonawca będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednią ilością pojazdów, z określoną minimalną ilością miejsc (siedzących) według ilości przewożonych dzieci na danej trasie:
a) Piła/Stara Łubianka – ilość dzieci: 9,
b) Jastrowie – ilość dzieci: 1,
c) Złotów – ilość dzieci: 4.
Uwaga: Pojazd przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły w Złotowie winien mieć wydzielone miejsce dla wózka inwalidzkiego, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, oraz winien być wyposażony w windę – podnośnik.
7) Zakres obowiązków kierowcy przy przewozach osób niepełnosprawnych:
a) dbanie o bezpieczne wejście, przewóz i wyjście do i z pojazdu ucznia niepełnosprawnego,
b) posiadanie czytelnego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem, przypiętego w widocznym miejscu,
c) współpraca z opiekunem uczniów w zakresie wzajemnego powiadamiania się o występujących problemach, niedogodnościach, zagrożeniach.
d) kierowca w przypadku braku opiekuna nie może odjechać z przystanku i nie wpuszcza uczniów do pojazdu,
e) zachowanie w tajemnicy danych adresowych dowożonych uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
8) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dowożenia i odwożenia uczniów z zachowaniem zasady, że uczniowie dowożeni są do szkoły nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć,
b) przewozu uczniów środkiem transportu spełniającym wymagania określone przepisami prawa do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa.
c) Pojazdy Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 261899,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240148,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300186,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240148,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWOZY AUTOKAROWE PRZEMYSŁAW BOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642588033
7.3.3) Ulica: BĄDECZ 16/12
7.3.4) Miejscowość: WYSOKA
7.3.5) Kod pocztowy: 89-320
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przewozy autokarowe Przemysław Bohn
jakie przetargi wygrała firma
Przewozy autokarowe Przemysław Bohn
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240148,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261899,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261899,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261899,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIESIELSCY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642714845
7.3.3) Ulica: ŚW. WALENTEGO 35
7.3.4) Miejscowość: WYSOKA
7.3.5) Kod pocztowy: 89-320
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261899,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WYSOKA
więcej: przetargi WYSOKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego krwi, materiałów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych.
- Usługa przewozu i przechowywania zwłok lub szczątków ludzkich na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Elblągu, Prokuratur Rejonowych w Elblągu i Braniewie oraz Ośrodka Zamiejscowego w Morągu
- 2025_PRZEWÓZ ORAZ PRZECHOWYWANIE ZWŁOK I SZCZĄTKÓW LUDZKICH WRAZ Z USŁUGAMI WYNAJMU SALI SEKCYJNEJ, A TAKŻE PRZEWOZU PRÓBEK DO BADAŃ NA ZLECENIE PROK. OKRĘGOWEJ W SOSNOWCU I PODLEGŁYCH JEJ JEDNOSTEK
- DOWOZY (PRZYWÓZ I ODWÓZ) DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY KUŚLIN W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- "Żwirowanie dróg gminnych na terenie Gminy Nowinka w roku 2025"
- Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.