Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00294818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Posadowicach – ETAP I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Posadowicach – ETAP I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6885adcd-52a7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000473/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Posadowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.2710.18.2021.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie struktury dachu na budynku świetlicy wiejskiej w Posadowicach zlokalizowanego na działce nr ewid. 58 obręb Posadowice. Przebudowie ulega fragment dachu zabudowany aktualnie elementem wtórnym w relacji do stanu pierwotnego lukarną dachową. Projektuje się przywrócenie oryginalnej formy dachu z doświetleń dachowym w formie okna połaciowego.
2.Zakres prac obejmuje:
1)wymianę elementów nośnych sufitu nad kondygnacją +1;
2)wzmocnienie słupa w poddaszu nieużytkowym;
3)wymianę stupa w poddaszu nieużytkowym;
4)wymianę 3 krokwi w strefie zabudowy lukarny;
5)wymianę przypory na kondygnacji +1;
6)wymianę 3 belek stropowych z elementami uzupełniającymi w stropie nad parterem;
7)wymianę pokrycia dachowego na nowe zgodne w formie i kolorystyce z istniejącym (układ w podwójną koronkę dachówki karpiówki ceramicznej w kolorze szarym) z montażem membrany oraz nowego ołatowania połaci;
8)odtworzenie, po wykonaniu prac dekarskich, istniejącej instalacji odgromowej budynku;
9)remont opierzeń cementowych na ścianach szczytowych i kominach oraz wymianę na nowe opierzeń metalowych w strefach podstaw komina;
10)usunięcie istniejących obudów wykonanych z płyt drewnopochodnych we wnętrzach kondygnacji +1 oraz zabudowę przegród przy użyciu systemowych rozwiązań bazujących na płytach do suchej zabudowy w klasie odporności ogniowej (płyty GKF) z uzupełnieniem przestrzeni zabudowanych izolacją wykonaną z wełny mineralnej, z zabezpieczeniem przed przenikaniem pary wodnej poprzez montaż folii paroszczelnej od strony pomieszczeń użytkowych.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 10 do niniejszej specyfikacji.
4.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez SM. Architektura Bartosz Smusz z siedzibą przy ul. Władysława Łokietka 7/83, 61-616 Poznań.
5.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
6.Dodatkowe wymagania
1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
2)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.
3)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591460,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591460,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 591460,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dekarsko - Blacharski Marek Wieczorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 250833539
7.3.3) Ulica: ul. Zielona 10/27
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK WIECZOREK ZAKŁAD DEKARSKO - BLACHARSKI MAREK WIECZOREK
jakie przetargi wygrała firma
MAREK WIECZOREK ZAKŁAD DEKARSKO - BLACHARSKI MAREK WIECZOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 591460,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Remont pomieszczeń sanitarnych szkoły
- Modernizacja odcinka ul. Przyjaciół Żołnierza w Bierutowie (w systemie zaprojektuj i wybuduj).
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Poprawa warunków edukacyjnych w szkołach ponadpodstawowych - wykonanie robót budowlanych
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.