Ogłoszenie z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00042603 z dnia 2025-01-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Lublin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060778879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krochmalna 13j
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-401
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://biuletyn.lublin.eu/zdm
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
gminna jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania na terenie miasta Lublin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ad82c58-636b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00042603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031153/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.5 Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469258
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zamówienie z wolnej ręki w tzw. trybie „in-house” może zostać udzielone Wykonawcy spełniającemu łącznie 3 przesłanki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Powyższe przesłanki są spełnione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PS.221.1.58.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 39899966,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: prowadzenie Biura Strefy Płatnego Parkowania, zorganizowanie oraz prowadzenie systemu monitorowania SPP oraz prowadzenie kontroli SPP przez co najmniej 16 kontrolerów w zakresie uiszczania opłat za parkowanie lub dokonywanie kontroli z wykorzystaniem systemu skanowania tablic rejestracyjnych (dopuszcza się mniejszą liczbę kontrolerów uzgodnioną z Zamawiającym), bieżącą obsługę, naprawę oraz konserwację urządzeń do obsługi SPP, zorganizowanie opróżniania skarbców parkomatów wraz z ochroną, transportem i wpłatą pieniędzy na konto bankowe Zamawiającego, bieżące utrzymanie terenu płatnego parkowania i obszaru wokół parkomatów oraz odnawianie przynajmniej raz w roku oznakowania poziomego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
38730000-1 - Parkometry
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
30144400-4 - Automaty do pobierania opłat
79941000-2 - Usługi pobierania opłat
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49076958,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49076958,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49076958,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne – Lublin – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7120157966
7.3.3) Ulica: Grygowej 56
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-260
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca oświadcza, że zgodnie z art. 214 ust 9 Pzp, główny przedmiot umowy wykona bez udziału Podwykonawców. Wykonawca oświadcza, iż powierzy Podwykonawcom następujący zakres prac:
1) odnawianie oznakowania poziomego w SPP,
2) odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej terenu SPP.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE - LUBLIN - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACYJNE - LUBLIN - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49076958,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-05-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja systemów zabezpieczeń w obiektach podległych KWP w Lublinie
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 47
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji "Forum Opiekunów Kół Naukowych - Współpraca, rozwój, inspiracja" realizowanej przez Politechnikę Lubelską.
- Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezpieczne i funkcjonalne drogi: modernizacja ul. Ks. Jerzego Popiełuszki i ul. Kwiatowej w Łęczycy" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Świadczenie usług przechowywania (parkowania) depozytów zabezpieczonych do postępowań przygotowawczych dla KRP, KPP oraz Wydziałów i Komórek podległych Komendantowi Stołecznemu Policji
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 110405 E
- Usługa dostarczenia, zainstalowania, wdrożenia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleń (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z usługą serwisową zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Horyniec-Zdrój"
więcej: Automaty do pobierania opłat »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.