Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju, makaronu, kasz oraz pozostałych artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 120A
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpital.ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-ostroleka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju, makaronu, kasz oraz pozostałych artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-369a179e-6fc2-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022523/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Dostawa oleju, makaronu, kasz oraz pozostałych art. spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSS-DN-ZPP-26-64/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Oleje4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 51400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2- Makaron4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 13030,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3- Kasza4.5.3.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 20352,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4- Pozostałe artykuły spożywcze4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
4.5.5.) Wartość części: 134843,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6181002068
7.3.3) Ulica: UL. ŻOŁNIERSKA 20A
7.3.4) Miejscowość: KALISZ
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnia postępowanie w Części 2 zamówienia tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wada polega na błędnym wprowadzeniu w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Załączniku nr 1- Formularz Asortymentowo-Cenowy w Części 2 w poz. 14 zamówienia-Makaron Wstążki 1g. Zamawiający nie może poprawić omyłki na podstawie art. 223 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710) tj. innej omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19568,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19568,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19568,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6181002068
7.3.3) Ulica: UL. ŻOŁNIERSKA 20A
7.3.4) Miejscowość: KALISZ
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w Załączniku nr 1 do SWZ -Formularz Cenowy w Części 4 poz. 10 wymagał: „CHRZAN DELIKATESOWY gramatura-250g” , Wykonawca zaoferował ”CHRZAN DELIKATESOWY o gramaturze 180g”. W Części 4 poz. 30 wymagał: ” KISIEL MIX o gramaturze 58g”, Wykonawca zaoferował „KISIEL MIX o gramaturze 40g”. W Części 4 poz. 37 wymagał: ” MAJONEZ NAPOLEONSKI o gramaturze 900ml”, Wykonawca zaoferował” MAJONEZ NAPOLEONSKI o gramaturze 700ml”. W Części 4 poz. 67 wymagał: ” MLECZKO KOKOSOWE o gramaturze 165ml” ,Wykonawca zaoferował „MLECZKO KOKOSOWE o gramaturze 250ml”. W Części 4 poz. 137 wymagał: ” ŻURAWINA DO MIESA o gramaturze 290g”, Wykonawca zaoferował ”ŻURAWINA DO MIESA o gramaturze 210g”, zaoferowana w ww pozycjach gramatura jest niezgodna z wymaganą /dopuszczoną gramaturą czyli jest niezgodna z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska ul. Żołnierska 20A, 62-800 Kalisz w Części 4 zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz. 1710) tj. jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 416 im. UNICEF w Warszawie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Domu Pomocy Społecznej realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2025r do31.12.2025r
- "Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- Dostawa Artykułów Żywnościowych do stołówki szkolnej w szkole podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w POSTOMINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.