Og³oszenie z dnia 2025-01-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT GRYFIÑSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683965
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Sprzymierzonych 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 91 40 45 000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gryfino.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.gryfino.powiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-993806dd-7010-4a2c-8893-798873ac96a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00042562
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00042118/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane
w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020r. poz. 344 t.j.).
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem serwisu platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wg SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Wg SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wg SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.2.1.2025.SD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa do Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Gryfinie wszystkich rodzajów tablic wykonanych zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami prawnymi, m.in.:
1) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251)
2) rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1709) jak równie¿ rozporz±dzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 ze zm.),
3) rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji
i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547),
4) rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeñ oraz op³at zwi±zanych z profesjonaln± rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2616)
a w szczególno¶ci:
a) tablic samochodowych wszystkich rodzajów i ich wtórników,
b) tablic motocyklowych wszystkich rodzajów i ich wtórników,
c) tablic motorowerowych wszystkich rodzajów i ich wtórników.
oraz
d) odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku przez organ rejestracyjny oraz ich zniszczenie i zagospodarowanie zgodnie z obowi±zuj±cym w tym wzglêdzie prawem,
w szczególno¶ci z ustaw± z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
Powy¿sze przepisy okre¶laj± wymagania techniczne (konstrukcyjne, materia³owe, technologiczne, jako¶ciowe), wzornictwo, wymiary, kolorystykê, algorytm tworzenia numerów rejestracyjnych oraz inne warunki jakie musz± spe³niaæ tablice rejestracyjne.
W przypadku zmiany powy¿szych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowi±zuj±cymi na dzieñ z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zamówienia na dostawê tablic rejestracyjnych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksza ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrêbnych przepisów:
a) Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiadaj± aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy
z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 ze zm.),
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± dostaw± polegaj±c± na dostawie tablic rejestracyjnych o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 80.000 z³ brutto (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych brutto).
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ dostaw z kilku inwestycji, (realizowanych w ramach oddzielnych umów) dla uzyskania wymaganych zakresów prac i warto¶ci porównywalnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Kopia aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
2) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e zosta³y one wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy i/lub monta¿ by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - jako spe³nianie warunku okre¶lonego w Rozdziale XV pkt 3 ppkt 2 lit a) SWZ – za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ2) Zobowi±zanie innego podmiotu, wed³ug za³±cznika nr 5, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 6 ppkt 3) SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy),
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów; odpowiednie pe³nomocnictwa, (je¿eli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy (je¿eli dotyczy).
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - O¶wiadczenie konsorcjum/ spó³ki cywilnej z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy – o¶wiadczenie sk³adane na formularzu ofertowym zgodnie
z postanowieniami Rozdzia³u XVIII pkt. 3.
5) O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wg § 5 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-28 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gryfino_powiat
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-28 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Dostawa oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
- Wycinka krzaków w pasie drogowym na sieci dróg powiatowych powiatu gryfiñskiego z podzia³em na 2 zadania
- Wycinka oraz nasadzenia kompensacyjne drzew w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie powiatu gryfiñskiego z podzia³em na 2 zadania
- Sukcesywne dostawy worków na odpady komunalne, w tym do selektywnej zbiórki odpadów wraz z transportem.
wiêcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa w latach 2025-2026 tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów rejestrowanych w Urzêdzie Miejskim w Elbl±gu oraz z³omowania tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku
- Dostawa oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych wszystkich rodzajów dla Starostwa Powiatowego w Gryfinie
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Górze oraz odbiór i likwidacja wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w okresie trwania umowy.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz z³omowanie starych tablic na potrzeby Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Bochni
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.