eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tułowice" Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„ Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tułowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Tułowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tulowice@tulowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tulowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7db82730-97c7-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003092/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający wystąpił do TAURON Nowe Technologie S.A. o zgodę na ogłoszenie postępowania przetargowego . W odpowiedzi TAURON Nowe Technologie S.A. nie wyraziła zgody na podejmowanie przez Gminę Tułowice jakichkolwiek działań zmierzających do zlecenia innemu podmiotowi, wybranemu w postępowaniu przetargowym na konserwację sieci i urządzeń stanowiących ich własność.
Przesłanką udzielenia przez Zamawiającego zamówienia z wolnej ręki są przyczyny techniczne oraz związane z ochroną praw wyłącznych, wynikających ze specyfiki i umiejscowienia urządzeń oświetleniowych. Pomijając sprawy własnościowe (lokalizacja urządzeń, w tym urządzeń do których dostęp jest ograniczony m.in. ze względu na prawa własnościowe lub bezpieczeństwo), ze względu
na specyfikę i umiejscowienie urządzeń oświetlenia drogowe , służby Grupy TAURON przy istniejącym sposobie zasilania i sterowania są jedynym wykonawcą, który może eksploatować te urządzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach utrzymania instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Wykonawca realizuje następujące czynności:
1) usuwanie bezzwłocznie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, powodujących zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowane przez uszkodzone elementy instalacji oświetleniowej po skutecznym zawiadomieniu w jednej z wymienionych poniżej form:
a) zawiadomienie e-mailem na adres: marian.osipiuk@tauron-dystrybucja.pl
b) zawiadomienie telefoniczne:
- tel. 609667503 (w dni robocze w godz. 7.00-15.00)
- całodobowy telefon Pogotowia Energetycznego, tel. 991,
2) przyjmowanie zgłoszeń w trybie określonym w ust.1. pkt 1 umowy od Zamawiającego, Policji, Straży Miejskiej i mieszkańców o nieprawidłowym działaniu instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych i niezwłoczne usuwanie uszkodzeń, lecz nie później niż w terminie do 10 dni roboczych,
3) niezbędne wymiany niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych, a w szczególności: źródeł światła, dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych, zegarów sterujących, przewodów wysięgników – do 10 dni roboczych od stwierdzenia awarii.
4) Usunięcie na własny koszt uszkodzeń słupów i fundamentów stanowiących własność Wykonawcy powstałych w wyniku kolizji drogowej lub innych zdarzeń losowych w terminie do 30 dni kalendarzowych od stwierdzenia awarii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsce kolizji niezwłocznie. Poprzez stwierdzenie awarii należy rozumieć zgłoszenie na zasadach określonych w ust.1 pkt 1 umowy.
5) kontrole stanu instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych w porze nocnej z udziałem Zamawiającego – nie częściej niż raz na kwartał w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem.
6) oględziny urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na żądanie Zamawiającego – nie częściej niż raz w roku,
7) przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej i zabezpieczającej, pomiarowej i sterowniczej instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych,
8) konserwacja i remonty szafek sterowniczych, tablic i elementów układu sterującego instalacją oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych,
9) przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw - zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późń. zm.).
10) sprawdzanie stanu technicznego, konserwacja i naprawy połączeń na tabliczce zaciskowej oraz osłony wnęki słupowej,
11) sprawdzanie posadowienia, przywracanie pionowości oraz uzupełnianie numeracji słupów,
12) sprawdzanie mocowania oraz kontrola stanu technicznego wysięgników i opraw,
13) sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw i odbłyśników,
14) malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek,
15) sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących instalacją oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych – minimum raz w roku oraz ustawianie czasów świecenia latarń zgodnie z zaleceniami Zamawiającego – dwa razy w roku,
16) stała dbałość o estetykę urządzeń instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów oraz plakatów ze słupów i szafek oświetleniowych podczas wymiany źródeł światła, o których mowa w pkt 3),
17) coroczne usuwanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe z 1% ogólnej ilości opraw,
18) gospodarowanie odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330861,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330861,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330861,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330861,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.